Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #41 Skrevet 11. september 2005 Nei, jeg fikk mail tilbake, må betale 40,- for båndet, 22,- i porto og 49,- i postoppkrav hvis jeg ikke betaler via nettbank.
Månekvinnen Skrevet 11. september 2005 #42 Skrevet 11. september 2005 Nå har jeg også bestilt fra Dyrebeskyttelsen
Gjest Gjest Skrevet 11. september 2005 #43 Skrevet 11. september 2005 Jeg vil ha et 46664-armbånd jeg Men Røde Kors svarer ikke på mailen jeg sendte for ihvertfall over en mnd siden, og hivnorge har ikke... Men så på hjemmesiden til hivnorge i dag at de har noen andre røde bånd, betyr jo stort sett det samme "vi liker ikke hiv/aids", så tror jeg skal kjøpe det. Men det er visst ikke så fantastisk med disse båndene som alle skal ha det til. En venninne sa hun kunne skaffe det røde til meg, hvorpå jeg ba hun om å legge ut. Da svarte hun at det betydde lite, for det var forholdsvis minimalt som faktisk kom folk til gode. Masse forsvinner på veien sa hun...
Gjest Gjest Skrevet 19. september 2005 #44 Skrevet 19. september 2005 Nå har jeg også bestilt fra Dyrebeskyttelsen ← Har du fått det? Og hva betalte du alt i alt i tilfelle? Betalte du over nettbank?
Gjest Gjest Skrevet 21. september 2005 #45 Skrevet 21. september 2005 Jeg har enda ikke fått armbåndet mitt MEn venter fremdeles tålmodig.. bare synd at jeg er forferdelig utålmodig da! Er snart 2 uker siden jeg bestilte, synes det kunne dumpa ned i postkassen snart. Jeg betalte over nettbank, men har ikke lagt merke til at det har blitt trukket noe enda. Jeg betaler til sammen 62 kr. 40 for armbåndet og 22 for porto.. *vente vente vente*
Aquarius Skrevet 21. september 2005 #46 Skrevet 21. september 2005 Det var forresten utålmodige meg som skrev ovenfor.. bare glemte å logge inn
Månekvinnen Skrevet 22. september 2005 #47 Skrevet 22. september 2005 Jeg har enda ikke fått armbåndet mitt MEn venter fremdeles tålmodig.. bare synd at jeg er forferdelig utålmodig da! Er snart 2 uker siden jeg bestilte, synes det kunne dumpa ned i postkassen snart. Jeg betalte over nettbank, men har ikke lagt merke til at det har blitt trukket noe enda. Jeg betaler til sammen 62 kr. 40 for armbåndet og 22 for porto.. *vente vente vente* ← Jeg har heller ikke fått mitt. Betalte det samme som deg, over nett-bank... Hater å vente!
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2005 #48 Skrevet 22. september 2005 Jeg har heller ikke fått mitt. Betalte det samme som deg, over nett-bank... Hater å vente! ← Men foreningen har fått pengene, og det bør vel være det viktigste? Eller...?
Månekvinnen Skrevet 22. september 2005 #49 Skrevet 22. september 2005 Øhm...man skal jo få det man betaler for da!
*melis* Skrevet 22. september 2005 #50 Skrevet 22. september 2005 Armbåndene blir visst noe forsinket, da de er veldig populære og dyrebeskyttelsen mangler frivillige til å hjelpe til med pakkingen/leveringen.
Aquarius Skrevet 22. september 2005 #51 Skrevet 22. september 2005 Men foreningen har fått pengene, og det bør vel være det viktigste? Eller...? ← Grunnen til at jeg har kjøpt armbåndet er jo nettopp for å støtte denne foreningen, så selvfølgelig er det viktig at de får pengene. Men som Månekvinnen nevnte så skal man jo få det man har betalt for.
Gjest Gjesta Skrevet 25. september 2005 #52 Skrevet 25. september 2005 Fikk mitt armbånd fra Dyrebeskyttelsen etter ca. 3 uker, så det er bare å vente. Det kommer nok uansett.
Gjest Gjest Skrevet 27. september 2005 #53 Skrevet 27. september 2005 Jeg kjøpte et hvitt MakePovertyHistory på Dressmann.
Gjest Den undrende Skrevet 28. september 2005 #54 Skrevet 28. september 2005 Jeg har kjøpt fra the hunger site, de var første nettstedet jeg fikk med meg solgte. Gul går til kreft, lysrosa til brystkreft, lys blå til å bekjempe matmangel (Cultivate Peace), annen lys blå til å bedre barns helse (Child Health), orange til å bekjempe analfabetisme, grønn til støtte for regnskogen (Treehugger) og lilla er til Animal Rescue. Når en kjøper derfra så står det utdypet forklaring til hva pengene går til. På denne siden har de også nettbutikk for all Fair Trade-handel (vel, ikke matvarer). http://www.thehungersite.com
Gjest miljøtrollet Skrevet 29. september 2005 #55 Skrevet 29. september 2005 Hva gjør man med alle disse gummi/silikon-armbåndene når det ikke er in å bruke dem lenger, er de resirkulerbare? For de må jo være laget slik at de kan resirkuleres, for ellers er det ganske dumt å kjøpe disse for å støtte en god sak - men så for å ødelegge miljøet etterpå? Det er sikkert mange her som kan svare meg på dette?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå