Lill3My Skrevet 18. juni 2021 #21 Del Skrevet 18. juni 2021 Trening = ting jeg gjør for å forbedre en fysisk egenskap. (Styrketrening —> bli sterkere. Løpe —> løpe fortere, forbedre utholdenheten) mosjon = aktivitet og bevegelse som får opp pulsen litt uten å være knyttet til prestasjon eller være en planlagt del av et opplegg, bevegelse som kkke har noe å si for målene mine (styrke og utholdehet). F.eks fjelltur, klatring, yoga osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Truly Skrevet 18. juni 2021 #22 Del Skrevet 18. juni 2021 Trening er for meg noe som øker eller vedlikeholder styrke eller kondisjon. Trening er derfor løfting av tunge vekter, jogging/løping ect. Gå tur, jobbe i stallen, fikse i hagen, fjelltur, bære ting i jobb ect er hverdagsaktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirius Skrevet 19. juni 2021 #23 Del Skrevet 19. juni 2021 Jeg tenker på trening som noe som får opp pulsen/jeg kjenner at kroppen har jobba. Vi går ofte 5-10 km tur med barna, men de er ikke så store og surrer veldig/skal se på alt, og selv de turene helt klart brenner flere teorier enn å sitte i ro har jeg vondt for å kalle det trening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå