von Dünkel Skrevet 18. mai 2021 #1 Del Skrevet 18. mai 2021 Vet ikke om dette er helt rettferdig? Vedder en krone på at vedkommende tar gull. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 18. mai 2021 #2 Del Skrevet 18. mai 2021 Det er jo ikke til å stikke under en stol at biologiske menn har større muskelkraft enn biologiske kvinner, og slik vil det være uavhengig av hvilken kjønn du definerer deg som. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #3 Del Skrevet 18. mai 2021 Han er jo fortsatt biologisk mann uansett hvordan en vrir og vender på det. Anonymkode: 5c35c...fa0 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 18. mai 2021 #4 Del Skrevet 18. mai 2021 ikke rettferdig for de andre deltakerne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
parmanoia Skrevet 18. mai 2021 #5 Del Skrevet 18. mai 2021 Han har ingenting i dameklassen å gjøre. Juks! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OlsenHansen Skrevet 18. mai 2021 #6 Del Skrevet 18. mai 2021 Slike menn kommer langt oppe på lista over verdens avskum. Snakk om å ikke eie skam. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 18. mai 2021 #7 Del Skrevet 18. mai 2021 Trist ... Hun er biologisk en mann og det gir henne en STOR fordel i akkurat denne sporten. Jeg håper konkurrentene reagerer på dette. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #8 Del Skrevet 18. mai 2021 Dette åpner for comeback for Northug, bare å stille i dameklassen. Det bør også åpne for steroidebruk hos damene, slik at de stiller under samme vilkår. 💪💪 Anonymkode: 581c9...f11 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #9 Del Skrevet 18. mai 2021 Før var dette som humor å regne: Nå er det dønn seriøs politikk. Anonymkode: bebde...45a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #10 Del Skrevet 18. mai 2021 Selv Caitlyn Jenner er imot dette - hun vet nok hva hun snakker om som tidligere olympisk mester. Jeg kunne ikke vært mer enig i at man må trekke en grense her altså. Anonymkode: d63de...27a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 18. mai 2021 #11 Del Skrevet 18. mai 2021 Dette blir jo blodig urettferdig. Hun vil alltid ha genetikken til en mann og bør derfor stille i herreklassen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #12 Del Skrevet 18. mai 2021 2 hours ago, Sprinkle said: Det er jo ikke til å stikke under en stol at biologiske menn har større muskelkraft enn biologiske kvinner, og slik vil det være uavhengig av hvilken kjønn du definerer deg som. Hva om jeg rett og slett bare definerer meg som olympisk mester, og ber om å få gullet tilsendt i posten? Det enkle er ofte det beste. 😄 Anonymkode: 6cdfb...88d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #13 Del Skrevet 18. mai 2021 Helt fantastisk feilslått politikk. Mon tro om disse politikerne vil erkjenne at de tok feil? Anonymkode: b0d08...6e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 18. mai 2021 #14 Del Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hva om jeg rett og slett bare definerer meg som olympisk mester, og ber om å få gullet tilsendt i posten? Det enkle er ofte det beste. 😄 Anonymkode: 6cdfb...88d Hva angår konkurrerende idrett på høyeste nivå, så mener jeg at biologien bør avgjøre, ikke hva man definerer seg som. Og - jeg er i utgangspunktet veldig, veldig åpen for transkjønnede! Jeg mener bare at i konkurrerende idrett bør rettferdigheten komme foran ens egen oppfatning og ønsker. Da er man en del av noe som er større enn en selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #15 Del Skrevet 18. mai 2021 Hvis dette fortsetter vil all kvinneidrett forsvinne, de vil ikke ha en sjanse mot en som har vært påvirket av testosteron i store mengder hele livet. Anonymkode: 581c9...f11 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymburker Skrevet 18. mai 2021 #16 Del Skrevet 18. mai 2021 At jeg ikke tenkte på dette i tidligere alder. Jeg kunne blitt fotballproff på damesiden😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #17 Del Skrevet 18. mai 2021 Dette er ikke riktig i det hele tatt. Er absolutt FOR at alle skal aksepteres som den de ønsker å være, og vil man skifte kjønn kan man bare gjøre det. Men dette blir som sagt feil. Her burde biologisk kjønn ha noe å si. Anonymkode: 4ccb4...bf8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #18 Del Skrevet 18. mai 2021 Var det ikke bare i 2000 at kvinner fikk delta i OL i vektløfting? Anonymkode: 2e5f3...b36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kattekusken Skrevet 18. mai 2021 #19 Del Skrevet 18. mai 2021 Drizzt skrev (2 timer siden): Trist ... Hun er biologisk en mann og det gir henne en STOR fordel i akkurat denne sporten. Jeg håper konkurrentene reagerer på dette. At du og sånne som deg referer til personen som hun og henne er jo årsaken til at dette problemet har oppstått in the first place. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #20 Del Skrevet 18. mai 2021 Hvis jeg definerer meg som 70, kan jeg få full pensjon da? Anonymkode: bebde...45a 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå