AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #21 Del Skrevet 19. mai 2021 Nei, så slem er jeg ikke. Anonymkode: c8191...dab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #22 Del Skrevet 19. mai 2021 Litt hår er bedre enn null hår. Vil ikke ha en skallet mann om det kan unngås. Anonymkode: c1585...9ca 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EmilieH Skrevet 19. mai 2021 #23 Del Skrevet 19. mai 2021 Ja, men mannen er oppegående nok til å skjønne det selv. Tar ikke absolutt alt da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 19. mai 2021 #24 Del Skrevet 19. mai 2021 Så lenge han ikke begynner med Trump-hentesveis bestemmer han selv hvordan han vil ha håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #25 Del Skrevet 19. mai 2021 Ingenting er verre enn flintskalla. Mye heller høye viker enn å se ut som en virkelig gamling. Anonymkode: 9f5d6...4db 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #26 Del Skrevet 19. mai 2021 OlsenHansen skrev (1 time siden): Ytterst sjeldne tilfeller. Hårtap er nesten alltid genetisk. Det kan du sjekke selv med alle de som har elendig kosthold men likevel kjempebra hår. Nei, veldig mange tilfeller. Det er genetisk + kosthold, med kosthold som utløsende faktor. Vi har alle forskjellige svakheter i "rustningen". Det samme dårlige kostholdet vil ikke påvirke alle likt. Anonymkode: 74d43...4f2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #27 Del Skrevet 19. mai 2021 OlsenHansen skrev (2 timer siden): Ytterst sjeldne tilfeller. Hårtap er nesten alltid genetisk. Det kan du sjekke selv med alle de som har elendig kosthold men likevel kjempebra hår. Jepp, den tidstypiske understrekningen av betydningen av kosthold for helse, aldringsprosesser mv. er for det meste vrøvl, og har liten forankring i seriøs medisinsk forskning. Anonymkode: 9f5d6...4db 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #28 Del Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Ingenting er verre enn flintskalla. Mye heller høye viker enn å se ut som en virkelig gamling. Anonymkode: 9f5d6...4db Med høye viker ser man ut som en virkelig gamling. Anonymkode: 874b7...872 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #29 Del Skrevet 20. mai 2021 Vurdert hårtransplantasjon ? Anonymkode: 82dcd...22b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #30 Del Skrevet 20. mai 2021 Mannen min ønsker selv å barbere hodet hele tiden pga høye viker og måne ( han er bare 32!) Jeg prøver å si at for MEG trenger han ikke gjøre det, for jeg syns ikke noe om det. Om jeg hadde sagt det minner meg for mye om eksen, så hadde han nok latt være, men det er nå engang opp til han da.. han ber meg heller ikke spare til langt selv om han liker det best. Man får vel bare gjøre som man vil. Men personlig liker jeg ikke shavet hode, det er vel direkte avtennende innimellom. Spesielt hvis det er HELT barbert av typ -3 millimeter eller glatt. Men men! Anonymkode: 5427c...f5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pleneier Skrevet 20. mai 2021 #31 Del Skrevet 20. mai 2021 (endret) Viker synes jeg kan se veldig kult ut, hvis man ikke prøver å dekke med en altfor tydelig hentesveis. Se feks på Jude Law. Har man tydelig måne i bakhodet, så er det på å klippe helt kort eller shave. Endret 20. mai 2021 av Pleneier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #32 Del Skrevet 20. mai 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Nei, veldig mange tilfeller. Det er genetisk + kosthold, med kosthold som utløsende faktor. Vi har alle forskjellige svakheter i "rustningen". Det samme dårlige kostholdet vil ikke påvirke alle likt. Anonymkode: 74d43...4f2 Det er bare tull, og ærlig talt en farlig myte å spre. Du ansvarliggjør menn fordi de ikke kan noe for. Hvis det var kosthold som var primærårsaken til skallethet, hadde kjønnsfordelingen vært jevn. Synes det er nummeret før slike innlegg bør rapporteres. Anonymkode: fa48b...7cb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå