Gå til innhold

Har din bruker blitt plaget så mye at du har byttet nick eller gått helt over til AB?

Anbefalte innlegg

Gjest Råååsa
Skrevet

Nå har jeg vært her i 4 uker eller noe sånt, og jeg skriver med nick. Folk har starta å legge merke til meg, og det er ikke alle som liker meg. Det er ok. 

Men jeg blir helt svett når jeg skal trolles opp i et hjørne, og må rett og slett bare logge meg ut. For å krangle for å krangle er jo kjedelig. 

Så hva gjør dere, om dere har opplevd noe av det samme? Bytter dere nick etter ei stund, går AB, eller tilpasser dere? 

Jeg er bare nysgjerrig. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg svarer som av her fordi jeg vil ikke at folk skal skjønne "taktikken" min. Jeg gidder bare ikke svare folk når de blåser seg opp over noe jeg har ytret som ikke passer dem. Blir jo bare pes å diskutere ting i hel. Vi er uenige, ferdig med det liksom. 

Jeg liker ikke alle og bryr meg fint lite om alle liker/missliker meg. 

Jeg har vært her noen år nå og jeg skriver stort sett under nicket mitt. En sjelden gang i blandt skriver jeg som ab fordi jeg ikke vil bli gjenkjent. 

Anonymkode: 18a01...da6

• Liker 2
Skrevet

Jeg skriver stortsett under nick, men så kommer det en periode hvor noen ikke liker et svar jeg gir en plass som kanskje trekker dette med seg over alt jeg beveger meg på forumet, eller jeg får masse random private meldinger, eller noe annet skjer hvor jeg bare blir lei.. Jeg er på et stort nettforum og er av den oppfatning av at litt må en tåle men det er lov å bli lei også innimellom.

Da tar jeg meg noen dager helt pause fra kg. Jeg skrev også som ab i mange år, men liker helst å skrive under nick. Jeg har aldri byttet nick, der er jeg for sta😅 Men skjønner de som gjør dette.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Noen kan være frekke, nedlatende og bedrevitere. Og det kan bli mye noen ganger ja. Har vent meg til å bruke mer ab enn jeg gjorde de første årene jeg var her. 

Anonymkode: d4f20...e5e

• Liker 3
Skrevet

Sånn går det alltid når en høneflokk får holde på uanfektet uten en hane tilstede.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Kattekusken said:

Sånn går det alltid når en høneflokk får holde på uanfektet uten en hane tilstede.

Hæ?

Anonymkode: 396fd...e29

• Liker 7
Skrevet

Ja, jeg måtte lage helt ny bruker. Anonyme fulgte etter meg, brukte helt absurde argumenter mot meg, flere brukere sendte stygge pm deriblant en med trusler osv. 

Liker forøvrig mye av det du skriver. 

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hæ?

Da blir enkelte høner hakket på til de rømmer eller blir hakket i hjel. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, Kattekusken said:

Da blir enkelte høner hakket på til de rømmer eller blir hakket i hjel. 

En del velger nok å poste som AB pga enkelte mannlige brukere (haner).

• Liker 7
Gjest Råååsa
Skrevet
miss summers skrev (30 minutter siden):

Ja, jeg måtte lage helt ny bruker. Anonyme fulgte etter meg, brukte helt absurde argumenter mot meg, flere brukere sendte stygge pm deriblant en med trusler osv. 

Liker forøvrig mye av det du skriver. 

Åh! :blomst:

Gjest Råååsa
Skrevet
Kattekusken skrev (33 minutter siden):

Jeg har en ganske klar oppfatning av at det menn som er kjipest. Det er det to grunner til; måten de skriver på og hva jeg finner i innboksen min. Jeg svarer de jo ikke, og det kan muligens utløse noe også. 

Kvinner føler jeg brøler til meg på en noe mer konstruktiv måte. De gjør det med nick også. Tøffe damer, som jeg ikke alltid er enig med. 

AnonymBruker
Skrevet
Råååsa skrev (53 minutter siden):

Men jeg blir helt svett når jeg skal trolles opp i et hjørne, og må rett og slett bare logge meg ut. For å krangle for å krangle er jo kjedelig. 

Du må tåle at andre har andre meninger og innspill i en debatt enn det du har. Du kan ikke kalle andre troll og rope på moderator bare fordi du blir motsagt. Du kan ikke kalle andre for bøller når det er du som ikke evner å holde deg saklig.

Det kalles ikke krangling, det kalles diskusjon. 

Tror du gjør svært lurt i å logge ut når du merker at du mister besinnelsen og angriper andre på den måten du ofte gjør. Du må rettog slett bli voksen.

Anonymkode: d1a9f...273

• Liker 7
Skrevet
Råååsa skrev (3 minutter siden):

Jeg har en ganske klar oppfatning av at det menn som er kjipest. Det er det to grunner til; måten de skriver på og hva jeg finner i innboksen min. Jeg svarer de jo ikke, og det kan muligens utløse noe også. 

Kvinner føler jeg brøler til meg på en noe mer konstruktiv måte. De gjør det med nick også. Tøffe damer, som jeg ikke alltid er enig med. 

Vennligst ikke ødelegg metaforen min.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Råååsa skrev (2 minutter siden):

Kanskje du er for sart for å diskutere på nett siden du tar alt personlig?

Som allerede nevnt, at noen er uenig med deg eller korrigerer deg når du skriver ting som ikke stemmer betyr ikke at de brøler til deg. Og du bør holde deg for god for alle de barnslige måtene du svarerog angriper andre på.

Anonymkode: d1a9f...273

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

RÅååsa, du er helt RÅ! Har lagt merke til deg ☺️

Anonymkode: fecb4...f80

• Liker 4
Gjest Råååsa
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

RÅååsa, du er helt RÅ! Har lagt merke til deg ☺️

Anonymkode: fecb4...f80

Nå blir jeg flau! Men takk🌹

AnonymBruker
Skrevet

At noen er uenige med seg må en nå nesten tåle på et diskusjonsforum. 

Anonymkode: f4316...e94

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg begynte her på forumet som "AB-funksjonen er teit" og nektet å bruke den. Men jeg opplevde også at debatter ble dratt til andre tråder og ufyselig kommentarer. Nå bruker jeg nesten konsekvent bare AB. Altfor mange troll som ikke kan oppføre seg her, og jeg opplever også at moderatorene er veldig subjektive og modererer bort det de ikke er enig i. Det fikk jeg bekreftet i en melding fra en admin.

Anonymkode: b51a8...fdd

• Liker 9
Gjest Råååsa
Skrevet

Men så artig at en av de brukerne som virkelig ikke liker meg kunne stikke innom tråden. Velkommen! 

Hva tenker du om HI? Har du selv opplevd dårlig oppførsel fra andre brukere på en slik måte at du må "gjemme" deg? Er jeg en av de, kanskje, ab 273?

Hva var det jeg sa som trigga? At utroskap er slemt, eller da jeg sa jeg var for å fjerne abortnemdene? Eller noe annet? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg reagerer også på modereringen i diverse tråder. 

Anonymkode: f4316...e94

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...