Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #1 Skrevet 4. september 2005 (endret) Hvor får man tak i blå armbånd mot narkotika? Vet at leverandøren selger de på internett mem da må man kjøpe 10-pakninger og porto står ikke oppført. Noen som vet om butikker som selger dem? Endret 5. september 2005 av Marianne
Lillesøster Skrevet 4. september 2005 #2 Skrevet 4. september 2005 http://www.inshop.dk/ Her er noen. Jeg har selv et svart.
lillesky Skrevet 4. september 2005 #3 Skrevet 4. september 2005 Stabæk selger dem på internett (5 i pakka). Men det står visst at man kan kjøpe enkeltvis på kontoret deres. Her er også noen blå: http://www.beatbullying.org/
Gjest Gjest Skrevet 4. september 2005 #4 Skrevet 4. september 2005 lillesøster: hva betalte du i porto? Og hvor lang var leveringstiden?
tommeline Skrevet 5. september 2005 #5 Skrevet 5. september 2005 Har jo fått med meg at mange går med sånne plastarmbånd som støtter ett eller annet, men hva støtter de ulike fargene??? :klø: Hvitt? Svart? Gult? Blått? Flere farger??
Gjest gjest1 Skrevet 5. september 2005 #6 Skrevet 5. september 2005 Portoen er 20 kr for utlandet, og leveringstiden står på hvert armbånd.
Gjest Tine Haughild Skrevet 5. september 2005 #8 Skrevet 5. september 2005 Hei, vil kjøpe et rosa gummiarmbånd, hvor kjøpes disse?
Gjest Trond Ransel Skrevet 5. september 2005 #9 Skrevet 5. september 2005 Hvor kan jeg kjøpe oransj armbånd a?
Gjest Heidi i Lia Skrevet 5. september 2005 #10 Skrevet 5. september 2005 Hvor kjøper jeg dette???? PLIS svar
magolia Skrevet 5. september 2005 #11 Skrevet 5. september 2005 Du kan bestille de her: www.kreftforeningen.no
Marianne Skrevet 5. september 2005 #12 Skrevet 5. september 2005 Nå er alle armbåndtrådene samlet sammen, og ryddet. Marianne moderator
*melis* Skrevet 5. september 2005 #13 Skrevet 5. september 2005 Har jo fått med meg at mange går med sånne plastarmbånd som støtter ett eller annet, men hva støtter de ulike fargene??? :klø: Hvitt? Svart? Gult? Blått? Flere farger?? ← Hvitt støtter kampen mot fattigdom (kirkens nødhjelp her i Norge) Gult støtter kreftforskning (Startet av Lance Armstrong) Lyseblå støtter kampanjen mot narkotika Rosa støtter brystkreftforskning Noen sorte støtter kampen mot narkotika, noen dyrebeskyttelsen Det finnes et hav av sånne armbånd nå, så det er ikke så lett å vite hva som er hva. Dessuten er det flere saker som har samme farge armbånd (med ulik tekst selvsagt)
tommeline Skrevet 5. september 2005 #14 Skrevet 5. september 2005 Hvitt støtter kampen mot fattigdom (kirkens nødhjelp her i Norge) Gult støtter kreftforskning (Startet av Lance Armstrong) Lyseblå støtter kampanjen mot narkotika Rosa støtter brystkreftforskning Noen sorte støtter kampen mot narkotika, noen dyrebeskyttelsen Det finnes et hav av sånne armbånd nå, så det er ikke så lett å vite hva som er hva. Dessuten er det flere saker som har samme farge armbånd (med ulik tekst selvsagt) ← Takk for oppklaring. Fikk jo med meg de hvite, men så ble det jo innflasjon av armbånd, så da mistet jeg tråden...
Lillesøster Skrevet 5. september 2005 #15 Skrevet 5. september 2005 lillesøster: hva betalte du i porto? Og hvor lang var leveringstiden? ← Jeg kjøpte mitt hos dyrebeskyttelsen og betalte 9 kroner i porto.
BlackBerry Skrevet 7. september 2005 #16 Skrevet 7. september 2005 Hvor får man tak i blå armbånd mot narkotika? Vet at leverandøren selger de på internett mem da må man kjøpe 10-pakninger og porto står ikke oppført. Noen som vet om butikker som selger dem? ← Du får kjøpt de på Rimi til 25 kr stk.
Gjest Gamle Alex Skrevet 7. september 2005 #17 Skrevet 7. september 2005 Jeg vil gjerne kjøpe et rosa, noen som vet hvor jeg får kjøpt det?
Gjest gjest1 Skrevet 7. september 2005 #18 Skrevet 7. september 2005 Jeg vil gjerne kjøpe et rosa, noen som vet hvor jeg får kjøpt det? ← Her: http://www.deltager.no/participant/arrangement.aspx?id=1098
lizzy x Skrevet 7. september 2005 #19 Skrevet 7. september 2005 jeg kjøpte gult og rosa på sportsbutikken xxl,og det hvite kjøpte jeg faktisk på cubus
Gjest Gjest Skrevet 7. september 2005 #20 Skrevet 7. september 2005 Kjøper dere det fordi det er mote eller for å "vite" at du støtter noe? Synes det er så mange som går med det, og spurte et par ungdommer om hvorfor de har det, og de svarte "fordi det er in vel!" :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå