AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Dere som treffer folk for å ha sex på Tinder. Fra dere matcher, er det slik at dere snakker i flere dager før dere ligger? Utveksler snapper osv? Eller..? Anonymkode: 2ccd5...733
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #2 Skrevet 18. mai 2021 Det varierer veldig. Jeg har møtt noen menn noen timer etter match mens andre har jeg aldri møtt eller utvekslet noe med. Anonymkode: 63d4c...415 1
Mari-Anne Skrevet 26. mai 2021 #3 Skrevet 26. mai 2021 Hvor treffer du disse? Ute i skogen, hjemme, ta en kaffe/øl først? Er ny på dette men har en potensiell treff til uken og usikker på hvor jeg skal treffe han første gang for å se om det er noe tiltrekning der, før vi ev. hopper i det 😄 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #4 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 18.5.2021 den 16.12): Dere som treffer folk for å ha sex på Tinder. Fra dere matcher, er det slik at dere snakker i flere dager før dere ligger? Utveksler snapper osv? Eller..? Anonymkode: 2ccd5...733 Noen ganger snakker jeg i mange dager, men om vi begge bare vil utfolde oss sexuelt kan det gå bare noen timer til å vaske tissen og barbere før jeg treffer ham. Raskeste var 45 minutter Anonymkode: 46283...8f4 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #5 Skrevet 26. mai 2021 Et viktig tema burde jo alltid være om den andre har seksuelt overførbare sykdommer samme hvor kjapt dere har tenkt å hoppe til køys med fremmede. Så bør jo folk teste seg selv mellom hver sengepartner også. Særlig om man har tenkt å være aktiv på den fronten. Anonymkode: f4ba2...8d7 1
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #6 Skrevet 26. mai 2021 Jeg sender raskt forespørsel om dama er klar for å bli rundpult, så det trenger ikke å være så lenge. Alt fra et par minutter chatting til flere dager. Anonymkode: 55e76...088 2
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #7 Skrevet 26. mai 2021 Huff. Gratis prostitusjon 😏😣 Bare trist samfunn! Anonymkode: cee30...039 3
AnonymBruker Skrevet 26. mai 2021 #8 Skrevet 26. mai 2021 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Jeg sender raskt forespørsel om dama er klar for å bli rundpult, så det trenger ikke å være så lenge. Alt fra et par minutter chatting til flere dager. Anonymkode: 55e76...088 Og de blir ikke fornærmet? Anonymkode: 88c33...7a3
*Mocca* Skrevet 27. mai 2021 #9 Skrevet 27. mai 2021 Jeg er ikke ute etter folk jeg ikke aner noe om for kjappe treff, så jeg bruker tid i chat. Søker etter noen jeg kan treffe mer enn en gang, og da er det litt mer som skal klaffer enn hyggelig tone og pent utseende. Trenger mer fra personligheten, oppførsel og kjemi, samtidig som jeg vil unngå de som alltid skal ha mer ut av det etterhvert.... Liker å ha alt avklart i chat, så det ikke blir drama etterhvert. Men det funker for meg, ennå ikke møtt noen jeg ikke har endt opp med å møte i lengre tid og alle har vært enda bedre kjemi med enn forventet fra chat. Jeg stresser ingenting, men kjappeste var vel 3-4 uker, noen har jeg chatta med i lang tid...fordi omstendighetene ikke har ligget til rette for å få møttes. Noen lengre enn ett år, fordi vi har vært hindret av pandemien.
*Mocca* Skrevet 27. mai 2021 #10 Skrevet 27. mai 2021 Mari-Anne skrev (21 timer siden): Hvor treffer du disse? Ute i skogen, hjemme, ta en kaffe/øl først? Er ny på dette men har en potensiell treff til uken og usikker på hvor jeg skal treffe han første gang for å se om det er noe tiltrekning der, før vi ev. hopper i det 😄 Hjemme hos meg eller han, eller før denne hjemmekontor perioden, på hotellrommet mitt når jeg var på jobbreiser. Ingen av oss har vært i tvil om det er tiltrekning når bestemmer oss for å møtes.. så vi har ikke trengt å møtes for en øl eller noe slikt..... Men den møtes for en øl eller veldig grei og casual.... Føler selv at den kaffen, den er litt mer "første date", og noe som blir feil for meg i settingen med ren fuckfriend relasjon som intensjon.
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #11 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Huff. Gratis prostitusjon 😏😣 Bare trist samfunn! Anonymkode: cee30...039 Når det er gratis og felles ønske om sex kan det vel ikke kalles prostitusjon ; P Anonymkode: 720d5...1f9 2
Katten.2.0 Skrevet 27. mai 2021 #12 Skrevet 27. mai 2021 Til vi er komfortable og har lyst. Noen ganger har det vært snakk om timer, andre ganger uker og i noen tilfeller måneder. 1
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #13 Skrevet 27. mai 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Og de blir ikke fornærmet? Anonymkode: 88c33...7a3 Noen blir det, men jeg får pult så hinsides mye at det går helt fint. Hadde det blitt mer fitte på meg hadde jeg fått alvorlige problemer. Anonymkode: 55e76...088
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå