AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #61 Skrevet 18. mai 2021 Jeg synes det er ok, gir meg ikke så veldig mye men blir med på det iblant fordi mannen liker det. Må slappe helt av og varme opp med plugg først, samt masse glid. Hender at det blir vondt hvis han holder lenge. Anonymkode: 01a0e...2b2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #62 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Får du den følelsen av å revne som beskrevet over? Anonymkode: 38882...d88 Nei. Anonymkode: eeb27...2e2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #63 Skrevet 18. mai 2021 Føles som å bli knullet i en mye mer følsom vagina. Det er så latterlig godt. Anonymkode: 2af3f...597 6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #64 Skrevet 18. mai 2021 Jeg elsker det, synes det er utrolig deilig og får mye sterkere orgasmer enn ved vaginal penetrering. Jeg og mannen min har analsex ca hver tredje til fjerde uke, det er liksom noe ekstra som er verdt å vente på, pirrende og, for oss, holder seg ekstra deilig om det ikke er en del av rutinen. Jeg forbereder med analdusj for å tømme og «vaske», og så varmer vi opp videre sammen. Jeg får aldri følelsen av at jeg må på do ved analpenetrering, kan ikke helt forklare hvordan det føles, men for meg er det utrolig deilig. Og foretrekker helt klart å ikke ha veldig mye fokus på vagina og klitoris når vi har analsex, for meg blir det «koblingfeil», og de forskjellige stimuliene bare krasjer😅 Anonymkode: c0001...78f 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #65 Skrevet 18. mai 2021 Det er utrolig deilig. Orgasmene er helt forskjellig fra vaginal og klitorisorgasme og føler den kommer fra hele korsryggen og sprer seg helt ut i fingertuppene. Kan ligge igjen helt skjelven når det er over. Hos oss er det alltid impulsivt, aldri uhell, men en forsiktig mann som er varsom i starten. Det har virkelig gjort et godt sexliv enda bedre Anonymkode: c1762...d51 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #66 Skrevet 18. mai 2021 Helt jævlig - bare ubehagelig, avtennende og ekkelt. For meg er det helt utrolig at noen (kvinne) overhode kan assosiere det med sex. Anonymkode: 8907c...69a 7
Scoops Skrevet 18. mai 2021 #67 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ikke bry deg om hva du leser her, er du som skal gjøre din egen erfaring Jeg var også som deg, skeptisk og usikker. Mine beste tips: Start med å leke alene, så du blir trygg på deg selv. Kjøp en liten dildo å bruke den....rund og glatt sak. Lær deg å spyle i anus med vann for å rengjøre litt, får ballonger du kan fylle med vann på kondomeriet for eks. 2-3 runder med vann så er alt greit Du bør være komfertabel med en vanlig dildo før du slipper til mannen... Jeg fikk SÅ mye bedre orgasmer etter jeg startet med dildo analt mens jeg masserte klitoris. Første analsex hadde jeg mens jeg lå på siden. Nå liker jeg det i de vanlige stillingene, helst misjonær Kose klitten samtidig... Anonymkode: f05d4...1ae Kan kanskje prøve det ja. Og til dere som skrev at man må gjøre det for egen del ikke partner,det er jeg helt enig i. Jeg har aldri hatt lyst før ,men med han jeg er med nå så har jeg litt mer lyst, det gjør meg ingenting om han bruker fingre der eller rimming,det syns jeg bare er veldig godt så derfor tenkte jeg at jeg kanskje skulle prøvd det helt ut. 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #68 Skrevet 18. mai 2021 Føles som at man blir rævkjørt. Anonymkode: 47b39...05d
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #69 Skrevet 18. mai 2021 Jeg synes det er ekstremt deilig. Kan som noen her skriver få sterkere orgasmer analt enn vaginalt. Hadde en runde med store dildoer bak der i dag siden det var en stund siden og jeg brukte kanskje 2 minutter på å få en kraftig orgasme. Dessverre så synes jeg når jeg først har fått anal orgasme så synes jeg kanskje det kan svi litt med noe i rumpa og da vil jeg ikke ha noe mer bak. Vaginalt tåler jeg mange orgasmer etter hverandre. Anonymkode: b48e9...eaa 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #70 Skrevet 18. mai 2021 Det var vondt, og etterpå kom det ut en blanding av bæsj og sperm...kommer aldri til å prøve dette igjen for å si det slik. Anonymkode: da7f8...0b6 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #71 Skrevet 18. mai 2021 Scoops skrev (1 time siden): Kan kanskje prøve det ja. Og til dere som skrev at man må gjøre det for egen del ikke partner,det er jeg helt enig i. Jeg har aldri hatt lyst før ,men med han jeg er med nå så har jeg litt mer lyst, det gjør meg ingenting om han bruker fingre der eller rimming,det syns jeg bare er veldig godt så derfor tenkte jeg at jeg kanskje skulle prøvd det helt ut. Du skal ha lyst, så øv deg alene mens du onanerer. Men han kan bruke fingre og tunge på deg når dere har sex Etterhvert kan han bruke liten dildo på deg analt mens dere har samleie...som i doggy....det booster så sinnsykt mye å kjenne den samtidig 😍 Da kommer orgasmen raskt for meg..vent til du er skikkelig kåt mens han tar deg i doggy. Så lar du han bruke dildoen samtidig. Anonymkode: f05d4...1ae 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #72 Skrevet 18. mai 2021 Kunne godt hatt analsex igjen 😍😍 Anonymkode: 7a076...ab5 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #73 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dere som fikk vondt, hadde dere egentlig lyst på det? Husk at anus er en ringmuskel, den må slappe av for at det skal være godt. Jeg syns det er deilig, men jeg ønsker det selv og varmer skikkelig opp. Anonymkode: ef859...c21 Hadde overhode ikke lyst noen av gangene, så har derfor ikke klart å slappe av ordentlig. Det i kombinasjon med veldig lite oppvarming har blitt til mange dårlige opplevelser og et ønske om å aldri gjøre det igjen... Kommer aldri til å la meg overtale til å prøve det igjen for noen!! Har rett og slett føltes som voldtekt😖 Anonymkode: a88d7...900 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #74 Skrevet 18. mai 2021 Kjennes ut som jeg har en gigantstor, hard bæsj som jeg ikke får ut. Analsex? Nei. Liten buttplug som vibrerer? HELL YEAAAAAAAah Anonymkode: b98db...f15 4
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #75 Skrevet 19. mai 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Narkotika og glidemiddel Anonymkode: dd0a2...a15 En vinnerkombinasjon! Anonymkode: c305a...447 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #76 Skrevet 19. mai 2021 Jeg hadde analsex noen ganger med eksen. Jeg var ung og ga etter for mas. Han hadde liten penis, men det var fryktelig ubehagelig for det. Jeg kjente på stress. Jeg er ikke stor fan av blandingen av bæsj og sperm. Jeg hadde vondt i analen i dagesvis etterpå, og opplevde at jeg lakk avføring. Det var som hullet ikke trakk seg skikkelig sammen igjen. Jeg forstår at mange liker det. Jeg liker greier jeg også som kanskje ikke alle andre gjør. Men jeg tenker at menn må fatte og begripe at ikke alle damer liker å bli knulla i ræva. La henne spørre, slik at du som mann er noenlunde sikker på at hun vil dette. Når har jeg en ny kjæreste, og jeg har gjort det klart og tydelig at dette vil jeg ikke (ikke det at han har spurt). Vi hadde litt analsex på han, men han ga seg han også. Han ble stressa, og han sa han fikk vondt. Men nå vet vi hva vi liker og ikke. Anonymkode: 8322d...723 10
LiseOslo Skrevet 19. mai 2021 #77 Skrevet 19. mai 2021 15 hours ago, AnonymBruker said: Det er utrolig deilig. Orgasmene er helt forskjellig fra vaginal og klitorisorgasme og føler den kommer fra hele korsryggen og sprer seg helt ut i fingertuppene. Kan ligge igjen helt skjelven når det er over. Hos oss er det alltid impulsivt, aldri uhell, men en forsiktig mann som er varsom i starten. Det har virkelig gjort et godt sexliv enda bedre Anonymkode: c1762...d51 Kan skrive under på denne 🙂 Nå er jeg sammen med ei jente, ikke mann, men vi har analkos i en eller annen form nesten hver gang vi har sex. Det gir oss begge mye glede, og supplerer vaginal stimulering godt 😍 👩❤️💋👩
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #78 Skrevet 19. mai 2021 Det kjennes ut som en trang mus, helt til du treffer bæsj. Hilsen M?? Anonymkode: d8959...84d
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #79 Skrevet 19. mai 2021 Vondt, påtvunget, ekkelt, skittent, og feil på alle måter. Skjer aldri igjen. Anonymkode: f2e4e...57c 7
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #80 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Dette spørsmålet er rettet til kvinner på forumet som har hatt analsex. Klarer dere å beskrive selve følelsen det gir? Kanskje prøve å beskrive følelsen av hvordan det er å bli stimulert vagina+klitoris mens man har buttplug samtidig feks? Men også selve følelsen av analt samleie uten annen stimuli. hadde satt stor pris på om noen kunne forsøkt å forklare litt om selve følelsen 😊 Ønsker ikke svar fra menn om hvordan dere opplever det. Anonymkode: 38882...d88 Det kjennes ut som at jeg skal bæsje på meg, ubehagelig, men ikke så ille at jeg ikke gjør det innimellom, om mannen vil. Med mindre peniser er det ikke så ille. Anonymkode: 925df...7b9 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå