Gå til innhold

Crocodile Dundee. Har du sett filmene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Regner med at de fleste over 30 har sett den første ihvertfall. Men hva med de yngre?

Likte du Krokodillemannen?

Anonymkode: ffe2a...76f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Elendige filmer.

Anonymkode: edabc...4b5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"Do you call that a knife?" 

Syns filmene er morsomme.

Anonymkode: 8b963...c9c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja, på kino da jeg gikk på ungdomsskolen. Mistenker at jeg ikke ville synes det var så underholdende nå, over 30 år senere.

Anonymkode: ff45f...a3e

Gjest TheCatLady
Skrevet

Jepp, det har jeg. Flere ganger også. Veldig typisk for den typen filmer fra 80-tallet, men jeg synes fortsatt at det er koselig å se på dem :)

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

"Do you call that a knife?" 

Syns filmene er morsomme.

Anonymkode: 8b963...c9c

Det var vel ikke det han sa? Han så på kniven raneren sto og viftet med, og sa foraktelig: "That ain't a knife!" (griper bak seg og haler frem DEN svære kniven) og sier fornøyd: "THIS is a knife!"

Eller husker jeg så utrolig feil?

REDIGERT:

Jo, jeg husket nesten rett. Han sier "That's not a knife" og ikke "That ain't a knife".

Endret av Million
  • Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Har sett de, syns de er oppskrytt. 

Skrevet

Den første er svært fornøyelig og er en klassiker for meg. 

De to andre er meget middelmådige. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er sjarmerende filmer. De er kanskje ikke så bra etter dagens standard, men det er "følelsen" jeg hadde når jeg så spesielt nr 1, da jeg var yngre ,som er gøy å føle på. 

Anonymkode: c0313...c9d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (På 19.5.2021 den 14.41):

Det var vel ikke det han sa? Han så på kniven raneren sto og viftet med, og sa foraktelig: "That ain't a knife!" (griper bak seg og haler frem DEN svære kniven) og sier fornøyd: "THIS is a knife!"

Eller husker jeg så utrolig feil?

REDIGERT:

Jo, jeg husket nesten rett. Han sier "That's not a knife" og ikke "That ain't a knife".

Haha, så veldig åttitalls! 😅

Elsket filmene da de kom, men vet ikke hvordan det hadde vært å se dem igjen i dag - annet enn god nostalgi. 

Anonymkode: faa84...fce

AnonymBruker
Skrevet

Så nettopp 1’eren med sønnen, jeg synes det var et koselig gjensyn. Men - både sønnen min og jeg reagerte på flere scener som IKKE hadde blitt ansett som innafor nå. Ting som ble sagt til afro-amerikanere, om og til transvesitter, fremstilling av prostituerte m.m 

Anonymkode: 3efcb...5b0

• 3 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

fremdeles mye bedre enn alt mulig sludder og vås som produseres i dagens samfunn...    

Anonymkode: 954e3...94e

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 22.5.2021 den 8.10):

Så nettopp 1’eren med sønnen, jeg synes det var et koselig gjensyn. Men - både sønnen min og jeg reagerte på flere scener som IKKE hadde blitt ansett som innafor nå. Ting som ble sagt til afro-amerikanere, om og til transvesitter, fremstilling av prostituerte m.m 

Anonymkode: 3efcb...5b0

Det hadde nok blitt et hylekor eller to dersom de ble sluppet i dag, ja. :ler: 

Endret av FrankDrebin
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...