AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Av de menn jeg har likt blir jeg ikke valgt til kjæreste. Hvorfor? Er det utseende? Trodde men i den alderen var komt litt lengre. Dame i 40 årene her. Anonymkode: b1ed2...9c0
Kattekvinne Skrevet 18. mai 2021 #2 Skrevet 18. mai 2021 Det er umulig å si siden du ikke gir noen informasjon om deg selv eller situasjonene du har kommet i. 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #3 Skrevet 18. mai 2021 Kattekvinne skrev (7 minutter siden): Det er umulig å si siden du ikke gir noen informasjon om deg selv eller situasjonene du har kommet i. Var 36 når jeg ble singel. Prøvd å finne kjæreste, men ikke funnet det. Lengste jeg har vært med en mann er 1 år. Og det visste seg han var ikke så seriøs med meg. Så har jeg noen tilfeller der det ikke ble mer enn møte noen ganger så ebbet det ut. Anonymkode: b1ed2...9c0
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #4 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Var 36 når jeg ble singel. Prøvd å finne kjæreste, men ikke funnet det. Lengste jeg har vært med en mann er 1 år. Og det visste seg han var ikke så seriøs med meg. Så har jeg noen tilfeller der det ikke ble mer enn møte noen ganger så ebbet det ut. Anonymkode: b1ed2...9c0 Er en ganske rolig dame om det har noe å si. Ikke høyt utdannet eller noe særlig pen. Anonymkode: b1ed2...9c0
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #5 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Av de menn jeg har likt blir jeg ikke valgt til kjæreste. Hvorfor? Er det utseende? Trodde men i den alderen var komt litt lengre. Dame i 40 årene her. Anonymkode: b1ed2...9c0 Kanskje du skal revurdere type menn? Du går etter samme type og kommer hit å klandrer menn når problemet ligger hos deg. Anonymkode: 00bc1...5c6 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #6 Skrevet 18. mai 2021 Trolig fordi du gir sex for kjapt. Da gidder de ikke jakten og dermed oppleves andre mer spennende. Anonymkode: 7cb56...1d3 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #7 Skrevet 18. mai 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Trolig fordi du gir sex for kjapt. Da gidder de ikke jakten og dermed oppleves andre mer spennende. Anonymkode: 7cb56...1d3 Vås. At sex er på menyen har så klart aldri stoppet en mann fra å gå inn i et forhold. Det er helt andre grunner som gjør at noen blir fuckzona. Her er noen av dem: - Sexen er dårlig og med lite potensiale for bedring - Ikke fin nok - Irriterende personlighet - Mentalitetsforskjeller og verdiforskjeller som ikke er forenelige (irritasjonsmomenter som spår konflikt) Hva som er hva er så klart i utgangspunktet subjektivt for hver enkelt, men om det eksisterer et mønster hvor en blir fuckzona gang etter gang, bør en såklart begynne å se etter noen objektive parametre som menn mer generelt ikke setter pris på. Kan du være litt mer detaljert, ts, om hvordan fuckzoning-prosessen pleier å gå for seg? Er det f.ekdms. noen typiske konflikter som går igjen mellom deg og de du havner borti? Anonymkode: 87c1f...80a 9
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #8 Skrevet 18. mai 2021 Her er et potensielt problem jeg ser, så får du, ts, selv avgjøre om dette er noe du bør ta til deg: 2 hours ago, AnonymBruker said: Er det utseende? Trodde men i den alderen var komt litt lengre. Anonymkode: b1ed2...9c0 Dette låter muggent. I stedet for å klandre menn for at de liker det når kvinner ser bra ut (slik du også garantert liker det når menn ser bra ut), kan du kanskje ta noen grep for å bedre utseendet ditt? Trimme litt? Spise litt sunnere? En freshere hårfrisyre? Lære å sminke deg bedre? En ny garderobe? 2 hours ago, AnonymBruker said: Lengste jeg har vært med en mann er 1 år. Og det visste seg han var ikke så seriøs med meg. Anonymkode: b1ed2...9c0 Igjen så låter dette muggent. Kan det tenkes at han gikk inn i det med ærlige intensjoner, men bare fikk seg ikke til å få de rette følelsene? Var du en helt uskyldig part i at dette forholdet aldri materialiserte seg forbi ett år? 2 hours ago, AnonymBruker said: Er en ganske rolig dame om det har noe å si. Ikke høyt utdannet eller noe særlig pen. Anonymkode: b1ed2...9c0 Menn bryr seg i svært liten grad om utdannelsesnivå. En advokat kan lett bli sammen med en frisør. Så her prosjiserer du nok dine egne preferanser (som er helt vanlige og naturlige) over på menn. Men i det minste har vi fått etablert at du bryr deg om utdannelsesnivå (helt naturlig for kvinner som sagt, og ingenting galt med det). Men "ikke særlig pen" er såklart en hemsko. Det er noe som begrenser utvalget ditt. Nå vet ikke jeg i hvor stor grad dette er reelt, eller om det er noe du innbiller deg. Men om du er misfornøyd med utseendet ditt er jo den åpenbare medisinen å gjøre det du kan for å være den beste versjonen av deg selv. Kan du med hånden på hjertet si at du gjør det? I det hele tatt får jeg litt sånn "buhu"-vibber av de tingene du skriver. Virker som at du har en tendens til å søke offerrollen, og klandre andre for hva de er, og i så fall går jo det på kontoen for "irriterende personlighet". Det er turn-off med folk som liker å skylde sine egne utilstrekkeligheter på verden rundt dem, i stedet for å være introspektive og fokusere på hva de selv kan gjøre for å være en bedre versjon av seg selv. Anonymkode: 87c1f...80a 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #9 Skrevet 18. mai 2021 Det kjappe svaret er vel at du har en flott kropp men dårlig personlighet. Men den blir for svart/hvitt. Jeg gjetter på at du nok bare har vært uheldig med mennene du faller for? At de kanskje ikke er ute etter noe annet enn sex i sitt liv Anonymkode: 5199c...f6c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #10 Skrevet 18. mai 2021 Jeg er vel selvmedlidende, ræva personlighet og ikke pen nok. Bør gjerne holde meg for meg selv. Skjønner hvorfor ikke noen gidder å være med meg. Anonymkode: b1ed2...9c0
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #11 Skrevet 18. mai 2021 Jakten på mann kan jeg gi opp. Han jeg var med et år da jeg spurte hva han ville med meg sa han venner og se hva det blir. Og forleden hadde heg sex med dn bare for sexen skyld for finner ikke en som vil være med meg allikevel. Orker ikke mer sånt så kan gjerne bare slette alle datingsider for det kommer ikke til å gå min vei allikevel, Anonymkode: b1ed2...9c0
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #12 Skrevet 18. mai 2021 Utdannelse er ikke helt øverst på lista, men jeg ønsker meg intelligente kvinner, med høy refleksjonsevne, som kjenner både seg selv, og andre mennesker godt. Hun jeg holder på med nå, har universitetsutdannelse, og en lederjobb, og er skarp og morsom, så det holder. Når det gjelder utseende, så er vi menn ganske visuelle, hele livet. Jeg ønsket meg noe penere og slankere enn eksen, og fikk det. De voksne menn som jeg kjenner, er som regel ikke desperate, og skal vi gidde å engasjere oss i noen, så må du tilføre livet noe å glede seg over. Anonymkode: 2b81c...d24 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #13 Skrevet 18. mai 2021 «Valgt» for sex blir du nok ikke, du er bare tilgjengelig. Menn fungerer ikke som kvinner gjør, de stikker pikken i den de får. Anonymkode: b9ae7...a40
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #14 Skrevet 18. mai 2021 Mitt beste råd er for øvrig å ikke ha sex før du ser at det kan bli et forhold ut av det. Selv har jeg aldri hatt sex med noen før vi har datet i flere uker, og innen da har mannen alltid vært forelsket og det har endt med langvarige forhold. De færreste gidder å treffe deg omtrent hver dag i 3-4 uker (eller mer) med mindre de faktisk er interessert i noe mer. Anonymkode: b9ae7...a40 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #15 Skrevet 18. mai 2021 God nok til å knulle på, men ikke til å vise til familie / venner? Anonymkode: 3dc62...bf9
Gjest ABM Skrevet 18. mai 2021 #16 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Av de menn jeg har likt blir jeg ikke valgt til kjæreste. Hvorfor? Er det utseende? Trodde men i den alderen var komt litt lengre. Dame i 40 årene her. Anonymkode: b1ed2...9c0 Komt litt lengre? Min erfaring er at 60- åringer egentlig er 20-åringer med rynker..
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #17 Skrevet 18. mai 2021 Konklusjonen er vel å bare slette alt av apper og finne seg i at jeg blir singel resten av livet. Har skjønt det! Anonymkode: b1ed2...9c0
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #18 Skrevet 19. mai 2021 Samme her, ts. Har for lengst skjønt at jeg ikke er pen nok. Menn vil ha pene damer, selv de som ser ut som nøkken selv. Det er bare å drite i dem og leve livet som singel og frivillig sølibat. Man kan gå fra å være ufrivillig singel til å bli frivillig singel. Fokuser heller på ting som gjør deg glad og glem menn. Life's too short. Anonymkode: 5b0a0...a5f 2
Majer Skrevet 19. mai 2021 #19 Skrevet 19. mai 2021 Jeg tror det handler litt om flokkmentalitet. På samme måte som mange damer liker menn som andre damer liker blir menn sammen med damer som andre menn ønsker forhold med. Jeg vet ikke hva det er som gjør det, men jeg bestemmer meg veldig tidlig for om jeg ønsker å bli sammen med henne. Selv om seksuell fortid ikke er noen dealbreaker for meg har alle eksene mine bare hatt sex med noen de har vært sammen med. Jeg tror ikke det handler om utseende og noen var utadvendte mens andre var innadvendte. 1
Gjest gummy Skrevet 19. mai 2021 #20 Skrevet 19. mai 2021 Du skriver lite til å si så mye om det. Det kan være at de mennene du har møtt ikke er i en fase hvor de vil finne noe fast. Jeg har hatt slike faser også mellom forhold. Jeg ville bare møte menn for å ha sex. Det kan være at du har møtt på menn som er i en sånn fase. Også spørs det også hva du selv formidler når du møter de. Virker du interessert i noe mer eller er det bare en ons. Hvordan oppfatter de deg liksom?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå