AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Jeg lurer på hva det er som tenner andre med dette. Feks å bli bundet, lette pisk/spanking, lugget litt i håret under sex osv. Hva er det med disse situasjonene som gjør deg tent? Er det kontrollen? Spenningen? Ekstra kick? Anonymkode: 7476a...8b4
SlemUlv Skrevet 18. mai 2021 #2 Skrevet 18. mai 2021 Bundet = bondage, bdsm. Pisking/spanking = masochisme, sadisme. bdsm. Lugging i håret kan også gå under m/s, og bdsm.. Hvorfor kalle det lettere bdsm? Jeg tenner på bdsm, fordi det er en del av hvem jeg er. Jeg liker følelsen av å miste kontrollen, ved bondage. Jeg tenner på smerte. Det gir meg glede å gi smerte, til andre som nyter det. 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #3 Skrevet 18. mai 2021 Forsi jeg elsker at han bare tar kontrollen. Anonymkode: 288fc...12d 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #4 Skrevet 18. mai 2021 Fordi jeg blir tent av ydmykelse og nyter noe smerte. Liker masse stimuli og kjeder meg med rolig sex. Elsker å bli tisset på lol. Anonymkode: e50cd...876 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #5 Skrevet 18. mai 2021 Liker ikke å bli lugget i håret. Men liker å bli slått hardt på rumpa i doggy og at sexen er røff. Liker for eksempel å klore ryggen til mannen når han tar meg hardt i misjonær. For meg er det begjæret. Jeg har så lyst på han, og får ikke nok. Da utvikler det seg ofte til å bli røft. Jeg liker tanken på at han har så lyst på meg at han bare må kjøre på - men så klart med dyp og intens kontakt med meg. Jeg blir også tent av at han er dominant og selvsikker. At han vet hva han vil med meg. Tenner i utgangspunktet ikke på smerte, men det med å bli slått på rumpa mens jeg blir knullet hardt, det er ganske magisk. Jeg liker også rolig og lidenskapelig sex, men det ender ofte opp med å utvikle seg til sex hvor man slår hverandre litt og er ekstra røff. Det er elskov i min bok. Anonymkode: 75a31...666 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå