NorthernLight Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 (endret) Det blir jo pokker meg bare verre og verre i dette landet. Vi ser jo hvordan folk har oppført seg i Fredrikstad på selveste nasjonaldagen osv .Helt utrolig at myndighetene og politiet ikke gjør mer.. Endret 18. mai 2021 av NorthernLight 8
Gjest Kortiho Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 5-6 år. Jeg har bodd i Oslo hele livet, men satser på å komme meg ut innen en treårsramme, før det bikker helt over.
Trudelutt1 Skrevet 19. mai 2021 #4 Skrevet 19. mai 2021 5-10 år før vi har Svenske tilstander..om 20 år vil det nok være mye verre. For sent å stanse det nå tror jeg. Dessverre. 7
Anonymus1986 Skrevet 19. mai 2021 #5 Skrevet 19. mai 2021 18 hours ago, NorthernLight said: Det blir jo pokker meg bare verre og verre i dette landet. Vi ser jo hvordan folk har oppført seg i Fredrikstad på selveste nasjonaldagen osv .Helt utrolig at myndighetene og politiet ikke gjør mer.. Politisjefen prøvde igår å "sugarcoate" at majoriteten av bråkmakerne var innvandrere. Innsatsleder som var på åstedet måtte idag igjen presisere at han bare var ærlig når han sa det var mest ikke etnisk norske innblandet, samt at de var kjenninger av politiet fra før. Og fortsatt er det flere venstrevridde i kommentarfeltene som slenger ut rasist-kortet til de av oss som påpeker fakta.. 12
norw Skrevet 20. mai 2021 #6 Skrevet 20. mai 2021 Helt forferdelig. Nesten så jeg vil si at jeg ble født en generasjon for seint, og hva med de som blir født nå? Tør man å sette barn til en verden som denne? 5
kat-e Skrevet 22. mai 2021 #7 Skrevet 22. mai 2021 Et problem med å beregne dette er at det fortsatt blir verre i Sverige. Hvert eneste år øker statistikken for gjengvold, voldtekt osv. Ikke nok med det, den svenske regjeringen bestående av Sosialdemokratene og de Grønne, ønsker faktisk å øke innvandringen. Så det er mulig at vi kan ta igjen Sverige om 10 år slik det er i dag, men om 10 år til er ikke Sverige et velfungerende land. Svenske borgere kan flytte til Norge, det gjelder selv de som nettopp har fått statsborgerskap. Så når båten kantrer i Sverige, blir det fort ille i Norge. Den største trusselen i mot Norge er Sverige, ikke Russland, Klimaendringer etc. 8
Gjest In absentia Skrevet 22. mai 2021 #8 Skrevet 22. mai 2021 Om 100 år er det som i Mexico her. De rike kommer til å bo i egne områder med sikkerhetspersonell rundt. Resten må betale mafiaen for å slippe å bli banket eller kidnappet og drept. Det vil være enorm korrupsjon, og selv rettsvesen og politikere vil være så redde for mafiaen at ingen tør å gjøre noe. Sier du noe blir du likvidert. De har allerede vist at de ønsker å lage reglene her ved hjelp av vold og trusler etter karikarturstriden. Og det virker.
Gjest In absentia Skrevet 22. mai 2021 #9 Skrevet 22. mai 2021 (endret) norw skrev (På 20.5.2021 den 2.43): Helt forferdelig. Nesten så jeg vil si at jeg ble født en generasjon for seint, og hva med de som blir født nå? Tør man å sette barn til en verden som denne? Du er født akkurat tids nok til å reise deg og kjempe mot utviklingen før det er for sent. Hvordan det blir de neste 1000 år er avhengig av hva vi gjør NÅ. Men gidder du å stikke hodet fram? Sannsynligvis ikke. Endret 22. mai 2021 av In absentia
ErGlad Skrevet 22. mai 2021 #10 Skrevet 22. mai 2021 TS. Har du ikke fått med deg norske tilstander. Jeg synes norske tilstander var interessant å se på. Hva synes du om norske tilstander: https://tv.nrk.no/serie/brennpunkt/2017/MDDP11001517 1
Gjest Villfisker Skrevet 22. mai 2021 #12 Skrevet 22. mai 2021 NorthernLight skrev (På 18.5.2021 den 21.07): Det blir jo pokker meg bare verre og verre i dette landet. Vi ser jo hvordan folk har oppført seg i Fredrikstad på selveste nasjonaldagen osv .Helt utrolig at myndighetene og politiet ikke gjør mer.. Leste også dette, men nesten ingen av avisene ville skrive om det.
ane_luise87 Skrevet 24. mai 2021 #13 Skrevet 24. mai 2021 Jeg har sagt opp jobben min som lærer ved en skole med stor andel flerkulturelle. Jeg orker rett og slett ikke mer. I elevgruppen min nå er kun to av elevene etnisk norske. Jentene med innvandrerbakgrunn er gjerne søte og snille og oppfører seg bra, mens gutta .. de fleste er så ute av kontroll. Hvorfor har det blitt sånn? Jeg orker ikke mer. Vil føle at jeg jobber som lærer i Norge. 16 1
Gjest Atheena Skrevet 24. mai 2021 #14 Skrevet 24. mai 2021 Med pandemien i tillegg og nedstengning av skole og aktiviteter, fritidsklubber i Oslo det siste året vil jeg tro vi har tatt et laaangt skritt.
Gjest Jon Are Skrevet 25. mai 2021 #15 Skrevet 25. mai 2021 Det er så trist, så trist. Tenker på alle de som har barn nå.
Tøddel Skrevet 25. mai 2021 #17 Skrevet 25. mai 2021 In absentia skrev (På 22.5.2021 den 12.37): Du er født akkurat tids nok til å reise deg og kjempe mot utviklingen før det er for sent. Hvordan det blir de neste 1000 år er avhengig av hva vi gjør NÅ. Men gidder du å stikke hodet fram? Sannsynligvis ikke. Systemet har blitt skikkelig ekkelt. Skulle nesten tro at det meste som skjer i Europa er en form for masse-projisering. I stedet for å si rett ut: jeg er bra, så gjør man masse drit og skaper masse problemer for å kunne få lov til å si om seg selv at man er bra. Middelet spiller ingen rolle, det viktige er å føle seg bra. Hva som faktisk skjer er irrelevant.
_popcorn_ Skrevet 25. mai 2021 #18 Skrevet 25. mai 2021 Ryddet for brukerdebatt og innlegg fra utestengt bruker, og svar til det. _popcorn_, mod
Drx97 Skrevet 21. april 2022 #19 Skrevet 21. april 2022 (endret) Trudelutt1 skrev (På 19.5.2021 den 11.51): 5-10 år før vi har Svenske tilstander..om 20 år vil det nok være mye verre. For sent å stanse det nå tror jeg. Dessverre. Ja med innvandringen! Menn som kommer inn i landet og tror de kan bruke vold mot kvinner og andre generelt, burde anmeldes med en gang om utlendinger i det hele tatt prøver å bruke vold mot deg, er så lei av skjeggete dritungene som tror de kan banke kvinner, nei du blir kastet i fengsel om du prøver deg. Vil vil ikke ha midt-østen eller pakistan i Norge. Endret 21. april 2022 av Drx97 1
Kenguruen Skrevet 22. april 2022 #20 Skrevet 22. april 2022 ane_luise87 skrev (På 24.5.2021 den 22.29): Jeg har sagt opp jobben min som lærer ved en skole med stor andel flerkulturelle. Jeg orker rett og slett ikke mer. I elevgruppen min nå er kun to av elevene etnisk norske. Jentene med innvandrerbakgrunn er gjerne søte og snille og oppfører seg bra, mens gutta .. de fleste er så ute av kontroll. Hvorfor har det blitt sånn? Jeg orker ikke mer. Vil føle at jeg jobber som lærer i Norge. Vil du utdype mer dine erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå