Gå til innhold

Føler meg som en forferdelig mor..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på tur med sønnen min på 4 år, og på vei hjem måtte vi krysse en gate med 3 trafikklys. Jeg snakket sto og snakket med sønnen min, og ser at det blir grønt, så jeg går. Når jeg kommer på andre siden sier en dame til meg at jeg er dårlig forbilde, og jeg innser at jeg har sett på feil lys. Lyset som var grønt var det i midten. Føler meg helt jævlig, det kunne jo gått skikkelig galt. Må bare skrive her, for å dele det med noen. 

Anonymkode: 7a0ae...365

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det gikk nå bra. 

Anonymkode: 35cb1...46f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tror du kommer ut for værre ting etterhvert.

Anonymkode: 23096...0d9

• Liker 7
Skrevet

Du så feil, det gikk fint. du er ikke en dårlig mor grunnet den episoden der. Slapp av og nyt kvelden. 

• Liker 4
Skrevet

Ok 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uff, slike opplevelser er ekkel.. men du gjor det jo i beste mening.. 

Anonymkode: 864ae...715

• Liker 3
Skrevet

Dette er ikke vits å bruke hjerneceller på. Og du må belage deg på at noen ubehagelige tinger skjer her i verden

AnonymBruker
Skrevet

Det kan skje hvem som helst, ikke vær for streng med deg selv ❤️

Anonymkode: 9ada3...bab

Skrevet

Det faller ikke inn i kategorien dårlig mor - om du hadde gjort det med vilje kunne man kalt deg dårlig forbilde (men ikke dårlig mor), men det er du heller ikke, for jeg er sikker på at du allerede har snakket med sønnen din dersom han i det hele tatt fikkk med seg at dere gikk på rødt.

Det som "svir" her er kommentaren fra den andre personen, men der må man bare innse at det er ikke alltid folk vet ha de snakker om og lære seg å ignorere slike.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...