Gå til innhold

Intens sex, men ikke for han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi hadde sex og jeg ba han på et tidspunkt om å ta meg bakfra. Det gjorde han og han gjorde det veldig hardt og raskt. Mer enn han har gjort før. For meg var det super intenst både på en digg måte og litt ubehagelig. Så etterpå sa jeg at det var intenst og han spurte om det ble for mye, hensikten hans var at det skulle være i overgangen mellom de to. Så spurte jeg om han likte det? Åja. Men syntes han det var intenst? Nei 😳 

Altså, er det å bli tatt hardt bakfra kun intenst for dama? Han koste seg masse, men kunne ikke si at det var intenst.

Anonymkode: 46195...036

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva legger du i begrepet intenst da? Kanskje dere ikke mener det samme. For han var det jo sikkert ikke "litt ubehagelig", derav intenst. 

Jeg innser så smått når jeg leser slike tråder, hvor mye idiotisk vi kvinner henger oss oppi. Denne mannen likte å knulle deg hardt bakfra, enkelt og greit, hvor mye mer trenger han å måtte utdype? Vær glad noen knuller deg hardt du, jeg har ikke blitt knulla hardt på årevis!!! 

Anonymkode: a78d1...136

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det mest intens nytelsesmessig, å finne det rolige tempoet, der jeg kan ligge på kanten av utløsningen, og bare la det bygge seg sakte opp.  Råknulling bakfra, er ganske fysisk tungt, og intenst på den måten at det er mye energi i sving,  men ofte kommer den seksuelle nytelsen litt i skyggen, hvis du skjønner. 

Anonymkode: 831ac...140

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nja, nei det er jo ikke særlig intenst. Man har jo styringa og bruker masse energi på det man gjør, den intense følelsen kommer nok heller av å kunne bare gi helt slipp og være den som blir pult. Har altså bare kunne kalle det intenst når dama gir blowjobs hvor hun tar all kontroll og får meg til å komme på den måten, eller når hun rir meg til jeg kommer.

Anonymkode: b3a3f...ce6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hva legger du i begrepet intenst da? Kanskje dere ikke mener det samme. For han var det jo sikkert ikke "litt ubehagelig", derav intenst. 

Jeg innser så smått når jeg leser slike tråder, hvor mye idiotisk vi kvinner henger oss oppi. Denne mannen likte å knulle deg hardt bakfra, enkelt og greit, hvor mye mer trenger han å måtte utdype? Vær glad noen knuller deg hardt du, jeg har ikke blitt knulla hardt på årevis!!! 

Anonymkode: a78d1...136

Du har jo egentlig helt rett! Det har jo mye med at for meg var det smått vondt, men ikke for han. 
Vi kvinner henger oss opp i alt 😁 men det var jo mest en nysgjerrighet også, hvorfor vi opplevde det så forskjellig. Å ja da, er fornøyd :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

For meg er det mest intens nytelsesmessig, å finne det rolige tempoet, der jeg kan ligge på kanten av utløsningen, og bare la det bygge seg sakte opp.  Råknulling bakfra, er ganske fysisk tungt, og intenst på den måten at det er mye energi i sving,  men ofte kommer den seksuelle nytelsen litt i skyggen, hvis du skjønner. 

Anonymkode: 831ac...140

Dette gir veldig god mening når jeg tenker over det! Merkelig at jeg ikke tenkte over at han gjør jo mesteparten av jobben i den posisjonen. Hender jeg beveger meg mot han, men da blir det mye roligere

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nja, nei det er jo ikke særlig intenst. Man har jo styringa og bruker masse energi på det man gjør, den intense følelsen kommer nok heller av å kunne bare gi helt slipp og være den som blir pult. Har altså bare kunne kalle det intenst når dama gir blowjobs hvor hun tar all kontroll og får meg til å komme på den måten, eller når hun rir meg til jeg kommer.

Anonymkode: b3a3f...ce6

Ja, du sier noe! Vi har gjort ting hvor han synes det er intenst og da er det jo gjerne jeg som gjør noe med han. Det å kunne virkelig føle hva som skjer i kroppen kan man jo ikke i samme grad når man «jobber»

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...