Gå til innhold

Greys anotomy, ny sesong

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet den ikke har kommet ut enda, men er det noen som vet hvor man kan se det når det kommer ut og hvilken dato det blir sluppet i Norge?

Anonymkode: 5c2a9...0e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sesong 17 er ikke ferdig enda. Sesong 18 har ikke fått dato enda..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sumo sender episodene først i Norge. Vet ikke når neste sesong kommer, og tviler på at det i det hele tatt er bestemt, siden de akkurat har bestemt at det faktisk blir en sesong til.

Anonymkode: 39f7c...627

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...

Har jeg gått glipp av at Grey og han barnelegen prøvde ha forhold og at sønnen hans ikke tålte det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 måneder senere...

Noen som har peiling på om Kai er dame, eller mann? Klarer ikke å skjønne meg på den karakteren, utenom at vedkommende tiltrekkes av Amelia. 

Anonymkode: 2f40d...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Noen som har peiling på om Kai er dame, eller mann? Klarer ikke å skjønne meg på den karakteren, utenom at vedkommende tiltrekkes av Amelia. 

Du vet det er en dame 

Anonymkode: 82389...276

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/13/2021 at 1:29 AM, AnonymBruker said:

Du vet det er en dame 

Jeg syntes den personen så såpass androgyn ut, at for meg var det virkelig ikke lett å se, nei. Det er en grunn til at jeg spurte. Det går an å svare på en grei måte.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.12.2021 den 22.39):

Amelia og Meredith tiltalte hen "they", så jeg går ut fra at det er en ikke-binær person.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos, hvem er han fyren som Meredith driver og roter med i Minnesota? De virket til å ha en forhistorie, men jeg kan aldri huske å sett ham før.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luka_S skrev (På 14.12.2021 den 20.01):

Apropos, hvem er han fyren som Meredith driver og roter med i Minnesota? De virket til å ha en forhistorie, men jeg kan aldri huske å sett ham før.

Ja, jeg skjønner ikke bæret og har jo sett alle sesongene. Men han må jo være laaangt tilbake i sesongene et sted da.. :klo:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 14.12.2021 den 16.25):

Jeg syntes den personen så såpass androgyn ut, at for meg var det virkelig ikke lett å se, nei. Det er en grunn til at jeg spurte. Det går an å svare på en grei måte.

Jeg så med en gang at det var en dame

Luka_S skrev (På 14.12.2021 den 20.00):

Amelia og Meredith tiltalte hen "they", så jeg går ut fra at det er en ikke-binær person.

Man er enten en dame eller mann da

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/14/2021 at 8:00 PM, Luka_S said:

Grey's anatomy har virkelig blitt pk de siste sesongene. Serien har alltid hatt sterke, mørkhudede karakterer, men fra forrige sesong måtte det plutselig gjøres et poeng av at de var sinte og diskriminerte. Og nå altså "hen" og sønnen til Owen som går i kjole. Det virker som de må ha minst ett pk-poeng i hver episode, og det virker litt kunstig rett og slett. 

Anonymkode: 81634...820

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Loke37 skrev (På 5.10.2021 den 19.14):

Har jeg gått glipp av at Grey og han barnelegen prøvde ha forhold og at sønnen hans ikke tålte det ?

Jammen bra det ikke bare meg som åpenbart har gått glipp av noe. Var sikker på at jeg hadde sett hele forrige sesong, men nå er jeg jammen ikke så sikker. 

forøvrig - litt lenge å vente på å få vite hvordan det går med Owen. Er det lov til å si at jeg håper han ryker ut av serien nå - jeg har ALDRI likt karakteren hans.

Anonymkode: f6771...81f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror de møttes i sesongen før det var corona? Meredith var ikke klar for kjæreste så hun gjorde det slutt? Tror det var sånn😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt av Grey's for et par sesonger siden. Klarer bare ikke engasjere meg i det lenger :(

Anonymkode: a3cc1...f98

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilletrille79 skrev (1 minutt siden):

Jeg tror de møttes i sesongen før det var corona? Meredith var ikke klar for kjæreste så hun gjorde det slutt? Tror det var sånn😅

Han var pasient hos henne, noe med en nyretransplantasjon. Han var lege og skulle hente på Grey Sloan, men kollapset under oppdraget. Hun opererte han og var mye på rommet hans og pratet, men det var ikke noe mer. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Loke37 skrev (9 minutter siden):

Han var pasient hos henne, noe med en nyretransplantasjon. Han var lege og skulle hente på Grey Sloan, men kollapset under oppdraget. Hun opererte han og var mye på rommet hans og pratet, men det var ikke noe mer. 

Hehe ok jeg var helt på bærtur jeg da😅litt forvirret av alle mennene hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare kommet til episode 5 enda, men ikke fortell meg at Amelia også er i ferd med å skifte beite? Hva er greia med Grey's og alle kvinner som begynner å like kvinner etter en lang karriere som maneaters?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har bare kommet til episode 5 enda, men ikke fortell meg at Amelia også er i ferd med å skifte beite? Hva er greia med Grey's og alle kvinner som begynner å like kvinner etter en lang karriere som maneaters?

Jeg skal ikke røpe noe, men jeg har lest og hørt flere reaksjoner på det der, også om Station 19. Mange som reagerer på at det nesten er flere homofile enn heterofile karakterer i disse seriene. 

Amelia har jo tidligere vært veldig klar på at hun liker menn og kun det.

Anonymkode: 2c616...c10

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.12.2021 den 22.39):

Har lurt på det samme. Har ikke vært lett å se. Men Kai er vel en hen, regner jeg med. 

Har heller aldri sett han før, og har heller aldri skjønt sammenhengen. Irriterende, faktisk. 

AnonymBruker skrev (På 15.12.2021 den 22.54):

Og nå altså "hen" og sønnen til Owen som går i kjole. Det virker som de må ha minst ett pk-poeng i hver episode, og det virker litt kunstig rett og slett. 

Jepp, Greys har gått inn i slaget om å fremheve annerledesheten. Virker desperat. 

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

forøvrig - litt lenge å vente på å få vite hvordan det går med Owen. Er det lov til å si at jeg håper han ryker ut av serien nå - jeg har ALDRI likt karakteren hans.

Anonymkode: f6771...81f

Enig, aldri likt han. Har aldri klart å få taket på han. Ble glad av å se at han gikk med ned i bilraset, og håper at han nå sjekker ut for godt. 

AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Jeg falt av Grey's for et par sesonger siden. Klarer bare ikke engasjere meg i det lenger :(

Anonymkode: a3cc1...f98

Skjønner jeg godt. Covid-sesongen var noe av det jævligste jeg har sett på TV noengang, så den bør du ikke anstrenge deg for å se. Jævligste som i form av intetsigende, langtrukket og drittkjedelig, samt at det så ut som om at Greys gikk inn for å begynne å pakke ned settet og takke for seg. Det lå vel i kortene også helt til den 3. siste episoden den sesongen, da de fornyet TV-avtalen og fikk minst en sesong til. Da var det liksom om å gjøre å hente inn alle karakterene igjen og late som ingenting i sesongens siste 3 episoder, men flere karakterer forlot visst for godt samtidig. Fryktelig kunstig opplegg. Møkkasesong! 

Det virker som den nye sesongen har prøvd å "starte på nytt" igjen. Med Grey og Amelia i Minnesota for å kurere Parkinson, the Webber-method, nye turnusleger og noen nye fjes. Og liksom, plutselig så var Owens søster ansatt lege som den største selvfølge, uten at man hadde sett særlig til henne tidligere. Abigail Spencer er for øvrig den peneste karakterer Greys har hatt noensinne! Men ærlig talt får jeg ikke helt taket på sesongen nå. Synes de rusher igjennom og det skjer liksom så mye, men samtidig så lite, hvis dere forstår. Mye armer og ben uten at man helt vet om historien er verdt å se på. Men kanskje det er bare meg? Rett og slett fordi man vet at Greys nå går mot en avslutning, og at det som skjer nå skjer liksom kunstig. Vet ikke. 

Men jeg tipper at Greys avsluttes med at Grey og Amelia kurerer Parkinson, Webber pensjoneres/saksøkes pga mislykket Webber-method, Owen dør samtidig som Megan Hunts sønn overlever hvor Owen blir hedret for å redde sønnen, samtidig som det blir endel internkonflikter som gjør at Bailey bytter jobb (for å være med Station 19)... for å nevne 4. 
Eventuelt så må hele sykehuset stenge ned og låse dørene pga. konkurs etter søksmål. 

Jaja. Greys er ikke det Greys engang var. 

Anonymkode: 06ca8...062

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...