AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Jeg har fem eggehviter som må brukes i morgen. Jeg vil gjerne lage noe morsommere enn pikekyss, men har ikke lyst til å lage noe veldig avansert. Forslag til hvordan jeg kan få brukt disse? Anonymkode: 1def4...5ee
Lafamiglia Skrevet 18. mai 2021 #5 Skrevet 18. mai 2021 Visp dem sammen og frys dem ned til neste gang du skal lage pavlova!
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #6 Skrevet 18. mai 2021 Financier/ friand. Mye bedre enn pavlova/ marengs, som bare er søtt og knirkete og vondt, og mye enklere å lage. https://thehappyfoodie.co.uk/recipes/plum-blackberry-and-bay-friand-bake Du finner massevis av oppskrifter på nett, hva som helst av bær eller frukt kan brukes i (eller lag uten). Anonymkode: 35f0f...f6f
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #7 Skrevet 18. mai 2021 Pikekyss! Hjemmelagede, som er litt seige inni, mmmm.... 🙂 Anonymkode: 6d513...c1f
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #9 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Pikekyss! Hjemmelagede, som er litt seige inni, mmmm.... 🙂 Anonymkode: 6d513...c1f AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg har fem eggehviter som må brukes i morgen. Jeg vil gjerne lage noe morsommere enn pikekyss, men har ikke lyst til å lage noe veldig avansert. Forslag til hvordan jeg kan få brukt disse? Anonymkode: 1def4...5ee Anonymkode: 35f0f...f6f 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #10 Skrevet 19. mai 2021 visp skrev (12 timer siden): Lag en nøttebunn som du fryser ned. Nå snakker vi, dette var en god idé! Lafamiglia skrev (12 timer siden): Visp dem sammen og frys dem ned til neste gang du skal lage pavlova! Har aldri tenkt over at jeg kunne fryse eggehviter, men det går kanskje an, ja. Da er jo det en økonomisk og miljøvennlig måte å håndtere dem på Anonymkode: 1def4...5ee 1
Arkana Skrevet 19. mai 2021 #11 Skrevet 19. mai 2021 Kransekakestenger. Det er bare eggehviter, melis og malte mandler. Frys dem ned og spar til jul (de blir faktisk bedre av å fryses). 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå