Gå til innhold

Armbånd

Fremhevede innlegg

Skrevet
Jeg kjøpte mitt hos dyrebeskyttelsen og betalte 9 kroner i porto.

Dyrebeskyttelsen så står det at det er plastikk? Er det plastikk eller silikon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

syns det er en genial måte å støtte på,da vet man hvor man gå og få det,og hvis dette får ungdommen til å støtte gode saker så er det likegyldig hva man kjøper ;) og det at der ee blitt "in" er jo bare enda bedre for da blir det mere interesse over det og flere som kjøper,og jeg bruker ikke alle båndene selv heller,men syns i bunn og grunn dette er genialt

Skrevet

Man får kjøpt gule armebånd på Nike-store.

Skrevet
Dyrebeskyttelsen så står det at det er plastikk? Er det plastikk eller silikon?

Plast`? Kjennes mer ut som gummi. ;)

Skrevet
Plast`? Kjennes mer ut som gummi.  ;)

Tenkte på å bestille fra dyrebeskyttelsen.no, men armbåndet og porto fra dem var 40+22, greit nok, men det var 49,- i postoppkrav fra posten også? Synes det blir litt i meste laget.

Skrevet
Tenkte på å bestille fra dyrebeskyttelsen.no, men armbåndet og porto fra dem var 40+22, greit nok, men det var 49,- i postoppkrav fra posten også? Synes det blir litt i meste laget.

Jeg betalte kun kr. 49.

40 for båndet og 9 for porto.

Skrevet

Betalte du online?

For det står Kr. 0 - 215 = kr. 22,- i porto

Greit nok. 40,- i armbånd er også greit. Men 49,- i postoppkrav også? Noen andre som har bestilt online?

Skrevet
Betalte du online?

For det står Kr. 0 - 215 = kr. 22,- i porto

Greit nok. 40,- i armbånd er også greit. Men 49,- i postoppkrav også? Noen andre som har bestilt online?

Fikk giro sammen med båndet. Jeg finner ikke den teksten du referer til. Dette står:

Armbånd

Flott armbånd, i sort plast med gulltrykk av poter og "dyrisk". Finnes i to størrelser, 18 og 21 cm.

Kr 40,- 

Jeg vil bestille  stk. str. 18 cm

Jeg vil bestille  stk. str. 21 cm

Skrevet

Da jeg har fyllt ut navn og alt, fikk jeg dette;

Betalingsbetingelser

Dyrebeskyttelsen Norges standard betalingsbetingelser er:

* Med kredittkort (Visa eller Mastercard) - online betaling. Gjelder alle bestillinger gjort via vår webshop.

* Postoppkrav. Gjelder alle bestillinger mottat pr telefon, post eller e-post. Kr. 49,- påløper i ekstra oppkravsgebyr hos Posten.

Leveringsbetingelser

Dyrebeskyttelsen Norge sender normalt ut bestilte varer innen 1 uke, men i enkelte hektiske perioder kan det ta noe lenger tid. I tillegg kommer tiden det tar for posten å håndtere forsendelsen. Ved postoppkravsforsendelser, kommer postens gebyr på kr. 49,- i tillegg til vanlig frakt/porto. Dyrebeskyttelsen Norge forbeholder seg retten til å kreve et gebyr på kr. 250,- for uavhentede pakker som kommer i retur, for å dekke postens gebyrer, samt våre egne administrasjonskostnader.

Dersom kunden benytter seg av sin angrerett, vil kunden kun belastes med kostnadene ved å sende varen i retur, jf angrerettloven §15 og eget avsnitt om angretten lenger ned på denne siden.

Skrevet

oh, da er jeg tøffere.. jeg kjøpte et "live strong"-armbånd, men det ligger i skuffen hjemme.

Skrevet

Jeg har for tiden ett rosa "Share beauty,spread hope", ett blått "cure diabetes", et blåhvitt "respect" for salg.

Resten er utsolgt, men får inn mer snart. Send PM.

Gjest Gamle Alex
Skrevet
jeg kjøpte gult og rosa på sportsbutikken xxl,og det hvite kjøpte jeg faktisk på cubus  ;)

Men er de ikke kopier da?

Eller går det forsatt til rette organisasion?

Skrevet
Jeg har for tiden ett rosa "Share beauty,spread hope", ett blått "cure diabetes", et blåhvitt "respect" for salg.

Resten er utsolgt, men får inn mer snart. Send PM.

:overrasket:

Og pengene går til deg da eller?

Skrevet

Ser ikke noe problem med det at det blir "in" jeg. Det øker salget - og det er da ingenting mer positivt enn det?

Skrevet

Kirkens Nødhjelp gikk inn et samarbeid med Warnergruppen slik at armbåndene kunne selges hos dressmann og cubus. Et nytt lager er på vei leste jeg i avisa Bistandsaktuelt :)

Skrevet

Nå har jeg bestilt (et svart) armbånd fra Dyrebeskyttelsen :)

Skrevet
Nå har jeg bestilt (et svart) armbånd fra Dyrebeskyttelsen  :)

Sier du ifra om du må betale skamdyr oppkravsporto?

Skrevet

nope,har stått mye om falske i aviser og de rådet til å gå på xxl,for der var de ekte,fikk putte pengene på sparebøsse bak kassen og så ... ;)

Skrevet
Nå har jeg bestilt (et svart) armbånd fra Dyrebeskyttelsen  :)

Har du fått det?

Skrevet
Sier du ifra om du må betale skamdyr oppkravsporto?

Det står jo bare at hvis man ikke henter pakken blir den sendt i retur og du må betale ekstragebyr. Porto fra dyrebeskyttelsen er kr. 9. Dessuten er pakken så små at du får den i posten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...