Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Samboeren min har mistet solbrillene sine, og vi har lett overalt uten hell. Solbrillene er av merket oakely og ligger i en svart tøypose. Kjøpte solbrillene til han i gave og de koster litt, og han har ikke hatt dem så lenge, og det hadde vært kjipt å måtte kjøpe nye en gang til😅 

håper noen kan hjelpe 

Anonymkode: 0d31d...5b5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er selvsagt ingen som kan si hvor de er, uten at det bare er ren flaks. 

Det dere må gjøre er å finne den siste gangen han sikkert hadde dem, og så gå gjennom ruta han har tatt etterpå (fysisk, hvis ikke det er nok å tenke gjennom det).

F eks han VET at han hadde dem hos Kamerat x eller på egen terrasse, da begynner dere der. Så gikk han dit og der, tok en dusj, sånn og sånn osv. 

Da vil dere sannsynligvis finne dem. Eller ikke. Men isåfall så er det ikke vits å spørre oss. 

Anonymkode: 754e2...9ef

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde mistet halsen og pannebåndet mitt og lette i MÅNEDSVIS. Etter mye om og men måtte jeg kjøpe nye før Norgesferie 2020. Da jeg endelig hadde funnet en butikk som solgte dette midt på sommeren gikk jeg ned i bilen igjen og skulle sette kaffekoppen min fra meg i kupeen. Koppholderen var full så åpnet et lite oppbevaringssted oppå dashbordet jeg visste var i vater så jeg slapp å få kaffe på hele meg. 

da jeg åpnet lokket på nevnte lille oppbevaringsted i bilen lå jaggu det tapte pannebåndet og halsen der... 

moralen er: for å finne de gamle solbrillene dine må du kjøpe nye. Da dukker de gamle opp igjen. Ta vare på kvittering og hev kjøpet når du har funnet de igjen. 

lykke til! 

Anonymkode: ed8b3...64b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser en brun kommode med en skuff øverst, jeg så noe utsmykning eller pyntedetalj på kommoden. Med noen ark eller dokumenter også i samme skuff

Anonymkode: 69607...374

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville heller snakket med en som har peiling på det overnaturlige enn å spørre tilfeldige folk på et forum. Hør med en prest, de har jo faktisk utdannelse på dette.

Anonymkode: b9994...f9a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2021 den 14.05):

Jeg ville heller snakket med en som har peiling på det overnaturlige enn å spørre tilfeldige folk på et forum. Hør med en prest, de har jo faktisk utdannelse på dette.

Anonymkode: b9994...f9a

Har prester utdannelse på det overnaturlige, samt finne bortkomne ting? Det var nytt for meg.

Anonymkode: b1baa...377

AnonymBruker
Skrevet

Du må spørre noen som tar godt betalt, alle andre er bare svindlere som bare gjetter.

Anonymkode: 058f9...af9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.5.2021 den 13.43):

Hei! Samboeren min har mistet solbrillene sine, og vi har lett overalt uten hell. Solbrillene er av merket oakely og ligger i en svart tøypose. Kjøpte solbrillene til han i gave og de koster litt, og han har ikke hatt dem så lenge, og det hadde vært kjipt å måtte kjøpe nye en gang til😅 

håper noen kan hjelpe 

Anonymkode: 0d31d...5b5

Har dere en litt høy kommode med masse greier? 

Anonymkode: c3732...7ce

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Har dere en litt høy kommode med masse greier? 

Anonymkode: c3732...7ce

To av oss som nevner kommode - verdt å sjekke ut i alle fall

Anonymkode: 69607...374

AnonymBruker
Skrevet

De ligger nok på kommoden i gangen hjemme hos elskerinnen😘

Anonymkode: 9f692...2c6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...