Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært sammen med en fyr i 9mnd nå, men ikke fortalt mamma og pappa om ham, er det noe stress egentlig? når gjør man det? jeg er ikke flau over ham eller noe sånt, men jeg liker å ha det på et laid-back nivå. vi er jo bare kjærester. Han bor langt unna sin familie, så den veen er det greit (men hans foreldre vet om meg). mine bor ikke så lang unna så kansje jeg må hint litt snart om at jeg ikke er helt alene lengre.. "ja, mamma og pappa, jeg har en elsker" he he

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet (endret)

Er han en elsker eller en kjæreste? Er han en kjæreste synes jeg det er rart du ikke har sagt noe for lenge siden.

Endret av Fighter
Skrevet

Oj tror aldri jeg har ventet så lenge med å fortelle mine foreldre om en ny kjæreste. Er man forelska så vil man vel fortelle verden og de man er glad i. Og vil du ikke at han skal møte dem da?

Skrevet
Har vært sammen med en fyr i 9mnd nå, men ikke fortalt mamma og pappa om ham, er det noe stress egentlig? når gjør man det? jeg er ikke flau over ham eller noe sånt, men jeg liker å ha det på et laid-back nivå. vi er jo bare kjærester. Han bor langt unna sin familie, så den veen er det greit (men hans foreldre vet om meg). mine bor ikke så lang unna så kansje jeg må hint litt snart om at jeg ikke er helt alene lengre.. "ja, mamma og pappa, jeg har en elsker" he he

Er det så skummelt å si at du har en kjæreste da?Dere har jo vært sammen en liten stund så det er vell ikke noe å grue seg for.Det kommer jo litt an på hvilket syn familien din har da siden det hørest ut som du er litt redd for å si det til dem.

Jeg bruker iallefall å si det ganske tidlig jeg til familien min:)

Du får hinte litt da vetdu :)

Skrevet

tingen er vel at jeg gikk fra en annen og et laangt forhold til en ny, så jeg ville ikke fortelle at jeg bare hoppet fra et forhold til et nytt. det er saken egentlig. så egentlig har jeg gått rundt med løgn kan du si, men ikke ondartet, mest for min egen del, for å bli bedre kjen med meg selv. kansje jeg bare skal si dette til dem istedet for til dere??

Skrevet

Tror ikke du skal bekymre deg for hva familien din måtte tro og mene.

Så lenge du er lykkelig burde det være det viktigste, også for familien din :)

Skrevet

At noen hopper rett fra ett forhold til et annet, er noe som skjer stadig vekk. Har gjort det et par ganger selv. Du trenger jo ikke å si at dere ble sammen samme dag som det ble slutt med forrige, du kan jo si at dere har kjent hverandre lenge og at det har gått gradvis?

Skrevet (endret)

Jeg hadde sagt det for lenge siden om det var meg.. De blir sikkert bare glade på dine vegne!

Endret av Milah

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...