AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 På den nærmeste matbutikken i dette området er det flere ansatte som snuser og tygger tyggis, og dette skjer mens de sitter i kassa. Halve kjeften er åpen når de tygger, og innimellom så ser man snusen hengende ut av leppa. De ansatte bruker heller ikke maske. Jeg synes ikke det er særlig god kundeservice når de holder på sånn. Dessuten er det urenslig og ufyselig. Hva tenker dere om ansatte som har en sånn arbeidsmoral? Er det innafor med snus og tyggis når man sitter i kassa? Anonymkode: 53606...9c0
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #2 Skrevet 18. mai 2021 Tenker ikke over det i det hele tatt. De har en tung jobb og hvis en snus hjelper hverdagen deres så hvorfor ikke, så lenge det ikke er løssnus er det ikke sjenerende. Tyggis er vel ikke urenslig, tvert i mot. ellers er du fornøyd med livet? siden du klager over slikt? 😂 Anonymkode: bacdb...17d 8
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #3 Skrevet 18. mai 2021 Eneste problemet med det er hygienen. Hvis de har lagt opp i en snus, ikke vasket hende og gir tibake kontanter så er ikke det så heldig. Estetisk spiller det ingen rolle. Anonymkode: 1a01d...e1b 1
Duff Skrevet 18. mai 2021 #4 Skrevet 18. mai 2021 Heller snus enn en gretten ansatt og heller tyggis enn å bli møtt av dårlig ånde. Jeg bryr meg ikke. 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #5 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): På den nærmeste matbutikken i dette området er det flere ansatte som snuser og tygger tyggis, og dette skjer mens de sitter i kassa. Halve kjeften er åpen når de tygger, og innimellom så ser man snusen hengende ut av leppa. De ansatte bruker heller ikke maske. Jeg synes ikke det er særlig god kundeservice når de holder på sånn. Dessuten er det urenslig og ufyselig. Hva tenker dere om ansatte som har en sånn arbeidsmoral? Er det innafor med snus og tyggis når man sitter i kassa? Anonymkode: 53606...9c0 Skjønner ikke problemet. Jobber i butikk selv og yter ikke dårligere service av at jeg snuser og ikke bruker maske. Det har heller ingenting å si for min arbeidsmoral. Sånne irriterende drittkunder som deg derimot har mye å si for motivasjonen. Anonymkode: fab30...f87 5
Tulling Skrevet 18. mai 2021 #6 Skrevet 18. mai 2021 Er det rart det er krig i verden ? Det har vel null å gjøre med arbeidsmoral ? At snus sier noe om en persons arbeidsmoral virker som en total avsporing. Ja, det er en litt småekkel vane, men er ikke mitt problem hvis de vil sitte der med det der i munnen. Jeg skal uansett bare betale tingene mine og gå videre. Så det får være grenser for hvor kritisk man trenger å være som kunde. 3
MissPierce Skrevet 18. mai 2021 #7 Skrevet 18. mai 2021 (endret) Mye heller det enn de som sitter på mob, og ikke løfter blikket bort fra den når man skal betale. Er en Matkroken butikk her, hvor man skulle tro det sto i arbeids beskrivelsen at de skulle sitte på mob hele tiden 😅 Man kan smile og være blid selv med tyggis eller snus. Endret 18. mai 2021 av MissPierce 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #8 Skrevet 18. mai 2021 20 minutter siden, AnonymBruker said: De ansatte bruker heller ikke maske. Er det ikke pålagt der du bor? Anonymkode: 3683f...5fe
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #9 Skrevet 18. mai 2021 Bryr meg ikke i det hele tatt, er ikke så lettkrenka Anonymkode: 8806b...559 1
Million Skrevet 18. mai 2021 #10 Skrevet 18. mai 2021 Jeg bryr meg ikke om de ansatte i butikken tygger tyggis eller snuser. Tror ikke jeg hadde tenkt over det et sekund, med mindre det var sånn løs, brun snus som rant nedover tennene på vedkommende 😛 Men en porsjonssnus plager ikke meg som kunde. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå