Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Er det noen som har født på St. Olavs den siste tiden? Er førstegangs og lurer litt på hva jeg skal pakke i fødebagen spesielt i disse koronatider. Lurer også på om man får tilbud om klyster eller om det er noe man må be om selv? Hvordan er barselhotellet? Setter pris på hvis noen ønsker å dele litt erfaringer😊

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fødte i mars. Jeg spurte om klyster og fikk det, ble ikke tilbudt. Måtte på barselavdelingen pga. diverse så vet ikke hvordan det er på hotellet.

Pakket en del pga. far får jo ikke komme og gå som før. Snacks og diverse. Sovemaske synes jeg var nyttig. Ble igangsatt så hadde med lesestoff og greier 😛 Smokk var nyttig for oss, de på barsel fraråder det jo så det er opp til en selv. Klær (pysj) til babyen. Chillebukser til meg selv. Dusjsko!! Ikke dusj barbent!

Anonymkode: 0ad94...13a

AnonymBruker
Skrevet

Fødte på våren i fjor, så sikkert en del som er endret. Barselshotellet var ensomt og kjipt pga korona. Kunne gå ned i kantina, men det var serveringsbrett med plastinnpakket mat, og ikke veldig fristende. Stolene egnet seg ikke for amming, og sengen skled bort fra veggen når jeg satt, så det var etterhvert vanskelig å finne gode stillinger utenom liggende. De fleste fra personalet var veldig flinke og hjelpsomme :)

Jeg syntes nettingtrusene var grusomme, så brukte mest boxershortsene til mannen (som lå i bagen for sikkerhets skyld). Brukte litt joggebukser, men også litt "vanlige" klær, og satte veldig pris på å kunne kle meg litt skikkelig for å føle meg bedre. Ville tatt med egen shampo, dusjsåpe og fuktighetskrem.

Ville tatt med mer snacks, og drikkeflaske/stort glass (jeg hater små glass 😛 ) til neste gang.

Anonymkode: 61f70...17d

Skrevet

Hei!

Tusen takk for svar. Hvor mange skift trenger jeg til babyen?Kan man låne noe på barsel? Og hva med teppe/dyne til babyen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...