Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen har innrømmer til meg at han har delt bilder av oss/meg på nettet. De er slettet nå og han er veldig lei seg, sikkert mest fordi han ble tatt. Eller jeg mistenker at han er mer lei seg for at han ble tatt i å gjøre det enn at han faktisk gjorde det. 

Han trøster meg med at han synes at jeg er fin og ikke har noe å skamme meg over, jeg er jo ikke enig da jeg ikke liker kroppen min i det heletatt😔 Hadde jeg bare vert ung og lekker så tror jeg ikke det hadde føltes så ille.

Vi har det ellers veldig greit sammen, krangler lite og alt det der. Jeg trodde jeg skulle klare å tilgi dette ganske lett da jeg har tilgitt utroskap før(mange år siden) men det er veldig vanskelig å slutte å tenke på det. Jeg kommer sikkert over dette også siden  forholdet ellers er veldig bra.

Jeg sliter mest med at jeg skammer meg så utrolig mye, av å til prøver jeg å tenkte positivt på det, som at det sikkert er noen som liker kropper som min også, men så går det fort over i det negative. Ikke kan jeg snakke med noen jeg kjenner om dette heller, det er bare for flaut. Jeg vet ikke hva jeg ville med dette innlegget, for det er nok ingen som kan hjelpe meg, føler meg bare så alene og forlatt akkurat nå. 

Anonymkode: 3bbd7...e74

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vil du ha en mann som har vært utro mot deg og legger ut bilder av deg/dere i det jeg forstår er sexrelaterte bilder......? Er dette en mann du stoler på som gjør sånt mot deg?

Anonymkode: c0500...42a

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vil du ha en mann som har vært utro mot deg og legger ut bilder av deg/dere i det jeg forstår er sexrelaterte bilder......? Er dette en mann du stoler på som gjør sånt mot deg?

Det har gått 10 år mellom disse hendelsene, vi har hatt det veldig fint i mellomtiden. 

Jeg er ikke klar til å gi opp familien, livet og alt vi har sammen 💔 TS

AnonymBruker
Skrevet

Oii, det er et drøyt overtramp 😳 Hvordan kroppen din ser ut spiller ingen rolle, det er uansett ugreit å dele nakenbilder uten samtykke. Wow altså! Skjønner godt at du sliter med å komme over det. Hvordan fant du det ut?

Anonymkode: 5aff6...d7c

• Liker 5
Gjest Chroma
Skrevet

Det er ikke greit uansett hvordan kroppen din ser ut. Faktisk er det straffbart. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde klart og insistert på å forlate hvem som helst for dette - selv mitt verste mest håpløse romantiske oppheng ville raskt endres til umiddelbart hat og hevnlyst i tilsvarende situasjon. Men vi er jo forskjellige ☺️

Anonymkode: 40b7f...bc7

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har delt nettleseren på kryss av enheter og jeg oppdaget det slik. Jeg må vel bare få det mer på avstand da skammen er større enn sinnet akkurat nå. TS

AnonymBruker
Skrevet

Det er forbi respektløst og et overtramp uten like! Og det er helt uavhengig av hvordan kroppen din ser ut.

Anonymkode: b7fd0...1bd

• Liker 4
Skrevet (endret)

Du skal absolutt ikke skamme deg ts. Det er det han som skal. Man deler ikke bilder av andre mennesker uten samtykke, heller ikke om man har vært gift i flere år. Det er som flere sier her, straffbart. Og det viser hvor liten respekt han har for deg og forholdet deres. Grovt overtramp. 
Hårreisende hvordan verden vi lever i! 

Endret av ShivaSol
  • Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg har delt nettleseren på kryss av enheter og jeg oppdaget det slik. Jeg må vel bare få det mer på avstand da skammen er større enn sinnet akkurat nå. TS

Stemmer det at han delte nakenbilder av deg? :hakeslepp:

Spredning av nakenbilder uten samtykke er et lovbrudd. Ville vurdert anmeldelse. 

Fy faen ts, får skikkelig vondt av deg. Han har ikke bare misbrukt bildene, men han har misbrukt deg og din tillit til han. Det er et stort svik, og jeg forstår godt om du ikke tilgir det. Du har all grunn til å være sint, selv om du kanskje ikke kjenner på det nå. Og som flere skriver, det er han som bør kjenne på skam, ikke du.

:klem:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det har gått 10 år mellom disse hendelsene, vi har hatt det veldig fint i mellomtiden. 

Jeg er ikke klar til å gi opp familien, livet og alt vi har sammen 💔 TS

Han hadde ikke respekt for deg da han bedro deg, og han har det helt tydelig ikke nå heller.

Hva han har drevet med  i mellomtiden som du ikke har funnet ut av vil du kanskje ikke vite.......?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke klart tilgi noe slikt. Tror jeg raskere hadde tilgitt at sambo kysser ei annei dame enn deling av nakenbilder!

Jævla frekt gjort!

Anonymkode: 95bb9...011

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri godtatt dette 

Anonymkode: d1073...81e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...