AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Går på videregående og til neste år starter jeg på ny skole. Blir 18 i sommer. Læreren er i starten av 40 årene, hvordan skal jeg spørre om han vil ligge med meg når skoleåret er slutt? Trenger kun seriøse svar, og tips. Og at det er ekkelt, han kunne vært faren min osv.. det kan dere la vær og kommentere. For jeg vil ligge og kose meg, ikke gifte meg. Anonymkode: 38d9d...6ca
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #2 Skrevet 18. mai 2021 Jeg har fått beskjed fra saksbehandler på NAV om at han har samboer ved å kun klø litt på meg selv, så hvis du tar mye på deg selv tror han sikkert at du vil ha han. Klø deg selv på ryggen, etc. Klø på kvisen i ansiktet, og klag litt. Dette er nok til å la innbilsk-alarmen gå hos enkelte. Anonymkode: 6ba6b...d2b 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #3 Skrevet 18. mai 2021 Hvorfor skal han ville ligge med deg? Har dere en uvanlig god tone? Anonymkode: 38b8f...e73 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #4 Skrevet 18. mai 2021 Send melding, men etter at du har sluttet på skolen. Da blir det mye dere slipper å tenke på. Anonymkode: 2ecd9...dcd 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #5 Skrevet 18. mai 2021 Jeg skal ta spørsmålet på alvor. 1. Vent til skoleåret er over. 2. Vent til skoleåret er over. 3. Vent til skoleåret er over. 4. Undersøk om han er single eller i forhold. 5. Ikke spør. Lag en situasjon der det kan skje. Anonymkode: ab53a...70a 5
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #6 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Send melding, men etter at du har sluttet på skolen. Da blir det mye dere slipper å tenke på. Anonymkode: 2ecd9...dcd Ja, men hvordan går man frem med melding? Noen eksempler? Ikke bare «Hei, skal vi ligge» for vi har ikke akkurat den tonen nei.. og før noen skyter inn; Han er singel Anonymkode: 38d9d...6ca
liljene Skrevet 18. mai 2021 #7 Skrevet 18. mai 2021 Han kan miste jobben... Fordi relasjonen mellom dere oppsto i klasserommet. Kanskje det er viktigere enn et ligg? 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #8 Skrevet 18. mai 2021 liljene skrev (Akkurat nå): Han kan miste jobben... Fordi relasjonen mellom dere oppsto i klasserommet. Kanskje det er viktigere enn et ligg? Har jo ikke akkurat tenkt at noen skal få vite det.. 🙄 Dessuten ser vi hverandre ikke mer etter sommeren, med mindre jeg gjør noe. Anonymkode: 38d9d...6ca
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2021 #9 Skrevet 21. mai 2021 Du ba om seriøse svar, så her er mitt: Skap situasjoner der dere møtes, vær steder du vet du blir å møte. Gå tur/dra på byen. Bygg en relasjon og bli kjent. Så går han gradvis til å tenke på deg som kvinne og ikke elev. Jeg hadde en affære med en lærer på vgs siste året. Jeg kan ikke anbefale det. Ettervirkningene og konsekvensene kan være store for dere begge. Tenk på om det er verdt for et ligg. Fantasien er fort bedre enn virkeligheten. Anonymkode: 51a4b...0bc 2
stav Skrevet 21. mai 2021 #10 Skrevet 21. mai 2021 Han vil tenke på jobben sin og ryktet sitt som lærer. Du må gjøre han sikker på at dette kun blir mellom dere og at du ikke vil oute han om det skulle surne. Pluss at du virkelig mener å gjennomføre det så han ikke er redd for å gå på limpinnen. Du må ikke ta et høflig avvisende svar for et NEI. Når skoleåret er slutt, som du selv skriver, kan et tips være å starte en snap chat, eller lignende, med han. Jeg tror det er lurt å IKKE nevne noe om skoleåret eller noe som kan tolkes i den konteksten. Du vil fjerne deg fra elev/lærer forhold over til voksen/voksen forhold. Si heller at du la merke til han når han var ute å jogget eller noe. der du flørter med han og kanskje sier det rett fram hva du er ute etter. Og du beviser at du virkelig mener det med å sende lettkledde sexy bilder og anonyme nudes av deg selv. Han som din lærer vil aldri spre disse bildene videre. Det er masse relasjoner som ikke er godtatt i div system, men det skjer likevel hele tiden. Det ingen vet har de ikke vondt av. Lykke til, han blir nok glad for din innsats.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #12 Skrevet 22. mai 2021 Håper virkelig dette er trolletråd. Er selv lærer, og må bare si jeg synes dette hørtes ubehagelig ut. Jeg hadde ikke ønsket å vite om en elev hadde hadde fantaserte seksuelt om meg. Så mitt råd er, la det være. Anonymkode: b36e2...ed1 8
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #13 Skrevet 22. mai 2021 Prøv å finne han på Tinder. Jeg har fått pult flere studenter på denne måten. Jobber på universitet. Anonymkode: 12c33...c81
Gidavmeg Skrevet 22. mai 2021 #14 Skrevet 22. mai 2021 Hvorfor tror du han vil ligge med et «barn» som deg? 2
Silva Pluvialis Skrevet 22. mai 2021 #15 Skrevet 22. mai 2021 (endret) Dette er misbruk av overmaktsforhold og rammes av straffeloven hvis det skjer i mens du er elev. Læreren kan også miste lisensen og jobben. Om det skjer etter at lærer-elev forholdet er over så er det ikke ulovlig, men det blir dårlig mottatt av skolen om de får vite om det. Endret 6. oktober 2022 av Tvillingsjel 1
Menchit Skrevet 22. mai 2021 #16 Skrevet 22. mai 2021 Ve t til du er 18, da er risikoen for hans del minimal vil jeg tro.
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #17 Skrevet 22. mai 2021 17 minutter siden, AnonymBruker said: Prøv å finne han på Tinder. Jeg har fått pult flere studenter på denne måten. Jobber på universitet. Anonymkode: 12c33...c81 Og du påvirket eksamensresultatene selvfølgelig? Hvorfor ellers skal man ha sex med sånne som deg? Anonymkode: d6744...6f3
AnonymBruker Skrevet 22. mai 2021 #18 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Og du påvirket eksamensresultatene selvfølgelig? Hvorfor ellers skal man ha sex med sånne som deg? Anonymkode: d6744...6f3 Nei. De synes jeg var tiltrekkende. Anonymkode: 12c33...c81
Menchit Skrevet 22. mai 2021 #19 Skrevet 22. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Håper virkelig dette er trolletråd. Er selv lærer, og må bare si jeg synes dette hørtes ubehagelig ut. Jeg hadde ikke ønsket å vite om en elev hadde hadde fantaserte seksuelt om meg. Så mitt råd er, la det være. Anonymkode: b36e2...ed1 Det hadde jeg også, jeg takler ikke engang at min sønns kompiser liksom, eller tulleflørter med meg. Jeg er kvinne, og tror de fleste kvinner ville mislike en slik situasjon (tror, ikke vet). Men min erfaring med menn er at de aller fleste menn hadde digget det, selv om de fleste sikkert vil takke nei, tror jeg de hadde nytt oppmerksomheten. Uten at jeg er helt sikker på hva jeg tenkt om det .
Perleugla Skrevet 22. mai 2021 #20 Skrevet 22. mai 2021 Da får vi håpe at han er en skikkelig fyr som tar jobben og ansvaret seriøst og avviser deg bestemt og kategorisk. Blir han fersket i å ligge med deg mister han jobben. Det er haugevis med kåte 18-årige gutter der ute. Ligg med en av dem i stedet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå