AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Er det annerledes for pikken? Anonymkode: 3a866...1af 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #2 Skrevet 18. mai 2021 trangere derfor diggere Anonymkode: fde3b...b40
sicario Skrevet 18. mai 2021 #3 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Er det annerledes for pikken? Anonymkode: 3a866...1af Annerledes ja. På mange måter bedre enn vaginal penetrering.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #4 Skrevet 18. mai 2021 Kjæresten min sier det føles trangere å komme inn, men når han er godt i gang er ikke anasex trangere enn vaginalsex. I analsex er det jo bare to lukkemuskler som gir motstand - men det er bare i starten. Når lukkemusklene slapper av, er det jo ikke så trangt lenger. Mens vagina har jo muskler som strammer rundt pikken hele veien, ikke bare rett innenfor åpningen. Anonymkode: 742e9...540 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 Kjennes som å knulle en cockring. Eneste fordelen er at hun den veien klarer hele lengden. Ulempen er at hun sliter med tykkelsen. Så det beste er vaginal sex etter at hun har hatt noen orgasmer. Da klarer hun mer lengde. Så for min del tar jeg henne analt når hun ønsker det, hun får urges(bli dominert) av og til. Hun elsker orgasmene hun får analt. De slår henne helt ut. Så oppsummert så er analsex deilig i den forstand at jeg vet hva det gir henne. Anonymkode: b87e1...bb7
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #6 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Er det annerledes for pikken? Anonymkode: 3a866...1af Kjæresten min sier det føles som å knulle meg første gangen da jeg var jomfru, og for meg er det helt sykt himmelsk. Føles som om jeg skal revne i rumpa,lol Og føles som han er helt oppe i magen min,lol Anonymkode: 89308...929 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå