AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Del Skrevet 18. mai 2021 Begynt med litt rumpeøvelser hjemme. Hovedsakelig hip thrust da jeg sliter med dårlig kne. Under øvelsen kjenner jeg det mye mer i høyre rumpeballe enn i venstre? Prøver da kjøre litt ekstra på venstre, i tilelle den er mer "død" liksom... men også etter øvelsen så er det i den høyre jeg kjenner at jeg har trena mest. Hva kommer dette av? Jeg vil jo ikke ha en trena og en utrena rumpeballe liksom. Anonymkode: 90ef5...159 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #2 Del Skrevet 18. mai 2021 Samme her! Morsomt! Jeg mistenker at det for min del er at jeg har enormt mye bedre koordinasjon i høyre del av kroppen enn venstre, slik at jeg får til øvelsene bedre på høyre side. Venstresiden min er generelt veldig avhengig av at høyresiden min leder an, f.eks. klarer jeg ikke å blunke med kun det venstre øyet, trekke opp venstre munnvik etc. Tærne er dårligere koordinert. Og så videre. Jeg håper det ikke gjør så stort utslag at det blir synlig, haha! Anonymkode: 1d99e...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #3 Del Skrevet 18. mai 2021 Og her er det første treffet jeg fikk i Google: https://www.drbodygadget.com/glute-imbalance/ Anonymkode: 1d99e...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #4 Del Skrevet 18. mai 2021 Jeg klarer ikke å flekse venstre rumpeball i det hele tatt heller... Anonymkode: 1d99e...e9f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayo Skrevet 18. mai 2021 #5 Del Skrevet 18. mai 2021 Har dere prøvd å trene kickbacks slik at dere hvor fokusert den siden uten at den andre tar over? Eller et beins hip trust. Har slitt med innaktivitet i en muskel tidligere og det å isolere den fra de musklene som overkompenserer var løsningen min Kan også hjelpe å aktivere med isolasjon før man gjør en øvelse hvor begge sidene er ment til å jobbe sammen,. NB: Nå er jeg ingen fysioterapeut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå