Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser dere noen ganger menn dere tenker er bare helt utrolig kjekke? Og det trenger da ikke være en mann som alle kvinner hadde definert som kjekk, men bare noen som skiller seg litt ut og som har et utseendet som virkelig fester seg? 

Fikk øye på en mann for ikke så lenge siden, det ble lagt ut bilde av han på en konto jeg følger på instagram. Søkte han opp på FB og jeg fikk sommerfugler i magen bare av å se på han. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har faktisk ikke sett en mann som er penere, og jeg kjenner at jeg har et veldig sterkt crush på han. Har tittet innom profilen hans ganske ofte, og sett på bildet av han på den instagramkontoen. Han er bare så nydelig, hadde han vært kjæresten min eller en jeg holdt på med så hadde jeg ikke klart å ta blikket fra han. Det rare er at han er egentlig ikke "min type", vanligvis faller jeg for de som har skjegg, mørkt hår, bare er litt høyere enn meg, kanskje litt lubne osv. Men han her er ikke noen av de delene, men han har mørke øyne, da. 

Hadde dette vært for noen år siden så hadde jeg sendt melding med en gang. Men jeg tør ikke nå. Jeg har lagt på meg mye det siste året, og er dessverre tjukk. Jeg tør ikke ordne meg eller kle meg pent fordi jeg ønsker ikke oppmerksomhet fra andre, så jeg går alltid kledd som en dass. Jeg har overhodet ikke sjans. Men om jeg hadde gått ned 20 kg og begynt å ordne meg og ta vare på meg selv, så tror jeg kanskje jeg hadde hatt sjans. 

Noen som har opplevd lignende? Hvordan få et sånt crush til å gå over? Han eeer sååå fin. :( 

Anonymkode: 225a5...10a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hopp på han da, fikle med hendene som om du er en bruktbilselger på vei til å lure en stakkers kunde, så er han din, glis litt og kom med noen kommentaren som: høhø, erru singel? Nei, vettu hva, det driter jeg i. Velg meg! 

Anonymkode: 02eae...f04

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Hopp på han da, fikle med hendene som om du er en bruktbilselger på vei til å lure en stakkers kunde, så er han din, glis litt og kom med noen kommentaren som: høhø, erru singel? Nei, vettu hva, det driter jeg i. Velg meg! 

Anonymkode: 02eae...f04

Haha! Nei det skjer ikke som sagt. Jeg har ikke sjans i havet. Er nok mange pene damer som flokker seg rundt han, og jeg har ingenting å stille opp med akkurat nå. :P Vet nøyaktig hvordan jeg skulle fått oppmerksomheten hans og prøvd meg frem om jeg hadde hatt sjans, men det skjer ikke nå! Om han fortsatt er singel når jeg er slank og digg igjen så skal jeg heller sette inn nådestøtet. 

• Liker 1
Skrevet (endret)

Eksen min var sånn. De første årene klarte jeg knapt å ta øynene fra ham, og jeg syntes han var råflott etter 10 år sammen og. Men, jeg var slettes ikke alene om å synes det, og det kom frem etterhvert at han var (notorisk?) utro og hadde seg med andre damer så fort han fikk sjansen. 

Aldri mer en sånn kjekkas på meg! Velger meg heller en snill, god og trofast mann med et helt vanlig utseende. 

Edit: det skal sies at jeg trodde i mange år at han var både snill, god og trofast – men jeg burde vel ha visst bedre.

Endret av micromaya
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, micromaya said:

Eksen min var sånn. De første årene klarte jeg knapt å ta øynene fra ham, og jeg syntes han var råflott etter 10 år sammen og. Men, jeg var slettes ikke alene om å synes det, og det kom frem etterhvert at han var (notorisk?) utro og hadde seg med andre damer så fort han fikk sjansen. 

Aldri mer en sånn kjekkas på meg! Velger meg heller en snill, god og trofast mann... utseendet er virkelig ikke det som teller i et forhold! 

Edit: det skal sies at jeg trodde i mange år at han var både snill, god og trofast – men jeg burde vel ha visst bedre.

At ikke sånne idioter som eksen din heller bare er single 🤦🏼‍♀️ Har møtt noen skikkelig dritkjekke menn, og de sier rett ut at de ikke skal ha dame før de har fått pult fra seg til rundt 40+ år. Fordi de vet de ikke vil miste all moroa ved å være i et forhold. De fremstår som rene hedersmenn i forhold til eksen din som vil ha det beste fra begge verdener 

Anonymkode: 31a95...2a5

• Liker 4
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

At ikke sånne idioter som eksen din heller bare er single 🤦🏼‍♀️ Har møtt noen skikkelig dritkjekke menn, og de sier rett ut at de ikke skal ha dame før de har fått pult fra seg til rundt 40+ år. Fordi de vet de ikke vil miste all moroa ved å være i et forhold. De fremstår som rene hedersmenn i forhold til eksen din som vil ha det beste fra begge verdener 

Veldig enig med deg. Så mye mer fair å være åpen og ærlig om det! Jeg tror ikke sånne folk forstår hvordan de ødelegger menneskene rundt seg. Jeg har heldigvis fått god hjelp i ettertid til å se at dette ikke var min skyld – men om jeg noen gang kan stole på en mann igjen er fortsatt usikkert.

TS: Det er ikke gull alt som glimrer! Du skal ikke trenge å forandre deg for å vinne denne mannens gunst. For all del, ta gjerne kontakt - men ikke sett livet ditt på vent for hans skyld.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, micromaya said:

Veldig enig med deg. Så mye mer fair å være åpen og ærlig om det! Jeg tror ikke sånne folk forstår hvordan de ødelegger menneskene rundt seg. Jeg har heldigvis fått god hjelp i ettertid til å se at dette ikke var min skyld – men om jeg noen gang kan stole på en mann igjen er fortsatt usikkert.

TS: Det er ikke gull alt som glimrer! Du skal ikke trenge å forandre deg for å vinne denne mannens gunst. For all del, ta gjerne kontakt - men ikke sett livet ditt på vent for hans skyld.

Selvsagt var det ikke din skyld, kun han med enormt bekreftelsesbehov, umodenhet og lav empati som har skyld. Men er typisk at man klandrer seg selv for andres dårlige oppførsel,  been there. Lykke til videre i kjærligheten 😊

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Selvsagt var det ikke din skyld, kun han med enormt bekreftelsesbehov, umodenhet og lav empati som har skyld. Men er typisk at man klandrer seg selv for andres dårlige oppførsel,  been there. Lykke til videre i kjærligheten 😊

Bekreftelsesbehov? Umoden? Lav empati? Kan dere jo trøste dere med.... men vi noe som heter biologi mine damer, menn med muligheter vil knulle rundt, sånn er naturen bare, og dere vet det innerst inne😉

AnonymBruker
Skrevet
On 5/18/2021 at 2:58 PM, AnonymBruker said:

Ser dere noen ganger menn dere tenker er bare helt utrolig kjekke? Og det trenger da ikke være en mann som alle kvinner hadde definert som kjekk, men bare noen som skiller seg litt ut og som har et utseendet som virkelig fester seg? 

Det hender i blant, ja. Som oftest er det ikke menn som alle(eller "alle") kvinner definerer som kjekke, de er ikke definert som stygge heller. Men jeg får høre: "Hæææ synes du han der er fin?? Han ser jo...så rar ut!"  Det de kaller "rar" blir for meg særpreget og fascinerende, og det er sånt jeg legger merke til.

Anonymkode: 293a5...690

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, ABM said:

Bekreftelsesbehov? Umoden? Lav empati? Kan dere jo trøste dere med.... men vi noe som heter biologi mine damer, menn med muligheter vil knulle rundt, sånn er naturen bare, og dere vet det innerst inne😉

Ja, og er de da modne og empatiske holder de seg SINGLE

• Liker 5
Skrevet
micromaya skrev (1 time siden):

Aldri mer en sånn kjekkas på meg! Velger meg heller en snill, god og trofast mann med et helt vanlig utseende. 

Nå er ikke alle kjekke menn sånn da selv om han var det. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja, og er de da modne og empatiske holder de seg SINGLE

Du kan stryke bekreftelsesbehov, du kan og stryke modenhet, men nei ikke alle holder seg single...som de opplagt burde gjort.. men å skylde på manglende sjelsevner som mange kvinner gjerne vil om sånne menn er feil! 

AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, ABM said:

Du kan stryke bekreftelsesbehov, du kan og stryke modenhet, men nei ikke alle holder seg single...som de opplagt burde gjort.. men å skylde på manglende sjelsevner som mange kvinner gjerne vil om sånne menn er feil! 

Men det er nettopp manglende sjelsevner. Jeg er riktignok kvinne, men har enormt med sexlyst og elsker å oppleve nye menn og seksuelle erobringer. Likevel var jeg 100% trofast mot han jeg var samboer med tross alle tilbud fra alle kanter, fordi jeg aldri hadde hatt samvittighet til noe så forferdelig mot en jeg elsket og som elsket meg. Da tar man et bevisst valg i å legge andre fristelser på hylla, sånn er det bare.
Kan forresten ikke bare skylde på mannens biologi, når kvinner har eggløsning skjer det mye i oss også som vekker lysten på den typiske kortidspartneren aka «alfahannen». 

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Men det er nettopp manglende sjelsevner. Jeg er riktignok kvinne, men har enormt med sexlyst og elsker å oppleve nye menn og seksuelle erobringer. Likevel var jeg 100% trofast mot han jeg var samboer med tross alle tilbud fra alle kanter, fordi jeg aldri hadde hatt samvittighet til noe så forferdelig mot en jeg elsket og som elsket meg. Da tar man et bevisst valg i å legge andre fristelser på hylla, sånn er det bare.
Kan forresten ikke bare skylde på mannens biologi, når kvinner har eggløsning skjer det mye i oss også som vekker lysten på den typiske kortidspartneren aka «alfahannen». 

Shit! Du har et poeng jo:)  Jeg tenkte på meg i tidligere år....men det er opplagt forskjell på en 20åring og en 40åring...

Tror faktisk jeg legger meg flat og gir deg poenget:) jeg kunne aldri gjort det jeg gjorde som 20åring da jeg var 40..for ikke å snakke om nå..

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Tusen takk for gode ord. Det betyr mye. ❤️

• Liker 1
Skrevet
6 hours ago, Hr. Aktiv said:

Nå er ikke alle kjekke menn sånn da selv om han var det. 

Jeg vet/forstår det innerst inne. Men er fortsatt såpass preget av det som skjedde at jeg heller velger «mannen i gata» fremfor kjekkas, any day. Ligger en liten utfordring i å date folk man synes er mindre fine – men jeg vil ikke ha en damemagnet en gang til.   

Skrevet
micromaya skrev (3 minutter siden):

Jeg vet/forstår det innerst inne. Men er fortsatt såpass preget av det som skjedde at jeg heller velger «mannen i gata» fremfor kjekkas, any day. Ligger en liten utfordring i å date folk man synes er mindre fine – men jeg vil ikke ha en damemagnet en gang til.   

Det er 50% sjanse for å treffe utro mann. Samffunnslag utgjør ingen stor forskjell. 

AnonymBruker
Skrevet

Har det slik med mannen min, kan bare sitte og se på han i evigheten og synes han er sååååå kjekk 😍😍 blir fortsatt helt tullete av han. Høy, mørk, grønne øyne, nydelig nese, lange vipper, skjegg, alltid brun i huden, tattoveringer, godt trent... ❤️

Var forøvrig 20 kg overvektig da vi møttes, just saying 😊 

Anonymkode: 4e776...d7a

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...