AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Del Skrevet 18. mai 2021 Hva betyr egentlig "To tette og en badehette?" Jeg har alltid tenkt at det betyr at noen får to barn på kort tid, og at man etter det begynner å bruke kondom. Det betyr neppe det😅 Anonymkode: ebcd9...4bb 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #2 Del Skrevet 18. mai 2021 Drt betyr slag mot knollen 😅 Anonymkode: bb3dc...482 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niny Skrevet 26. mai 2021 #3 Del Skrevet 26. mai 2021 Ei venninne av mamma bruker alltid uttrykket om noen som burda hatt juling. "de skulle fått seg to tette og en badehette!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mai 2021 #4 Del Skrevet 27. mai 2021 Det betyr spark i skrotet (baller er tette penis er badehette) Anonymkode: 644c9...2c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dubidu Skrevet 2. juni 2021 #5 Del Skrevet 2. juni 2021 (endret) jeg har tolket det om to raske ørefiker - gjerne i overført betydning også - at noen får seg en overhaling. Skulle jeg tenke det veldig bokstavel, ig,i vinterutgave kunne jeg tenke at et betyr to kjappe never med snø i fjeset, før de får lua tredd ned over hodet❄️😜 Endret 2. juni 2021 av Dubidu 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malifika Skrevet 2. juni 2021 #6 Del Skrevet 2. juni 2021 Det betyr rett og slett juling, på godt norsk. Samme som når man sier at noen skulle hatt seg et slag av både Per og Pål, betyr det et slag fra både høyre og venstre neve. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå