AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Jeg dater en jente og jeg har aldri følt slik i mitt liv før. Jeg tenker på henne hele tiden, men er redd for at jeg mister fokuset på resten av livet, for eksempel er det vanskelig for meg å konse på jobben Anonymkode: 2075d...ad9
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #2 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg dater en jente og jeg har aldri følt slik i mitt liv før. Jeg tenker på henne hele tiden, men er redd for at jeg mister fokuset på resten av livet, for eksempel er det vanskelig for meg å konse på jobben Anonymkode: 2075d...ad9 Gratulerer med forelskelsen. Anonymkode: 50423...1d9
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #4 Skrevet 18. mai 2021 For meg ble det ikke problemer, før det gikk over til en ulykkelig forelskelse, og de negative tankene tok over. Anonymkode: ba9a4...82f 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #5 Skrevet 18. mai 2021 Det er da litt i overkant... Vanlig å tenke på partner med et smil, men å miste fokus (og kanskje jobben pga du ikke presterer) er jo å ta det litt langt. Anonymkode: 95c32...1a1 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #7 Skrevet 18. mai 2021 53 minutter siden, AnonymBruker said: For meg ble det ikke problemer, før det gikk over til en ulykkelig forelskelse, og de negative tankene tok over. Anonymkode: ba9a4...82f Det er jo også nettopp det jeg er redd for. Jeg har blitt avvist mange ganger tidligere, men da har det mest vært etter første date, og jeg har egentlig aldri likt dama noe særlig heller. Nå har vi truffet hverandre ganske mange ganger og gjort mye forskellig sammen, og jeg er innmari redd for at hun plutselig mister interessen.... Det er derfor jeg ikke greier å fokusere 100% på jobb osv Anonymkode: 2075d...ad9 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #8 Skrevet 18. mai 2021 Om hun genuint likte det tror jeg du ville følt deg tryggere. Nettopp opplevd det samme, og han var en skikkelig tulling viste det seg. Mennesker som er gode for deg gjør deg tryggere, mer effektive og roligere. Ikke stressforelska. Dessverre. Anonymkode: c6bb5...375
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #9 Skrevet 18. mai 2021 Åh! For en deilig forelskelse! ❤️ Anonymkode: b748a...0e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå