Gå til innhold

Far som sover i sengen til datter

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er altså snakk om en  enslig far som legger seg til å sove i sengen til datteren(9 år). Tilsynelatende ingen annen grunn til det enn at han har lyst til det.
Er dette vanlig/normalt?

Anonymkode: 9d383...a0a

Videoannonse
Annonse
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Hva vil du med dette innlegget, antyder du at det er noe seksuelt i bildet, hadde du laget tråden om det var mor og sønn?

Skrevet

Jeg som mor kunne av og til gjøre det med min sønn,og jeg ser ikke helt store problemet med det. (Eller da var det min sønn som ba om det for han hadde en utrygg kveld,så visst det er noe sånt ser jeg som sagt ikke problemet)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det er så uvanlig, i alle fall. 

Kan sikkert diskuteres hvor bar det er at far gjør dette for å tilfredsstille egen behov hvis det er det som er tilfellet, men jeg tror det er ganske vanlig blant aleneforeldre - i alle fall blant dem som ikke er så bevisst på å skille mellom egen behov og barnas. 

Med behov mener jeg selvsagt ikke seksuelle behov, bare så det er klart. 

Anonymkode: ddd1c...a55

• Liker 3
Skrevet

Dette er veldig ute av kontekst? Umulig å vite? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Merkelig. Og kanskje betenkelig, umulig å si.

Anonymkode: 8ee54...931

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er hvertfall ingenting unormalt med det vil jeg si. Det er vel bare koselig. 

Anonymkode: de3b4...2d4

• Liker 4
Skrevet

Ser ikke helt problemet, har titt og ofte sovna med guttungen, sånn kan det gå når vi ligger å prater. 😅 

Hva er det du tenker om dette, det må jo være en form for beķreftelse du er ute etter her? Hvem er du, mor eller stemor? Eller noen andre kanskje?

• Liker 3
Skrevet

Jeg var 8 når moren min døde og da hadde jeg behov for å sove inne høs min far LENGE. 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er de koseligste stundene! Etter en travel dag kan vi snakke litt sammen, før jeg sovner til lyden av pusten hans. Mulig han er større, men han er fremdeles min lille gutt. Før jeg vet ordet av det er jeg bare teit og han vil flytte hjemmefra 😉 Dette er år jeg aldri får tilbake... Hadde han gitt beskjed om at han ikke ønsket det hadde det selvfølgelig vært anderledes, men det står det ikke noe om i innlegget ditt. 

Anonymkode: 7ea1c...e1f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg som mor tar noen gang min datter inn i senga på rommet mitt fordi jeg trenger det. Jeg elsker den gode klumpen himmelhøyt, og noen ganger når jeg skal sove er det ikke noe bedre enn og ligge og se på det perfekte barnet man har skapt. Skal ikke skjønne hvorfor ikke far skulle kunne tenke det samme. 

Anonymkode: b7b61...b2a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Brenn.

Anonymkode: 15a59...e4c

Skrevet

Jeg savner barn i senga mi! Jeg skjønner godt at man vil ligge inntil dem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Altså.. jeg ville nok ikke lagt meg ved siden av et barn hvis ikke barnet ba om det selv, uansett alder og kjønn, selv om jeg synes samsoving er koselig. 

Anonymkode: be5a5...db9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingenting galt i det med mindre det skjer noe galt. 

Anonymkode: 9358d...39c

AnonymBruker
Skrevet
Catalina Culès skrev (1 time siden):

Hva vil du med dette innlegget, antyder du at det er noe seksuelt i bildet, hadde du laget tråden om det var mor og sønn?

Nå er jo realiteten slik at de fleste seksuelle overgrep gjennomføres av menn. Ja, det finnes noen få kvinner som også er overgripere, og ja, det finnes mørketall blant kvinnelige overgripere. Men fortsatt, 99% av seksuelle overgrep gjennomføres av menn! 

Så ja, jeg ville vært skeptisk. Hadde datteren hatt mareritt eller opplevd noe spesielt som gjør at hun trenger ekstra omsorg er det noe annet. Men å bare legge seg i sengen til datteren hver natt når hun sover, det er rart og mistenksomt.

Anonymkode: 4a252...182

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...