Gå til innhold

AAAAAHHHH!! Hva er forskjellen på EURODANCE, EURO HOUSE og BUBBLEGUM DANCE?!?!?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

HER står det eurodance

HER står det euro house

HER står det bubblegum

Hvordan i helvete skal jeg kunne organisere musikksamlingen min når det står forskjellige ting for samme artist?!?!☹️

Anonymkode: fbc18...08c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, vi har det vanskelig her i landet.

Anonymkode: 7cb99...559

• Liker 1
Skrevet

capsmeme.jpg.c3c4fa8547377cf461befba832b03fd8.jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hjelpe meg, så dramatisk situasjon du har havnet i! 

Anonymkode: ddcaa...1c2

Skrevet

Hjelp meg! Så vanskelig det er for folk å svare!
Ts, jeg sliter med det samme. Electro house, House electro, electrodance, progressive house osv osv.
Techno, handsup 😛 

Tror ikke vi skal gidde å bry oss så. 

Men Eurodance vil jeg si er sånn E-type type, euro house er kanskje litt mer electro. 
Akkurat som at techno er typisk fjortismusikk, trance er sånn Armin van Buuren osv. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er litt vanskelig å skulle kategorisere alt det der sånn helt nøyaktig. Mye er jo også undersjangere av en sjanger. Men E-type for eksempel er Eurodance. Det er ofte vers med rapping, fyldigere damestemme i refrengene. Mye bass og høyt tempo. Gigi D’Agostino, La Bouche, Scooter f.eks.

Bubblegum dance er en undersjanger av Eurodance. Klassisk eksempel - Aqua. Med sanger som Barbie girl, Candyman og Dr Jones. Paradisio med Bailando. Det er feelgood sanger med litt tempo, damestemme med lyys stemme som nesten høres litt barnslig ut. Bare hør på de fire sangene så skjønner du hva jeg mener 😛 Når du hører dem så kan du forestille deg masse tyggegummi og godteri, farger og splash av rosa, lilla og turkis. 

Anonymkode: 00662...896

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...