Gå til innhold

Til kvinner. Kan dere beskrive følelsen av anslsex?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Digg hvis penisen er liten, uaktuelt med stor penis 

Anonymkode: 092d8...c8e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Scoops skrev (På 18.5.2021 den 18.19):

Han jeg holder på med nå har fått meg litt på glid angående analsex,men etter å ha lest disse svarene så er jeg veldig i tvil igjen

Svarene overrasket meg også. Jeg opplever det virkelig ikke slik som flere beskriver det her. Hvis du har lyst bør du prøve tenker jeg, bare ta til deg rådene som blir gitt her ;) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette var det rareste  alle synes det er grusomt? Jeg elsker anslsex, masse glid, og JEG styrer tempo og hvordan han skal gjøre det, jeg har dildo I tillegg i fitta og kommer helt sinnsykt hard, igjen og igjen!! Han tar meg bakfra. 

En liten motvekt til alle skrekk historier. Men man må aldri gjøre ting som ikke er godt!!!

Anonymkode: 7cd9e...3df

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Hippogriff skrev (4 timer siden):

Svarene overrasket meg også. Jeg opplever det virkelig ikke slik som flere beskriver det her. Hvis du har lyst bør du prøve tenker jeg, bare ta til deg rådene som blir gitt her ;) 

Rådene går jo stort sett ut på å å la faenskapen være .....

Anonymkode: 8907c...69a

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Rådene går jo stort sett ut på å å la faenskapen være .....

Oh lord. Det gis flere råd om forberedelser og gjennomføring i tråden. Det er åpenbart dem jeg sikter til. 

• Liker 1
Skrevet
Hippogriff skrev (1 minutt siden):

Oh lord. Det gis flere råd om forberedelser og gjennomføring i tråden. Det er åpenbart dem jeg sikter til. 

Jeg tar til meg det du skrev og jeg skjønte selvfølgelig hva du siktet til ,så får jeg heller prøve meg frem med han 🙂

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Veldig bra med liten penis, forferdelig med for stor.

AnonymBruker
Skrevet
Hippogriff skrev (5 timer siden):

Når sex må forberedes og ha en beskrivelse for hvordan det best skal gjennomføres, da burde det være en pekepinn på at dette er for spesielt interesserte. Hvorfor må man absolutt prøve å overbevise folk om at dette er noe de bare MÅ lære seg? Hvorfor ikke bare respektere at folk er forskjellige? 

Jeg har hatt analsex 2-3 ganger, og det blir med det. Det var helt jævlig vondt, uansett oppvarming, forberedelser og what not. Jeg fikk problemer med å holde på luft og avføring etterpå. Virkelig flott!
Den siste gangen vi skulle ha analsex, brukte jeg sånn analdusj for å være sikker på å være ren nok. Vel, da vi var ferdig, var det fullt av avføring både på penis og i senga. Har aldri følt meg så motbydelig noen gang, og det er definitivt siste gang noen får ha analsex med meg. 

Om andre velger å ha analsex, bryr meg, bokstavelig talt, midt bak. Men folk kan slutte med å prøve å overbevise andre om at dette er noe de bare MÅ lære seg å like. 

Anonymkode: 6f7bd...cfe

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Når sex må forberedes og ha en beskrivelse for hvordan det best skal gjennomføres, da burde det være en pekepinn på at dette er for spesielt interesserte. Hvorfor må man absolutt prøve å overbevise folk om at dette er noe de bare MÅ lære seg? Hvorfor ikke bare respektere at folk er forskjellige? 

Jeg har hatt analsex 2-3 ganger, og det blir med det. Det var helt jævlig vondt, uansett oppvarming, forberedelser og what not. Jeg fikk problemer med å holde på luft og avføring etterpå. Virkelig flott!
Den siste gangen vi skulle ha analsex, brukte jeg sånn analdusj for å være sikker på å være ren nok. Vel, da vi var ferdig, var det fullt av avføring både på penis og i senga. Har aldri følt meg så motbydelig noen gang, og det er definitivt siste gang noen får ha analsex med meg. 

Om andre velger å ha analsex, bryr meg, bokstavelig talt, midt bak. Men folk kan slutte med å prøve å overbevise andre om at dette er noe de bare MÅ lære seg å like. 

Jepp, dette er en nokså alminnelig erfaring. Og det har lite og ingenting å gjøre med såkalte «forberedelser». Ellers helt enig: la de (få) som har utbytte av analsex drive med det, men de må slutte å mase om at det er noe de fleste kan ha glede av.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nicht gut! Prøvd flere ganger med flere ulike. Får ingen nytelse av det. Bare en ekkel følelse å bli «tatt» der. 

Anonymkode: 1bb8d...0a2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Må si jeg er glad for tråden her. Jeg har alltid følt meg så vanskelig og sær som ikke liker analsex og bare fæt vondt uansett hvordan det har blitt gjort. Jeg er blitt innprentet med at dette er noe som må til for at man skal ha et godt sexliv og har derfor gjort det noen ganger fordi jeg har følt at jeg må selv om jeg har hatt mest lyst å gråte. Det er godt å se at det ikke bare er jeg som missliker dette. 

Anonymkode: d5892...149

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Helt grusomt, men må være med på det av mannen, blør 2 dager etterpå :(

Anonymkode: 1ff71...db8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Drit vondt, i ordets rette forstand.

De som liker det må gjerne drive med det, men det er helt greit å si nei (både for menn og kvinner!) hvis man ikke liker det eller ikke tenner på det. Også hvis man ikke har prøvd. Jeg lot meg overtale til å prøve av min eks, siden "du vet ikke om du liker det før du har prøvd". Det ble med den ene gangen, for å si det sånn.

Anonymkode: 3b611...b50

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Helt grusomt, men må være med på det av mannen, blør 2 dager etterpå :(

Anonymkode: 1ff71...db8

:klem: Dette var litt vond lesning.. Det er din kropp, den er det ingen andre som bestemmer over enn deg.

Hippogriff skrev (På 19.5.2021 den 19.15):

AnonymBruker skrev (På 19.5.2021 den 20.32):

Dette var det rareste  alle synes det er grusomt? Jeg elsker anslsex, masse glid, og JEG styrer tempo og hvordan han skal gjøre det, jeg har dildo I tillegg i fitta og kommer helt sinnsykt hard, igjen og igjen!! Han tar meg bakfra. 

En liten motvekt til alle skrekk historier. Men man må aldri gjøre ting som ikke er godt!!!

Anonymkode: 7cd9e...3df

Jeg er på ingen måte noe "dynepoliti" til vanlig. Folk må gjøre akkurat hva som tenner de eller lyster de uten at jeg har noe som helst med det å gjøre. At noen liker noe annet enn meg har jeg veldig lite problem med, også når det gjelder analsex. Men for min del må jeg si at svarene overrasker meg ikke et halv øyenbryn engang. Analsex er fremdeles ikke Main streem. Det er fremdeles ikke en breddeidrett, noen liker det, noen ikke og det er helt greit.. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.5.2021 den 13.51):

Digg hvis penisen er liten, uaktuelt med stor penis 

Anonymkode: 092d8...c8e

Mysticgirl skrev (15 timer siden):

Veldig bra med liten penis, forferdelig med for stor.

Endelig et lite lyspunkt på KG for dere med nudler i underbuksa!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør fryktelig vondt, kjennes ut som at jeg har en enorm forstoppet bæsj inni meg, i tillegg til at stangingen mot mine indre organer gjør meg kvalm. Det kjennes som å være sjøsyk, at alt bare venter rundt inni magen. 

Anonymkode: dbce2...20d

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Jeg begriper ikke hvorfor du siterer meg i dette, for jeg har da virkelig ikke prøvd å overtale noen til noe som helst. Jeg sa til ei i tråden at hun bør prøve hvis hun har lyst. Hvordan er det overtalelse? Har hun ikke lyst, råder jeg henne heller ikke til å prøve.

Men HVIS hun skal prøve, er det nok lurt å ta til seg rådene om hvordan man gjør det. Det er heller ingen overtalelse om faktisk å gjøre det. 

Syns det er et fair poeng å si fortelle at det ikke er alle som opplever det slik mange beskriver det her i tråden. Noen forteller at de hater det, jeg forteller at jeg ikke opplever det slik, det er vel bare deling av egne erfaringer og har ingenting med overtalelse til noe som helst å gjøre. 

Hippogriff skrev (På 19.5.2021 den 19.15):

AnonymBruker
Skrevet

Dildo i rompa og kuk i fitta 😋

Anonymkode: 5d323...bb9

Skrevet

Synes det er helt fantastisk godt, jeg. Og det er flere ting som gjør det så godt, ikke bare de syke orgasmene. Det føles så utrolig intimt, ingenting gir meg helt den samme følelsen av nærhet.  Men det passer åpenbart ikke for alle (og jeg skal hilse og si at riktig partner = helt avgjørende for min del). 

AnonymBruker
Skrevet

Var vondt i starten, men ble sakte men sikkert vant til det og så ble det ganske deilig etter flere forsøk hvor jeg også fikk orgasme. Men fikk en sånn liten men synlig klump i rumpehullet etterpå, så angrer som f og skal ikke gjøre det igjen. 

Anonymkode: 29d9f...943

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...