AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #101 Skrevet 28. mai 2021 Vanskelig å beskrive følelsen. Av og til er det skikkelig deilig (og kan fint få orgasme av det), men andre ganger bare gjør det vondt og går ikke. Har funnet ut at eneste måten vi kan starte på, er ved å ligge på siden. Etter en stund kan han fint stå bak meg og ta i skikkelig både med fart og dybde. Men man skal alltid stoppe når det gjør vondt, og aldri starte hvis man ikke vil. Om det begynner å gjøre vondt, er det garantert at det kommer til å gjøre vondt dagen/dager etterpå, og å gå på do kan bli et helvetes problem. Kan også få sår/rifter og hemoroider. Så alltid stopp når kroppen sier nei. Om du tenker at det er noe du har lyst til å prøve ut, så skaff deg noe du kan prøve. Et glatt leketøy (med sugekopp eller andre typer ‘flapper’ som hindrer at det ikke sklir inn), kondom og glidemiddel, og så er det bare å prøve seg frem. Anbefales ikke å ri når man starter. Da er det best på siden eller på ryggen. Anonymkode: a8d12...441 1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #102 Skrevet 28. mai 2021 Det er en ekstra stimuli som kan gi ekstra intens orgasme dersom jeg har fått forberede meg. Må være skylt og ren for å klare å nyte det, ellers er jeg redd for uhell og rester av avføring her og der. Skylling har blitt en del av min oppvarming, da starter jeg å "planlegge" og er derfor veldig klar for penetrering. De gangene jeg ikke har gjort forberedelser, har jeg både opplevd at det blir litt vondt og ubehagelig. Sikkert fordi jeg ikke har klart å slappe av. Det er helt avgjørende! Anonymkode: a6ddd...78c
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #103 Skrevet 28. mai 2021 Utifra ganske mange svar her så kan man virkelig lure på hvordan folk bestemmer seg for å ha analsex for første gang. Det er jo tydelig at oppvarming og glidemiddel ikke eksisterer i hodet til disse menneskene. Har dere alle bare bare latt mannen peise på første gangen? Skulle tro samtlige har vært utsatt for overgrep og ikke sex med et annet samtykkende menneske. Anonymkode: 851b1...3e1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #104 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): og å gå på do kan bli et helvetes problem. Bare dette burde tilsi at det ikke er verdt det. Anonymkode: 851b1...3e1 4
skreppamedleppa Skrevet 28. mai 2021 #105 Skrevet 28. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Utifra ganske mange svar her så kan man virkelig lure på hvordan folk bestemmer seg for å ha analsex for første gang. Det er jo tydelig at oppvarming og glidemiddel ikke eksisterer i hodet til disse menneskene. Har dere alle bare bare latt mannen peise på første gangen? Skulle tro samtlige har vært utsatt for overgrep og ikke sex med et annet samtykkende menneske. Anonymkode: 851b1...3e1 Å ville ekspertene i den seksuelle verden er ikke nødvendigvis overgrep! Glidemiddel, oppvarming, "go for it" holdning er ikke alt! Selv om det virker slik for de som liker dette i tråden.. av og til kan en ha oppvarmet i 9 måneder, ha like mye glidemiddel som en sjøstjerne i middelhavet men allikevel ha en ekkel følelse av dette. Den seksuelle verden kan være spennende, nyskjerrig, og fantastisk men anslsex er ikke nødvendigvis digg selv om den er samtykkende den første gangen! Og en aldri noen sinne ønsker å gjenoppleve dette igjen! Igjen, flott seksuell handling for de som er tent på det og liker det, men det er ikke bredde idrett, det er greit å dele negative opplevelser.. Men jeg forstår også de som opplever overgrep innenfor anslsex da det virker som at menn digger dette av en eller annen grunn og alle damene her i tråden son sier "bare å kline på med glidemiddel, og oppvarming så har du det" ææm nei!!! Endret 28. mai 2021 av skreppamedleppa 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #106 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Bare dette burde tilsi at det ikke er verdt det. Anonymkode: 851b1...3e1 Hvis det gjør vondt. Selvfølgelig er det verdt det om du og partner har lyst, det ikke gjør vondt og dere liker det. Anonymkode: a8d12...441
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #107 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Hvis det gjør vondt. Selvfølgelig er det verdt det om du og partner har lyst, det ikke gjør vondt og dere liker det. Anonymkode: a8d12...441 Hvis det er et HELVETE å gå do, altså at man har midlertidig ødelagt den naturlige funksjonen det er å bæsje, så er det ikke verdt det selv om det er vondt. Herlighet, det sier jo seg selv! Anonymkode: 851b1...3e1 5
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #108 Skrevet 28. mai 2021 selv om det er godt skulle det stå Anonymkode: 851b1...3e1
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #109 Skrevet 28. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis det er et HELVETE å gå do, altså at man har midlertidig ødelagt den naturlige funksjonen det er å bæsje, så er det ikke verdt det selv om det er vondt. Herlighet, det sier jo seg selv! Anonymkode: 851b1...3e1 Tror kanskje du må lese det jeg skrev på nytt. 🙂 Det er ikke noe problem å gå på do om man tar det rolig og stopper når det gjør vondt. Anonymkode: a8d12...441
AnonymBruker Skrevet 28. mai 2021 #110 Skrevet 28. mai 2021 Ekstremt smertefullt. Anonymkode: 2fc67...0ef 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå