AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 HER står det eurodance HER står det euro house HER står det bubblegum Hvordan i helvete skal jeg kunne organisere musikksamlingen min når det står forskjellige ting for samme artist?!?!☹️ Anonymkode: fbc18...08c
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #2 Skrevet 18. mai 2021 Nei, vi har det vanskelig her i landet. Anonymkode: 7cb99...559 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #4 Skrevet 18. mai 2021 Hjelpe meg, så dramatisk situasjon du har havnet i! Anonymkode: ddcaa...1c2
Uakseptabel Skrevet 18. mai 2021 #5 Skrevet 18. mai 2021 Hjelp meg! Så vanskelig det er for folk å svare! Ts, jeg sliter med det samme. Electro house, House electro, electrodance, progressive house osv osv. Techno, handsup 😛 Tror ikke vi skal gidde å bry oss så. Men Eurodance vil jeg si er sånn E-type type, euro house er kanskje litt mer electro. Akkurat som at techno er typisk fjortismusikk, trance er sånn Armin van Buuren osv.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #6 Skrevet 18. mai 2021 Det er litt vanskelig å skulle kategorisere alt det der sånn helt nøyaktig. Mye er jo også undersjangere av en sjanger. Men E-type for eksempel er Eurodance. Det er ofte vers med rapping, fyldigere damestemme i refrengene. Mye bass og høyt tempo. Gigi D’Agostino, La Bouche, Scooter f.eks. Bubblegum dance er en undersjanger av Eurodance. Klassisk eksempel - Aqua. Med sanger som Barbie girl, Candyman og Dr Jones. Paradisio med Bailando. Det er feelgood sanger med litt tempo, damestemme med lyys stemme som nesten høres litt barnslig ut. Bare hør på de fire sangene så skjønner du hva jeg mener 😛 Når du hører dem så kan du forestille deg masse tyggegummi og godteri, farger og splash av rosa, lilla og turkis. Anonymkode: 00662...896
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå