Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ingen nyere tråd om favorittprodukter! Jeg ser at mange er misfornøyd med Ole Henriksen i tråden om skuffende produkter. Selv elsker jeg banana bright eye Creme, truth serum og invigorating night transformation gel fra OH :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sverger til ZO etter mange år med prøving og feiling med andre merker. 
Bruker følgende (ikke samtidig, har en god rutine på når det skal brukes);

rens, exfoliation polish, renewal pads, daily power defence, renewal creme, recovery creme, smart Tone spf50, powder spf30,wrinkle+texture repair, firming serum, 10% C vitamin, exfoliating accelerator, enzymatic peel

verken mer eller mindre 😂😂 mye? Ja. Dyrt? JA. Verdt det? Definitivt. Har ikke en eneste linje noen steder og trenger aldri fundation etc.  jeg er 37 år så dette anser jeg som investering 😅

• Liker 1
Skrevet

For tiden er mine favoritter First Aid Beauty Ultra Repair Firming Collagen Cream (den beste fuktighetskremen jeg har prøvd for kombinert hud) og Dermaceutic Radiance,  en leave-on syreeksfoliering som også inneholder niacinamide. Jeg bruker flere produkter i hudpleierutinen min, men dette er favorittene. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Krem til ansiktet:

- vichy og laroche posay 

Sminkefjerner:

- clinique makeup remover balm (den på lilla krukke som er fast og blir til olje når man knir på den) 

- Nivea double effect (eneste sminkefjerneren som faktisk tar all mAscara, liner, øyeskygge osv)

Body butter:

- Hawaiian kuki fra body shop

- happy Buddha fra rituals

-  the righteous fra soap and glory

Parfyme:

- mon guerlain florale fra guerlain (vår/sommer)

- by the fireplace fra maison margiela (høst/vinter)

Anonymkode: b3aa4...c6b

• Liker 1
Skrevet

- Clinique - Make up remover balm, som nevnt over. Fantastisk, sminkefjerningen går lett som bare det.

- Clinique liquid cleanser for tørr kombinasjonshud

- Cliniderm light & mattifying spf 50

- Victor & rolf Bon bon parfyme

- Kerastase blonde absolu shampo, balsam og leave in

- Elizabeth Arden 8 hour cream

- Rituals Ayurveda hand balm

AnonymBruker
Skrevet

No7!

Anonymkode: 32f22...0ea

AnonymBruker
Skrevet
Roci skrev (9 timer siden):

For tiden er mine favoritter First Aid Beauty Ultra Repair Firming Collagen Cream (den beste fuktighetskremen jeg har prøvd for kombinert hud) og Dermaceutic Radiance,  en leave-on syreeksfoliering som også inneholder niacinamide. Jeg bruker flere produkter i hudpleierutinen min, men dette er favorittene. 

Jeg har fått masse nupper og opplever at det kommer nye kviser nesten hver dag, er Dermaceutic Radiance noe du anbefaler? Er desperat på dette tidspunktet, har prøvd "alt", både BHA og AHA-syre (ikke samtidig), et produkt med lavt innhold med retinol og nå har jeg kun brukt fuktighetsgivende produkter, men ingenting ser ut til å hjelpe. Er i slutten av tyveårene. 

Anonymkode: c7384...3e3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har fått masse nupper og opplever at det kommer nye kviser nesten hver dag, er Dermaceutic Radiance noe du anbefaler? Er desperat på dette tidspunktet, har prøvd "alt", både BHA og AHA-syre (ikke samtidig), et produkt med lavt innhold med retinol og nå har jeg kun brukt fuktighetsgivende produkter, men ingenting ser ut til å hjelpe. Er i slutten av tyveårene. 

Anonymkode: c7384...3e3

Radiance er først og fremst beregnet på pigmenteringer, så jeg tror ikke den er optimal for din hud på dette tidspunktet.

Hva var det som gjorde at disse kvisene/nuppene oppstod? Gjorde du endringer i kosthold, innførte noen nye hudpleieprodukter eller har du byttet prevensjonsmiddel? Det høres ut som om du har fått en reaksjon på et eller annet.

Skrevet

Mine go-to produkter som jeg alltid passer på å ha back up av er

Cerave foaming cleanser, cerave dagkrem med spf, nattkremen, fotkremen og bodybutteret

Stop24 deo

Aquaphor lipbalm 

Essie ballet slippers neglelakk

Laura by Laura Biagiotti parfyme

Og så kommer alt annet jeg prøver og noen ganger feiler og andre ganger liker. Men de over er basen som alltid funker når andre ting feiler. 

AnonymBruker
Skrevet

Yerka deodorant. Helt avhengig.

Lip balm fra Korres

Dusjsåpe fra Korres

Mascara fra Lancome

3-1 rens fra Korres

Anonymkode: cc7a9...4d9

Gjest Fnuggolina
Skrevet (endret)

Make the Make sin primer med filter 50, blushpalett, Omega blush og de nye leppeproduktene. ELSK!

Nyx liquid liner - i pennform (alltid hatet det, men nå 😍)

Hylamide SubQSkin

Cerave moisturizing cream

Tørrshampoen til Living Proof, men den er litt for svindyr til å bruke ofte synes jeg. 

Og leppemasken til Laneige: 💖❤️

Deodorantenene (refill) som KlarDag har kommet med - bare testet en lukt da.

Rensebalm til Clinique og The Inkey List

Locobase til hender

Endret av Fnuggolina
AnonymBruker
Skrevet

CeraVe foaming cleanser

CeraVe bodylotion 

Paulas Choice BHA ❤️ 

Cosmica dusjolje uten parfyme

Er alltid på jakt etter solkrem, veldig vanskelig å finne en som passer til fet hud. 

Anonymkode: ae297...5d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...