Gå til innhold

Sinte KG brukere som har blitt mobbet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mange her inne hevder å ha blitt mobbet som barn.. det jeg stusser litt på er hvorfor det er så ekstremt mye hets til ts’er her inne?? Stiller man et spørsmål blir en lynsjet med en gang, og alle henger seg på? Er ikke det mobbing? 

eller gjør dere mobbeoffre en hevn til tilfeldige mennesker på Internett fordi dere er bitter og sinte på livet? 

Anonymkode: f4bf2...748

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror kanskje at du er inne på noe her ja. Lett å gå til verbalt angrep på stakkars trådstartere for å føle seg bedre selv når man sitter bak et tastatur som anonym. 

Anonymkode: 4fa68...471

• Liker 4
Skrevet

Ja, det der har jeg også tenkt på! Synes det er forferdelig enkelt for å noen og trykke folk som ligger nede, enda lengre ned. Eller lire av seg til noen som stiller et enkelt spørsmål, man aldri kunne tro at gikk an å vri om til noe negativt. De hadde aldri turt å snakke slik til andre ansikt til ansikt. Enkelte blir veldig tøffe bak et anonymt innlegg. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Humlemora skrev (2 minutter siden):

Ja, det der har jeg også tenkt på! Synes det er forferdelig enkelt for å noen og trykke folk som ligger nede, enda lengre ned. Eller lire av seg til noen som stiller et enkelt spørsmål, man aldri kunne tro at gikk an å vri om til noe negativt. De hadde aldri turt å snakke slik til andre ansikt til ansikt. Enkelte blir veldig tøffe bak et anonymt innlegg. 

Helt sykt. 
mange mobbeoffer og de som har gått livets harde skole som sitter her inne med nerver og sinne. Hadde vært kult å møtt de ansikt til ansikt, og diskutert samme sak som de kommenterer på her inne, sett hvor tøff de var da 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så har du trådene der det er konfirmasjon, gaver, bunad, julegaver osv. de som ikke har råd til bunad raser på de som har bunad, og de som kjøper Apple produkter til barna til jul har bortskjemte unger og jula er ment for å kose seg osv. 

det er ekstremt mange sinte / hate mennesker der ute 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Mange her inne hevder å ha blitt mobbet som barn.. det jeg stusser litt på er hvorfor det er så ekstremt mye hets til ts’er her inne?? Stiller man et spørsmål blir en lynsjet med en gang, og alle henger seg på? Er ikke det mobbing? 

eller gjør dere mobbeoffre en hevn til tilfeldige mennesker på Internett fordi dere er bitter og sinte på livet? 

Vell jeg føler selv at mange er her for å få andre til og føle seg dårlig, men en annen ting jeg også har lagt merke til at at du får mere la oss kalle det likes, med ofte ufyselig eller nedlatende kommentarer :P

Anonymkode: 577e6...b80

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke tilfeldige, men det er mange idiotiske HI som fortjener å bli mobbet litt. Ellers er du spot on (bitterhet, sint på livet osv.).

Anonymkode: ae435...716

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke tilfeldige, men det er mange idiotiske HI som fortjener å bli mobbet litt. Ellers er du spot on (bitterhet, sint på livet osv.).

Anonymkode: ae435...716

Ingen fortjener vell og bli mobbet? 

Anonymkode: 577e6...b80

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Klassisk: 

- "Det burde du tenkt på før du valgte å få barn!"

- "og du er den nye kjæresten til far?" 

- " Det har du ingenting med"

- " For noen I landsproblemer!" 

-" Du har vel tatt noen teite valg i livet da" 

- "Kan ikke forvente mye når du bare har en bachelor" 

- " Dette tror jeg ikke noe på" 

Anonymkode: 7c24e...001

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Klassisk: 

Når en ikke har noe å komme med i en tråd så kam en scrolle videre, eller ta seg ei brødskive. En trenger ikke svare på alt. Nettvett er en fin ting. En vet ikke om personen som er ts er på randen av fortvilelse eller ikke. Så svar på slike tråder bør en være forsiktig med. Oppfordrer ikke folk med store problemer å henge her, heller ikke sinte mennesker som får glede av å sparke andre som ligger nede.  

• Liker 2
Gjest TheCatLady
Skrevet

Så fordi flere skriver at de har blitt mobbet så betyr det at de går inn i tråder for å skrive dritt og mobbe ts? 

Noen gjør sikkert det, men det trenger ikke akkurat å være tidligere mobbeofre. Det er nok heller kanskje mennesker som sliter med diverse eller har dårlige opplevelser med ditt og datt, men man trenger ikke å ha blitt mobbet for å slite med ting eller det å føle seg bitter. 

Skrevet

Er det de som hevder å være mobbeofre som står for dette da?

AnonymBruker
Skrevet
TheCatLady skrev (1 time siden):

Så fordi flere skriver at de har blitt mobbet så betyr det at de går inn i tråder for å skrive dritt og mobbe ts? 

Noen gjør sikkert det, men det trenger ikke akkurat å være tidligere mobbeofre. Det er nok heller kanskje mennesker som sliter med diverse eller har dårlige opplevelser med ditt og datt, men man trenger ikke å ha blitt mobbet for å slite med ting eller det å føle seg bitter. 

Det er sant, kan være mange grunner 

AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Klassisk: 

Du glemte « hvor finner dere disse mennene».....😅

Anonymkode: ea415...b53

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2021 den 20.53):

Når en ikke har noe å komme med i en tråd så kam en scrolle videre, eller ta seg ei brødskive. En trenger ikke svare på alt. Nettvett er en fin ting. En vet ikke om personen som er ts er på randen av fortvilelse eller ikke. Så svar på slike tråder bør en være forsiktig med. Oppfordrer ikke folk med store problemer å henge her, heller ikke sinte mennesker som får glede av å sparke andre som ligger nede.  

Nå skjønte jeg ikke helt hva du mente da du siterte denne. Innlegget var ikke ment støtende for ts, hvis det var det du siktet til? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2021 den 20.37):

Klassisk: 

Når folk klager over såkalte I-landsproblemer, så har jeg forståelse for det. Folk i andre land sulter ihjel og her klager vi på f.eks. på lite ferie etc.. Det er ikke holdbart, eller er jeg enig med deg.

Anonymkode: 781cb...aab

AnonymBruker
Skrevet
On 5/18/2021 at 9:00 PM, PetterKanin said:

Er det de som hevder å være mobbeofre som står for dette da?

Lurer jeg også på. Veldig rart å skrive så "high and mighty" innlegg om å sparke folk som ligger nede, samtidig som man forsøker å spre en holdning om at det er sånn mobbeofre er. 

Anonymkode: c9fcc...4d2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2021 den 15.41):

Jeg gjør det her 👆 har blitt mobbet så mye at jeg bryr meg ikke om hva randoms på kg skriver. Folk blir jo sure og provosert når jeg eller en annen ts virker bitter og hatefull. Så man er klar over det. Mobbing over lang tid kan gjøre deg kynisk og man får ikke akkurat et bra syn på mennesker. 

Anonymkode: 0835a...bfc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...