Charminia Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Fant ingen nyere tråd om favorittprodukter! Jeg ser at mange er misfornøyd med Ole Henriksen i tråden om skuffende produkter. Selv elsker jeg banana bright eye Creme, truth serum og invigorating night transformation gel fra OH
Almond Skrevet 18. mai 2021 #2 Skrevet 18. mai 2021 Jeg sverger til ZO etter mange år med prøving og feiling med andre merker. Bruker følgende (ikke samtidig, har en god rutine på når det skal brukes); rens, exfoliation polish, renewal pads, daily power defence, renewal creme, recovery creme, smart Tone spf50, powder spf30,wrinkle+texture repair, firming serum, 10% C vitamin, exfoliating accelerator, enzymatic peel verken mer eller mindre 😂😂 mye? Ja. Dyrt? JA. Verdt det? Definitivt. Har ikke en eneste linje noen steder og trenger aldri fundation etc. jeg er 37 år så dette anser jeg som investering 😅 1
Roci Skrevet 19. mai 2021 #3 Skrevet 19. mai 2021 For tiden er mine favoritter First Aid Beauty Ultra Repair Firming Collagen Cream (den beste fuktighetskremen jeg har prøvd for kombinert hud) og Dermaceutic Radiance, en leave-on syreeksfoliering som også inneholder niacinamide. Jeg bruker flere produkter i hudpleierutinen min, men dette er favorittene. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 Krem til ansiktet: - vichy og laroche posay Sminkefjerner: - clinique makeup remover balm (den på lilla krukke som er fast og blir til olje når man knir på den) - Nivea double effect (eneste sminkefjerneren som faktisk tar all mAscara, liner, øyeskygge osv) Body butter: - Hawaiian kuki fra body shop - happy Buddha fra rituals - the righteous fra soap and glory Parfyme: - mon guerlain florale fra guerlain (vår/sommer) - by the fireplace fra maison margiela (høst/vinter) Anonymkode: b3aa4...c6b 1
Rosewood Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 - Clinique - Make up remover balm, som nevnt over. Fantastisk, sminkefjerningen går lett som bare det. - Clinique liquid cleanser for tørr kombinasjonshud - Cliniderm light & mattifying spf 50 - Victor & rolf Bon bon parfyme - Kerastase blonde absolu shampo, balsam og leave in - Elizabeth Arden 8 hour cream - Rituals Ayurveda hand balm
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #7 Skrevet 19. mai 2021 Roci skrev (9 timer siden): For tiden er mine favoritter First Aid Beauty Ultra Repair Firming Collagen Cream (den beste fuktighetskremen jeg har prøvd for kombinert hud) og Dermaceutic Radiance, en leave-on syreeksfoliering som også inneholder niacinamide. Jeg bruker flere produkter i hudpleierutinen min, men dette er favorittene. Jeg har fått masse nupper og opplever at det kommer nye kviser nesten hver dag, er Dermaceutic Radiance noe du anbefaler? Er desperat på dette tidspunktet, har prøvd "alt", både BHA og AHA-syre (ikke samtidig), et produkt med lavt innhold med retinol og nå har jeg kun brukt fuktighetsgivende produkter, men ingenting ser ut til å hjelpe. Er i slutten av tyveårene. Anonymkode: c7384...3e3
Roci Skrevet 19. mai 2021 #8 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har fått masse nupper og opplever at det kommer nye kviser nesten hver dag, er Dermaceutic Radiance noe du anbefaler? Er desperat på dette tidspunktet, har prøvd "alt", både BHA og AHA-syre (ikke samtidig), et produkt med lavt innhold med retinol og nå har jeg kun brukt fuktighetsgivende produkter, men ingenting ser ut til å hjelpe. Er i slutten av tyveårene. Anonymkode: c7384...3e3 Radiance er først og fremst beregnet på pigmenteringer, så jeg tror ikke den er optimal for din hud på dette tidspunktet. Hva var det som gjorde at disse kvisene/nuppene oppstod? Gjorde du endringer i kosthold, innførte noen nye hudpleieprodukter eller har du byttet prevensjonsmiddel? Det høres ut som om du har fått en reaksjon på et eller annet.
Gjest Saph Skrevet 19. mai 2021 #9 Skrevet 19. mai 2021 Mine go-to produkter som jeg alltid passer på å ha back up av er Cerave foaming cleanser, cerave dagkrem med spf, nattkremen, fotkremen og bodybutteret Stop24 deo Aquaphor lipbalm Essie ballet slippers neglelakk Laura by Laura Biagiotti parfyme Og så kommer alt annet jeg prøver og noen ganger feiler og andre ganger liker. Men de over er basen som alltid funker når andre ting feiler.
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #10 Skrevet 19. mai 2021 Yerka deodorant. Helt avhengig. Lip balm fra Korres Dusjsåpe fra Korres Mascara fra Lancome 3-1 rens fra Korres Anonymkode: cc7a9...4d9
Gjest Fnuggolina Skrevet 19. mai 2021 #11 Skrevet 19. mai 2021 (endret) Make the Make sin primer med filter 50, blushpalett, Omega blush og de nye leppeproduktene. ELSK! Nyx liquid liner - i pennform (alltid hatet det, men nå 😍) Hylamide SubQSkin Cerave moisturizing cream Tørrshampoen til Living Proof, men den er litt for svindyr til å bruke ofte synes jeg. Og leppemasken til Laneige: 💖❤️ Deodorantenene (refill) som KlarDag har kommet med - bare testet en lukt da. Rensebalm til Clinique og The Inkey List Locobase til hender Endret 19. mai 2021 av Fnuggolina
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #12 Skrevet 19. mai 2021 CeraVe foaming cleanser CeraVe bodylotion Paulas Choice BHA ❤️ Cosmica dusjolje uten parfyme Er alltid på jakt etter solkrem, veldig vanskelig å finne en som passer til fet hud. Anonymkode: ae297...5d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå