AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Heii! Jeg skal flytte snart fra det huset jeg bord i nå, det er ikke privat eid. Jeg flyter et bord ned til trappen til andre etasje i huset og jeg fikk noen skader. Er det mulig å reparere dette hjemme? Hvis det er det, hvordan?? Hjelp!! Anonymkode: 487e8...284
ekkoet Skrevet 18. mai 2021 #2 Skrevet 18. mai 2021 (endret) Jeg ser ikke hvilken skade på første bilde du har forårsaket, har litt problemer med å se hva det er man ser på (dvs, jeg ser hva det er, men ikke hvor skaden du har forårsaket er). Det kan se ut som sparkel, i så tilfelle er det sparkling og ev. maling - største utfordringen er nok å få det likt som det som er der fra før. Andre hakker, der finnes det reperasjonssett for parkett, vil tro det vil være beste løsning her også. Jeg har ikke prøvd et slik selv https://www.obsbygg.no/gulv-og-tilbehor/gulvtilbehor/2335403?v=ObsBygg-5415125030224 Gjør du det bra blir det bra - gjør du det dårlig kan du risikere å trekke mer oppmerksomhet mot skaden enn hva det ville være ellers. Spørsmålet eller er om dette kan gå under naturlig slitasje dersom du har bodd der lenge og om huset fremso som nytt da du overtok eller om huseier har grunn til å reagere på dette, det kan nok være individuelt. Endret 18. mai 2021 av ekkoet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå