Ariana807 Skrevet 18. desember 2021 #21 Del Skrevet 18. desember 2021 (endret) Sesong 18 episode 8 (og litt And Just Like That ep3) Spoiler Mine tanker når vi ble med i bilen med hjertet på vei tilbake: ikke si de kommer til å kresje bilen? Nei, kom igjen ikke kresj bilden?! Nei fy 🤬🤬 de kommer til å kresje bilen!!!! Og så hva cliffhanger, Owen dør kanskje neste episode 25 februar 🤬🤬🤬🤬🤬 For en episode. Og hele Amelia greia. Jeg forstår det ikke, men det virker som om det er en greie å la godt voksne kvinner plutselig finne ut av at de kanskje ikke var like hetro som de alltid har vært. Amelia og Miranda (nye sex & city serie). Jeg er veldig glad i mangfold. Jeg liker godt at vi får representanter for flere på tv. Men jeg og reagerer på at kvinner som allerede har ganske godt utforsket livet plutselig skal finne ut av noe annet. Men det er veien de velger å gå, så da får det bare være slik. Kanskje det er noen som føler seg representert gjennom de historiene også. Håp for fremtiden, å få tilbake den døve legen. Det hadde vært mangfold å hatt med 😄 Endret 18. desember 2021 av Ariana807 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #22 Del Skrevet 22. desember 2021 Er Kai mann eller dame? Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #23 Del Skrevet 22. desember 2021 Ariana807 skrev (På 18.12.2021 den 22.24): Sesong 18 episode 8 (og litt And Just Like That ep3) Skjul innhold Og hele Amelia greia. Jeg forstår det ikke, men det virker som om det er en greie å la godt voksne kvinner plutselig finne ut av at de kanskje ikke var like hetro som de alltid har vært. Amelia og Miranda (nye sex & city serie). Jeg er veldig glad i mangfold. Jeg liker godt at vi får representanter for flere på tv. Men jeg og reagerer på at kvinner som allerede har ganske godt utforsket livet plutselig skal finne ut av noe annet. Men det er veien de velger å gå, så da får det bare være slik. Kanskje det er noen som føler seg representert gjennom de historiene også. Håp for fremtiden, å få tilbake den døve legen. Det hadde vært mangfold å hatt med 😄 Jeg er dritt lei av akkurat dette. Hvorfor skal Miranda i SATC og Amelia plutselig bli lespike. Jeg er så dritt lei av "woke" eller hva de kaller det, i alt på tv nå. Hvorfor skal dette med homofili nærmest påtvinges folk. Er snart ikke heterofile sosialt aksepterte lenger? Skal barn og unge "groomes" til å bli homofile? Jeg har familiemedlem som er homofilt og ønsker dem såklart alle rettigheter og alt det gode i livet, men synes det grenser til "grooming" nå. Og det begynner å bli oppbrukt at disse damene som vi har sett i flere år og blitt godt kjent med karakteren, plutselig skal bli lespiske. Mister all troverdighet. Og Greys har blitt et shitshow. Jeg pleide være blodfan fra sesong 1. De har ødelagt serien. Takk og lov ikke det samme skjedde med friends. Anonymkode: fbb2a...308 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #24 Del Skrevet 22. desember 2021 Skulle såklart stå lesbisk ovenfor Anonymkode: fbb2a...308 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #25 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Er Kai mann eller dame? Anonymkode: 82389...276 Nvm fant det ut selv, skuespilleren er en dame som nå er ikke binær. Men blir Amelia lesbisk egentlig av å bli sammen med hen? Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 22. desember 2021 #26 Del Skrevet 22. desember 2021 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Nvm fant det ut selv, skuespilleren er en dame som nå er ikke binær. Men blir Amelia lesbisk egentlig av å bli sammen med hen? Anonymkode: 82389...276 Kai fremstår jo som en med både maskuline og feminine trekk, så man kan vel ikke si at Amelia er lesbisk av den grunn. De skal vel frem til at Amelia er panfil, at selve biokjønnet ikke spiller noen rolle, at hun er tiltrukket av denne maskuline/feminine personligheten vil jeg tro. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2021 #27 Del Skrevet 22. desember 2021 Hatsumomo skrev (6 minutter siden): Kai fremstår jo som en med både maskuline og feminine trekk, så man kan vel ikke si at Amelia er lesbisk av den grunn. De skal vel frem til at Amelia er panfil, at selve biokjønnet ikke spiller noen rolle, at hun er tiltrukket av denne maskuline/feminine personligheten vil jeg tro. Jeg synes det hele er veldig forvirrende egentlig Anonymkode: 82389...276 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #28 Del Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (På 18.12.2021 den 22.17): Har lurt på det samme. Har ikke vært lett å se. Men Kai er vel en hen, regner jeg med. Har heller aldri sett han før, og har heller aldri skjønt sammenhengen. Irriterende, faktisk. Jepp, Greys har gått inn i slaget om å fremheve annerledesheten. Virker desperat. Enig, aldri likt han. Har aldri klart å få taket på han. Ble glad av å se at han gikk med ned i bilraset, og håper at han nå sjekker ut for godt. Skjønner jeg godt. Covid-sesongen var noe av det jævligste jeg har sett på TV noengang, så den bør du ikke anstrenge deg for å se. Jævligste som i form av intetsigende, langtrukket og drittkjedelig, samt at det så ut som om at Greys gikk inn for å begynne å pakke ned settet og takke for seg. Det lå vel i kortene også helt til den 3. siste episoden den sesongen, da de fornyet TV-avtalen og fikk minst en sesong til. Da var det liksom om å gjøre å hente inn alle karakterene igjen og late som ingenting i sesongens siste 3 episoder, men flere karakterer forlot visst for godt samtidig. Fryktelig kunstig opplegg. Møkkasesong! Det virker som den nye sesongen har prøvd å "starte på nytt" igjen. Med Grey og Amelia i Minnesota for å kurere Parkinson, the Webber-method, nye turnusleger og noen nye fjes. Og liksom, plutselig så var Owens søster ansatt lege som den største selvfølge, uten at man hadde sett særlig til henne tidligere. Abigail Spencer er for øvrig den peneste karakterer Greys har hatt noensinne! Men ærlig talt får jeg ikke helt taket på sesongen nå. Synes de rusher igjennom og det skjer liksom så mye, men samtidig så lite, hvis dere forstår. Mye armer og ben uten at man helt vet om historien er verdt å se på. Men kanskje det er bare meg? Rett og slett fordi man vet at Greys nå går mot en avslutning, og at det som skjer nå skjer liksom kunstig. Vet ikke. Men jeg tipper at Greys avsluttes med at Grey og Amelia kurerer Parkinson, Webber pensjoneres/saksøkes pga mislykket Webber-method, Owen dør samtidig som Megan Hunts sønn overlever hvor Owen blir hedret for å redde sønnen, samtidig som det blir endel internkonflikter som gjør at Bailey bytter jobb (for å være med Station 19)... for å nevne 4. Eventuelt så må hele sykehuset stenge ned og låse dørene pga. konkurs etter søksmål. Jaja. Greys er ikke det Greys engang var. Anonymkode: 06ca8...062 Det er virkelig stor forskjell på de første sesongene av Grey’s og nå! Jeg har sett de første sesongene på nytt nå i det siste, og de er fremdeles freshe, morsomme, og det gnistrer mellom Mer og Derek. Dessuten er ikke alle gjennomsprøytet i trynet. Men denne siste sesongen er i alle fall bedre enn covid-sesongen, som er noe av det verste jeg har sett. De misbrukte jo fullstendig opplegget med den stranda. Det var gøy den første gangen, men etter det ble det bare for dumt. Alt var bare elendighet hele sesongen, og det var ca det siste vi trengte i en covid-verden vi er drittlei av i RL. 🙄 Anonymkode: dc97c...b67 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #29 Del Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Jeg synes det hele er veldig forvirrende egentlig Anonymkode: 82389...276 Jeg liker egentlig opplegget med Kai, men jeg synes de fremstiller hen litt som en karikatur av en forsker. Hadde vært mer interessant hvis vi fikk vite mer om hen enn at hen er smart og litt eksentrisk, liksom. Anonymkode: dc97c...b67 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #30 Del Skrevet 23. desember 2021 Amelia er og har alltid vært veldig irriterende. Ikke f om hun kan slå seg til ro med en bra fyr hun har fått barn med, neida, det er vel best å finne på noe nytt. Hun er jo helt ødelagt, det mennesket. Når hun ikke kan ruse seg, higer hun etter drama og adrenalin. Anonymkode: 39f7c...627 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #31 Del Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Amelia er og har alltid vært veldig irriterende. Ikke f om hun kan slå seg til ro med en bra fyr hun har fått barn med, neida, det er vel best å finne på noe nytt. Hun er jo helt ødelagt, det mennesket. Når hun ikke kan ruse seg, higer hun etter drama og adrenalin. Anonymkode: 39f7c...627 Så du henne i privat praksis? Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #32 Del Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Så du henne i privat praksis? Anonymkode: 82389...276 Ja, så hele den serien, men det begynner jo å bli noen år siden. Tenkte du på at kjæresten døde av overdose og så fikk hun et barn utrn hjerne? Hun var jo ødelagt før det, siden hun var rusmisbruker på det tidspunktet. Anonymkode: 39f7c...627 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #33 Del Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Ja, så hele den serien, men det begynner jo å bli noen år siden. Tenkte du på at kjæresten døde av overdose og så fikk hun et barn utrn hjerne? Hun var jo ødelagt før det, siden hun var rusmisbruker på det tidspunktet. Anonymkode: 39f7c...627 Jeg trodde hun kom til å bli helt annerledes etter hjernesvulsten Anonymkode: 82389...276 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2021 #34 Del Skrevet 23. desember 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Amelia er og har alltid vært veldig irriterende. Ikke f om hun kan slå seg til ro med en bra fyr hun har fått barn med, neida, det er vel best å finne på noe nytt. Hun er jo helt ødelagt, det mennesket. Når hun ikke kan ruse seg, higer hun etter drama og adrenalin. Anonymkode: 39f7c...627 Ja, det er jo helt urealistisk at en person som er SÅ f*cka skal klare å bli hjernekirurg før hun er type 30 år… Hun var et enda verre train wreck i Private Practice. Anonymkode: dc97c...b67 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #35 Del Skrevet 24. desember 2021 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ja, det er jo helt urealistisk at en person som er SÅ f*cka skal klare å bli hjernekirurg før hun er type 30 år… Hun var et enda verre train wreck i Private Practice. Anonymkode: dc97c...b67 Ja, det er nettopp det, en slik person hadde hverken blitt verdens beste hjernekirurg eller en egnet mor til sitt barn. Anonymkode: 39f7c...627 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2021 #36 Del Skrevet 24. desember 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Ja, det er nettopp det, en slik person hadde hverken blitt verdens beste hjernekirurg eller en egnet mor til sitt barn. Anonymkode: 39f7c...627 Nei, ikke sant. En helt annen sak er at verdens beste hjernekirurg aldri hadde jobbet på et sted som klinikken i Private Practice! 🤣 Det var jo bare surr fra A til Å, knapt noen pasienter å spore, og null fagmiljø (alle hadde ulike spesialiteter). Det samme gjelder også Addison, som både var verdens beste gynekolog OG verdens beste nyfødtkirurg. Jadda. Anonymkode: dc97c...b67 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 28. desember 2021 #37 Del Skrevet 28. desember 2021 (endret) On 12/23/2021 at 12:45 AM, Hatsumomo said: Kai fremstår jo som en med både maskuline og feminine trekk, så man kan vel ikke si at Amelia er lesbisk av den grunn. De skal vel frem til at Amelia er panfil, at selve biokjønnet ikke spiller noen rolle, at hun er tiltrukket av denne maskuline/feminine personligheten vil jeg tro. Jeg tror Amelia er så ressurssterk i seg selv (tenker da på "nåtid", og ikke i PP), at hun blir nok mer forelsket i det som er "inni hodet på sin partner" (det intelligente aspektet ved vedkommende) enn at hun tenker på hvordan den partneren ser ut. Finnes mange mellomting mellom lesbisk og hetero. Endret 28. desember 2021 av Mrs. Random Nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #38 Del Skrevet 29. desember 2021 Mrs. Random Nick skrev (2 timer siden): Jeg tror Amelia er så ressurssterk i seg selv (tenker da på "nåtid", og ikke i PP), at hun blir nok mer forelsket i det som er "inni hodet på sin partner" (det intelligente aspektet ved vedkommende) enn at hun tenker på hvordan den partneren ser ut. Finnes mange mellomting mellom lesbisk og hetero. Hun må være bifil da Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 29. desember 2021 #39 Del Skrevet 29. desember 2021 8 hours ago, AnonymBruker said: Hun må være bifil da Anonymkode: 82389...276 Ikke nødvendigvis, men det finner vi nok ut av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2021 #40 Del Skrevet 29. desember 2021 Mrs. Random Nick skrev (1 time siden): Ikke nødvendigvis, men det finner vi nok ut av. Hvis hun er sammen med en dame så jo Anonymkode: 82389...276 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå