Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville dere reagert om en kvinne kjæresten din datet før deg, skrev meldinger til deg hvor hun sa at det er hun som er den rette for han, og ikke du?

I tillegg skriver hun at hun har "fått høre" at han dater og ligger med flere, så hun trodde ikke han hadde noen kjæreste lenger...Selv om hun er klinkende klar over at jeg er kjæresten hans.

Hun datet han over noen få måneder for noen år siden, og hun falt pladask og mente han var den rette, mannen i hennes liv. Han på sin side var singel og datet et par andre også, og hadde sex noen få ganger med en av disse.

Denne eksen som sender meg meldinger, mener at det er kun pga. dette det ikke fungerte. Men at han selvsagt hadde masse følelser for henne, og at det er de to som hører sammen. Om han bare ikke hadde hatt sex med den andre dama, så hadde de fremdeles vært sammen. Når jeg påpeker det jeg mener er åpenbart; om det var gjensidig kjærlighet, hadde han selvsagt ikke møtt og hatt sex med en annen flere ganger, svarer hun bare at denne andre dama "ødela" forholdet. Men jeg mener nå at det kreves to for å ha sex, ikke at en mann er viljeløs. Om han var forelsket, ville han jo ikke møtt andre.

Det var da jeg skrev dette, at hun kom med sine påstander om at hun "har hørt" han dater og ligger med andre nå.

Jeg har ingenting med denne personen å gjøre, men hun virker besatt av min kjæreste og jeg synes det er ekkelt. Hun skrev rett ut til meg at hun gjerne har sex med han igjen. Altså selv om hun vet han er min kjæreste.

Har fortalt kjæresten om dette, og han mener hun prøver å ødelegge for oss. Sykelig sjalu For øvrig så aner jeg ikke når han skulle hatt anledning til å date og ha sex med andre heller, vi møtes omtrent hver dag og når vi ikke treffes snakkes vi på telefonen hver kveld. Vi venter også et barn sammen, og han sier jeg er kvinnen i hans liv, at han er sjelegald for å være kvitt denne kvinnen som har sendt meg meldinger.

Anonymkode: 56e48...2c9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Alle mener vel at de er den rette til å vinne Lotto. 🙈

Anonymkode: 1072b...a54

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville blokkert dama. Jeg har 0 respekt for damer som lanserer seg som konkurrent til å få en jeg dater. 

Men såklart, at hun vil meg vondt betyr ikke at hun lyver om alt, så jeg ville nok sjekka litt opp om den jeg data også.

Anonymkode: caade...ace

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Klassisk borderline. Med så mye daddy-issues ute og går i dagens samfunn blir det unektelig til en dumper borti et par sånne hvis en har vært litt rundt omkring. Definitivt de beste liggene, men dessverre sprut spenna gærne på alle andre områder også (og da ikke på den sjarmerende måten). Bare å ignorere, så finner hun seg etterhvert noen andre å plage.

Anonymkode: 6afc3...5c3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Klassisk borderline. Med så mye daddy-issues ute og går i dagens samfunn blir det unektelig til en dumper borti et par sånne hvis en har vært litt rundt omkring. Definitivt de beste liggene, men dessverre sprut spenna gærne på alle andre områder også (og da ikke på den sjarmerende måten). Bare å ignorere, så finner hun seg etterhvert noen andre å plage.

Hva mener du er daddy issues her?

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva mener du er daddy issues her?

Koko damer og andre damer som ikke er til å holde ut har som regel daddy issues. D.v.s. de har et dårlig eller ikke-eksisterende forhold til fedrene sine, og så baller det på seg derfra.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Koko damer og andre damer som ikke er til å holde ut har som regel daddy issues. D.v.s. de har et dårlig eller ikke-eksisterende forhold til fedrene sine, og så baller det på seg derfra.

Ok, aner ikke noe om dette er tilfelle. Men hun har tydeligvis issues. Jeg ville feks aldri tenkt at en mann var mannen i mitt liv om han var interessert i å ha sex med andre. Dette stopper ikke denne dama. Hun mener visst at min kjæreste egentlig vil ha henne, og prøver å få meg til å tro at han dater andre nå og etterhvert vil forlate meg og satse på henne.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor gidder du i det hele tatt sitte og diskutere med henne? 

Bare å blokkere.

Anonymkode: 187e4...fb7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun har allerede festet sitt klamme grep om deg, og sådd en spire av usikkerhet. Å jo da.

Anonymkode: f294b...15f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Ok, aner ikke noe om dette er tilfelle. Men hun har tydeligvis issues. Jeg ville feks aldri tenkt at en mann var mannen i mitt liv om han var interessert i å ha sex med andre. Dette stopper ikke denne dama. Hun mener visst at min kjæreste egentlig vil ha henne, og prøver å få meg til å tro at han dater andre nå og etterhvert vil forlate meg og satse på henne.

Det kan hun jo mene hvis hun vil. Så lenge kjæresten din ikke er enig, har det lite å si for deg.

Anonymkode: caade...ace

AnonymBruker
Skrevet

DU MÅ SLETTE, BLOKKERE OG GI FAEN I HVA DEN SJALU KVINNEN GJØR 

Anonymkode: 073eb...3d3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvorfor gidder du i det hele tatt sitte og diskutere med henne? 

Bare å blokkere.

Anonymkode: 187e4...fb7

Enig

Anonymkode: a691d...f79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...