Gå til innhold

Store forskjeller på hva som er kleint

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er rart hvor stor forskjell det er på mennesker og hele familier når det kommer til sex og frigjorthet og kropp og sånn. I 17. mai-helgen har jeg vært med kjæresten på deres hytte for første gang. Torsdag til mandag. Foreldrene hans og broren med kjæreste. På fredagen mens vi var samlet alle sammen hvisket han til meg at han hadde lyst. Vi kan ikke gå på rommet nå, sa jeg. Det kan vi vel, mente han, og sånn ble det. Da vi kom tilbake måtte jo alle skjønne hva vi hadde gjort, men det var som om ingen ting hadde skjedd. Broren og kjæresten hadde helt opplagt sine stunder de også, og røde kinn og bustete hår var liksom no stress for dem. Det var heller ikke nøkkel på døren til badet, så man måtte rett og slett følge med. Dette er litt rart, sa jeg til ham. Han skjønte absolutt ingenting så jeg måtte forklare. Så lo han bare og sa at - seriøst, hvis man er ung og sprek og har fått kjæreste og er på helgetur, hva tror folk liksom? At man ikke "koser"? Og så bare ba han meg slappe av. For meg som kommer fra en helt annen type familie, der ingen er åpne om noe, er det kjempeuvant.

Anonymkode: a65ee...45e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...