AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Hei! Jeg og kjæresten flytter snart sammen etter to år som kjærester. Moren hans bor rett over veien der han har leilighet og det er her vi skal bo. Moren hans har flere ganger kommet med kommentarer der jeg tenker hun er sjalu på at sønnen hennes har fått seg kjæreste og ikke er like mye med henne som han var før. Hun bor alene og er veldig avhengig av han til alt. Eksempel på kommentarer hun kommer med er. «Jeg ser jo hvem du prioriterer» «Ja, du vil vel heller ha den gode middagen hun lager» «Du trenger ikke andre enn ho du» Jeg har ikke tatt dette opp med kjæresten, men syns dette er veldig ubehagelig, og hun gir han dårlig samvittighet ofte når vi er sammen. Jeg føler meg dårlig av det selv, og føler med skyldig i noe jeg ikke burde føle meg skyldig i. Skal jeg ta det opp med kjæresten? Eller er dette normalt? Har dere noen råd? Anonymkode: d2fc6...f7c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #2 Skrevet 18. mai 2021 Det er ikke normalt, og den slags bør man kunne ta opp dersom man skal bo sammen! Anonymkode: 5a28c...e83 7
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #3 Skrevet 18. mai 2021 Upassende kommentarer fra "svigers" bør man kunne ta opp i et paforhold ja, og du kan jo si til han hvordan du føler det. Og så er det opp til han å snakke med sin mor. Sånn er livet når poden får seg dame/mann, så må man iblant hjelpe foreldre til å forstå at det ikke betyr at man kutter dem ut men at man naturlig nok ønsker å bruke mye tid på en partner. Anonymkode: a32a0...79d 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #4 Skrevet 18. mai 2021 Dere skulle kanskje bodd litt lengere unna, men slik jeg ser det er det kjempe viktig at han setter ned foten, å at han velger deg forran henne. Min x, valgte mammaen sin Anonymkode: b1005...2d6 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå