AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Det er ikke innbillning, men jeg er rett og slett utestengt av mamma-gjengen. Ikke på en spesielt subtil måte engang. Vi har hittil pleid å møtes på et lekesenter hver lørdag formiddag, og på lørdagen som var hadde alle avtalt å møtes i en park i stedet. Ingen sa ifra til meg. Sønnen min ble helt fortvilet over at hans vanlige gjeng ikke var der. Har ikke orka å spørre om hva som skjedde. Hvordan ville dere gått frem for å takle dette her? Syns det er helt pyton, minner mest om flere utestengelses-episoder jeg opplevde som barn. Helt jævlig. Anonymkode: 9f32a...5a3 6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #2 Skrevet 18. mai 2021 Enten har de glemt å gi beskjed. Eller så er du irriterende, og må gå i deg selv. Anonymkode: ed343...b08 43
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #3 Skrevet 18. mai 2021 Slapp av, det kan ha vært en misforståelse. Det er ikke verdens undergang og jeg tror ikke sønnen din får varige mèn. Anonymkode: 28720...903 25
Gjest Kerrs Pink Skrevet 18. mai 2021 #4 Skrevet 18. mai 2021 Slik jeg ser det så må du spørre de rett ut: hva i alle dager skjedde her? Og fortelle hvor lei seg guttungen ble. Mest sannsynlig er det en misforståelse!
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #5 Skrevet 18. mai 2021 De har ikke glemt å gi beskjed da? Hvor mange er de? Hvordan kommuniserer dere? Anonymkode: 8f18c...a7e 6
semperflorens Skrevet 18. mai 2021 #6 Skrevet 18. mai 2021 Har dere tidligere avtalt å møtes på lekesenteret, eller har dere tilfeldigvis vært der samtidig også har det blitt en slags greie pga det? Kan det tenkes at de andre alltid har vært en gjeng som har avtalt seg i mellom å møtes på lekeland, også har du og ditt barn, når dere tilfeldigvis var samme sted, blitt med der og da? I så fall er det ikke noe rart at de avtaler seg i mellom å dra ut i parken nå som det er fint vær, men uten å invitere deg. Hvis dere har pleid å avtale og de nå har utestengt deg og din sønn ville jeg spurt om hvorfor, og avhengig av forklaringen bestemt meg for om jeg ønsket å fortsette å møte dem som før eller trappe ned på/kutte ut møtene. 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #7 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Enten har de glemt å gi beskjed. Eller så er du irriterende, og må gå i deg selv. Anonymkode: ed343...b08 Hvorfor går du til angrep på ts på denne måten? Hvorfor henger du på kg å tømmer gallen din ut på andre? Hva har skjedd i ditt liv siden du er så sint og bitter?? Anonymkode: cf8ea...831 28
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #8 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor går du til angrep på ts på denne måten? Hvorfor henger du på kg å tømmer gallen din ut på andre? Hva har skjedd i ditt liv siden du er så sint og bitter?? Anonymkode: cf8ea...831 Er vel bare jeg som har erfart at tvungen inkludering har medførtt at hele opplegget oppløste seg til slutt. 🙈bare fordi man skal inkludere den ene. Anonymkode: bb8f3...610 5
Gjest Lama_Drama Skrevet 18. mai 2021 #9 Skrevet 18. mai 2021 Kommunikasjon. Spør pent hva som skjedde.
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #10 Skrevet 18. mai 2021 Hvordan vet du at de møtte i en park hvis ingen av dem tok kontakt med deg? Kan du kanskje bare spørre hva som skjedde? Anonymkode: e3daa...b72 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #11 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er vel bare jeg som har erfart at tvungen inkludering har medførtt at hele opplegget oppløste seg til slutt. 🙈bare fordi man skal inkludere den ene. Anonymkode: bb8f3...610 Er jo ikke det som har skjedd her?? Les hva ta skriver før du drar beslutninger basert på egen utilstrekkelighet Anonymkode: cf8ea...831 6
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #12 Skrevet 18. mai 2021 Har dere en gruppe på facebook/snap/messenger der dere pleier å avtale treff, og nå har noen avtalt noe utenom vanlige kanaler? Anonymkode: e48b5...d8d
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #13 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er ikke innbillning, men jeg er rett og slett utestengt av mamma-gjengen. Ikke på en spesielt subtil måte engang. Vi har hittil pleid å møtes på et lekesenter hver lørdag formiddag, og på lørdagen som var hadde alle avtalt å møtes i en park i stedet. Ingen sa ifra til meg. Sønnen min ble helt fortvilet over at hans vanlige gjeng ikke var der. Har ikke orka å spørre om hva som skjedde. Hvordan ville dere gått frem for å takle dette her? Syns det er helt pyton, minner mest om flere utestengelses-episoder jeg opplevde som barn. Helt jævlig. Anonymkode: 9f32a...5a3 Enten gjøre du noe med og spør eller slutt å klag og move on Anonymkode: b1c67...b31 3
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #14 Skrevet 18. mai 2021 Kerrs Pink skrev (1 time siden): Slik jeg ser det så må du spørre de rett ut: hva i alle dager skjedde her? Og fortelle hvor lei seg guttungen ble. Mest sannsynlig er det en misforståelse! Eller ts kan fremtre på en hyggelig måte? Oppfører hun (eller du) seg slik til vanlig så forstår en jo at de "glemmer" å invitere henne. Se for deg en helt normal dag. Det sendes rundt kaffi. Kanna er tom når den når ts. En normal person ville sagt "oi, tomt. Leit for meg" En som oppførte seg slik du anbefaler ville spurt "Hva i alle dager skjedde her? Vet du hvor lei meg jeg ble nå når det ikke var kaffi? Er dette med vilje?" Kort sagt: oppfør deg normalt. Ts: du ringte da vel og spurte hvor de var hen når du stod der alene? Hva sa de da om årsaken? Denne årsaken må du anta er den rene sannhet, for dersom du skal anta at folk lyver til deg etter en liten uheldig episode så er du veldig needy og dramatisk. Det blir slitsomt for deg fremover. Anonymkode: e4573...ed0 9
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #15 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hvorfor går du til angrep på ts på denne måten? Hvorfor henger du på kg å tømmer gallen din ut på andre? Hva har skjedd i ditt liv siden du er så sint og bitter?? Anonymkode: cf8ea...831 Angrep? Det er en av to. Om det ikke er skjedd en glipp, er jo forklaringen at de ikke liker ts. Hvis man blir mislikt av en hel gruppe, bør man gå i seg selv. Anonymkode: ed343...b08 11
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #16 Skrevet 18. mai 2021 Det normale hadde jo bare vært og sendt en mld og sagt dere var på lekesenteret og høre om de andre kom siden ingen var der. Da hadde du enten fått til svar at "vi er i parken, kom kom" eller så hadde ingen svart deg. Først hvis ingen hadde svart deg kunne vi snakket om utestenging. Men siden sånne "buhu noen gjorde noe uten meg"-tråder dukker opp til stadighet; andre har lov å gjøre ting uten deg. Anonymkode: 31268...de5 29
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #17 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Enten gjøre du noe med og spør eller slutt å klag og move on Anonymkode: b1c67...b31 Klage?? Hva er det for et svar til en mamma som er lei seg og er usikker på om hun er utestengt?? (KG er et stort klage forum av negativ karakter, med hissige bitre svar.. men det er en annen sak.. ) Anonymkode: cf8ea...831 9
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #18 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Angrep? Det er en av to. Om det ikke er skjedd en glipp, er jo forklaringen at de ikke liker ts. Hvis man blir mislikt av en hel gruppe, bør man gå i seg selv. Anonymkode: ed343...b08 Hvor i HI har ts uttrykt at hun blir mislikt av en hel gruppe? Og at de ikke liker henne?? Hun skriver mer at hun er redd for at hun er utestengt og synes det er ubehagelig.. DU trenger ikke trykke henne lenger ned ved å si at hun blir mislikt og de ikke liker henne!! tenk deg om 10 ganger før du lar fingrene løpe løpsk.. du sårer og trykker ned andre Anonymkode: cf8ea...831 8
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #19 Skrevet 18. mai 2021 27 minutter siden, AnonymBruker said: Angrep? Det er en av to. Om det ikke er skjedd en glipp, er jo forklaringen at de ikke liker ts. Hvis man blir mislikt av en hel gruppe, bør man gå i seg selv. Anonymkode: ed343...b08 Er det det du sier til barn som blir mobbet også? Anonymkode: e74a8...ce4 20
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #20 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvor i HI har ts uttrykt at hun blir mislikt av en hel gruppe? Og at de ikke liker henne?? Hun skriver mer at hun er redd for at hun er utestengt og synes det er ubehagelig.. DU trenger ikke trykke henne lenger ned ved å si at hun blir mislikt og de ikke liker henne!! tenk deg om 10 ganger før du lar fingrene løpe løpsk.. du sårer og trykker ned andre Anonymkode: cf8ea...831 Hva tror DU er årsaken? Anonymkode: ed343...b08 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå