Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bleket håret i en del år nå, men jeg savner fryktelig mye å være mørkhåret. Det er det som kler meg best. Min naturlige farge er mellomblond og i utgangspunktet litt mørk, men farger jeg håret mørkt så er etterveksten ganske lys. 

På grunn av fet hodebunn må jeg vaske håret ganske ofte. Jeg må vaske håret hver dag. Jeg ønsker ikke tips og triks angående hvordan jeg fjerner fet hodebunn, for det går faktisk ikke. Håret mitt blir kjempe fett. Så det må vaskes ofte. På grunn av dette får jeg ikke bevare en kald hårfarge, og jeg kjenner at lysten til å farge håret mørkt er kjempe stor. Nå er det så lenge siden jeg har hatt mørkt hår at jeg husker ikke hvor ofte jeg måtte ta etterveksten. Så til dere som har lyst hår, men farger det mørkt:

1) hvor ofte må dere farge etterveksten? Jeg kan leve med en ettervekst på noen millimeter, men når det begynner å bli 1 cm tenker jeg at det må farges. 
2) hvor ofte farger dere bryne? 
3) hvilken tørrsjampo bruker dere som ikke gir white cast? 

Anonymkode: c6ab8...6d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytter.

Skrevet

Hei! Jeg farger håret mørkebrunt, og gjør det hos frisør hver 10. eller 12. uke. Da har jeg litt ettervekst, men bruker mørkebrun hårfiber og "øyenskygge for håret" til å dekke det de siste ukene. Tror generelt at håret mitt vokser sakte!

Brynene mine er ikke så lyse, så jeg bruker bare en brun blyant der.

Jeg synes de to med brun farge fra Battiste fungerer helt OK (en er medium brun og en er mørkebrun, begge passer meg.)

AnonymBruker
Skrevet
Aranciata skrev (På 20.5.2021 den 13.12):

Hei! Jeg farger håret mørkebrunt, og gjør det hos frisør hver 10. eller 12. uke. Da har jeg litt ettervekst, men bruker mørkebrun hårfiber og "øyenskygge for håret" til å dekke det de siste ukene. Tror generelt at håret mitt vokser sakte!

Brynene mine er ikke så lyse, så jeg bruker bare en brun blyant der.

Jeg synes de to med brun farge fra Battiste fungerer helt OK (en er medium brun og en er mørkebrun, begge passer meg.)

Takk for svar :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Troooo du meg, er du blond så kler du ikke mørkt hår. Slutt å lure deg selv. 

Anonymkode: 45ab7...625

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo, jeg kler mørkt hår. Jeg bryr meg ikke hva en anonymbruker som plusser sitt eget innlegg sier. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Støtter opp om dette. Er ikke veldig blond selv, men var en periode når jeg var ynge jeg farget håret mørkt. Så helt malplassert ut når jeg ser bildene i dag. Den bleike huden og hår som en utlending!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jo, jeg kler mørkt hår. Jeg bryr meg ikke hva en anonymbruker som plusser sitt eget innlegg sier. 

Hehe vi er tydeligvis flere som er enige og godt er det. Skjønner ikke at dere ikke ser det selv 🙈🙈

AnonymBruker
Skrevet

Dytter :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er blond og farget håret mørkebrunt i 4 år. Jeg kler også en mørkere farge, og fikk mye mer komplimenter da jeg var mørk. Men det ble for mye styr. Etterveksten var krise, og når det lyse vokser ut så ser man nesten skalla ut om man ikke tar det med en gang. 

Nå tar jeg en litt mørkere toning en gang i måneden som glir mer sømløst inn i naturlig hårfarge.

Anonymkode: 3a56c...3fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...