Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Menn, hvis dere måtte velge (og nei, det finnes ingen tredje alternativ, eller noe midt imellom):

1. Dødsgod og mye sex med kone som du er veldig tiltrukket av, men hun er sur og du føler deg kritisert.

eller

2. Hyggelig og dramafri kone som du kan prate med alt om og har det fint sammen med. Men du er ikke tiltrukket og dere har ikke sex.

1 eller 2? 

Anonymkode: ac5fa...f93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis ikke barn er i bildet, 2 lett.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg hadde pistol mot hodet og MÅTTE velge: #1. Er bare å skille seg når en har fått nok av sutringa og spenningen er borte 😅

Nr2 er jo ikke ett ekteskap, men venner som bor i lag.

Anonymkode: 8ed0d...b7b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Nr 2. En lojal og hyggelig kone som ikke stikker av for hver minste ting er alfa og omega. Helst bør hun ikke stikke av uansett og være en slik kone som nettopp tar ting på en hyggelig måte og man løser problemer sammen og backer opp hverandre når problemer dukker opp. 

Nr 1 er alltid bare midlertidig, dyrisk, kjemisk-ubalanse tull som ble definert som "bra" av Reality og media, der sex, sex og atter sex står i fokus hele jævla tiden. 

Jeg er mer interessert i hvem som står ved siden av meg om jeg skulle få hjerteinfrakt eller kreft eller noe annet lignende. Eller hvem jeg har lyst å se foran øynene mine for siste gang før jeg slokner. Og IKKE hvem jeg skal drive med og pule. 

Jeg må vite at den jeg investerer f#ckings mange år i - det vil si en kone - er faktisk godt for noe, siden vi har begrenset med tid på denne jorda og jeg gidder ikke fortrenge vekk min fritid på ei kone som IKKE er lojal, og ikke minst gjøre meg mindre tilgjengelig for mannlige venner og min familie (foreldrene, bror / søster) for ei (kone) som eventuelt ikke er lojal. 

Anonymkode: b2aad...879

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Tja, hva er best av to armer eller to føtter? 

Anonymkode: f897a...3e9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jan jeg være utro mot nr. 2?

Anonymkode: adbfe...267

AnonymBruker
Skrevet

*Kan

AnonymBruker
Skrevet

Må jo bli 2 om jeg måtte velge mellom disse. Men i virkeligheten er det ingen som vil ha noen av disse alternativene.

Anonymkode: 93df6...157

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Jan jeg være utro mot nr. 2?

Nei, du får ikke i pose og sekk. 

Anonymkode: 7a0ee...4e9

AnonymBruker
Skrevet

Nr 2 

Anonymkode: 35ea0...bcf

AnonymBruker
Skrevet

For noe rør. Man kan ikke leve i et ekteskap uten sex. Hilsen mann som har gjort det i mange år og er skilt nå. Det er tydelig at TS er nummer 2. her og fisker etter støtte som hun kan bruke til å rettferdiggjøre sine valg. 

Anonymkode: 0c5e1...214

• Liker 1
Skrevet

Første alternativ. Ikke at det er en drømmesituasjon, men er det beste utgangspunktet å jobbe ut fra.

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet

Alternativ 3 er høys reelt: Ingen av dem.

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken er du TS?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hvilken er du TS?

Jeg er nr 1. Jeg er redd han er med meg kun pga sexen han får. Jeg føler han har sklidd lenger og lenger unna meg emosjonelt, mye grunnet min «hakking».  Det er ikke som jeg prøver å være sur, men han gjør meg slik. Er vel bare å avslutte det, for begges del. Han går jo ikke, så.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er nr 1. Jeg er redd han er med meg kun pga sexen han får. Jeg føler han har sklidd lenger og lenger unna meg emosjonelt, mye grunnet min «hakking».  Det er ikke som jeg prøver å være sur, men han gjør meg slik. Er vel bare å avslutte det, for begges del. Han går jo ikke, så.

hva er det han gjør som gjør deg så sur? kudos for at du har selvinnsikt da👏

Anonymkode: 8a27b...d9a

AnonymBruker
Skrevet

Det virkelige dilemmaet her er vel hvorfor TS tenker at alle menn er tiltrukket og vil ha en kvinne.

Anonymkode: 3b25b...350

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...