Gå til innhold

Hvorfor liker du røffere sex/«lettere» bdsm?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hva det er som tenner andre med dette. Feks å bli bundet, lette pisk/spanking, lugget litt i håret under sex osv. Hva er det med disse situasjonene som gjør deg tent? Er det kontrollen? Spenningen? Ekstra kick?

Anonymkode: 7476a...8b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bundet = bondage, bdsm.
Pisking/spanking = masochisme, sadisme. bdsm. 

Lugging i håret kan også gå under m/s, og bdsm..

Hvorfor kalle det lettere bdsm? 

Jeg tenner på bdsm, fordi det er en del av hvem jeg er. Jeg liker følelsen av å miste kontrollen, ved bondage.
Jeg tenner på smerte. Det gir meg glede å gi smerte, til andre som nyter det.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Forsi jeg elsker at han bare tar kontrollen. 

Anonymkode: 288fc...12d

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Fordi jeg blir tent av ydmykelse og nyter noe smerte. Liker masse stimuli og kjeder meg med rolig sex. Elsker å bli tisset på lol. 

Anonymkode: e50cd...876

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Liker ikke å bli lugget i håret. Men liker å bli slått hardt på rumpa i doggy og at sexen er røff. Liker for eksempel å klore ryggen til mannen når han tar meg hardt i misjonær. 

For meg er det begjæret. Jeg har så lyst på han, og får ikke nok. Da utvikler det seg ofte til å bli røft. Jeg liker tanken på at han har så lyst på meg at han bare må kjøre på - men så klart med dyp og intens kontakt med meg. 

Jeg blir også tent av at han er dominant og selvsikker. At han vet hva han vil med meg. Tenner i utgangspunktet ikke på smerte, men det med å bli slått på rumpa mens jeg blir knullet hardt, det er ganske magisk. 

Jeg liker også rolig og lidenskapelig sex, men det ender ofte opp med å utvikle seg til sex hvor man slår hverandre litt og er ekstra røff. Det er elskov i min bok. 

Anonymkode: 75a31...666

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...