Gå til innhold

Jeg er forelsket klarer ikke å fokusere på jobb

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en jente og jeg har aldri følt slik i mitt liv før. Jeg tenker på henne hele tiden, men er redd for at jeg mister fokuset på resten av livet, for eksempel er det vanskelig for meg å konse på jobben

Anonymkode: 2075d...ad9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg dater en jente og jeg har aldri følt slik i mitt liv før. Jeg tenker på henne hele tiden, men er redd for at jeg mister fokuset på resten av livet, for eksempel er det vanskelig for meg å konse på jobben

Gratulerer med forelskelsen.

Anonymkode: 50423...1d9

AnonymBruker
Skrevet

For meg ble det ikke problemer, før det gikk over til en ulykkelig forelskelse, og de negative tankene tok over. 

Anonymkode: ba9a4...82f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er da litt i overkant... Vanlig å tenke på partner med et smil, men å miste fokus (og kanskje jobben pga du ikke presterer) er jo å ta det litt langt. 

Anonymkode: 95c32...1a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker said:

For meg ble det ikke problemer, før det gikk over til en ulykkelig forelskelse, og de negative tankene tok over. 

Anonymkode: ba9a4...82f

Det er jo også nettopp det jeg er redd for. Jeg har blitt avvist mange ganger tidligere, men da har det mest vært etter første date, og jeg har egentlig aldri likt dama noe særlig heller. Nå har vi truffet hverandre ganske mange ganger og gjort mye forskellig sammen,  og jeg er innmari redd for at hun plutselig mister interessen.... Det er derfor jeg ikke greier å fokusere 100% på jobb osv

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om hun genuint likte det tror jeg du ville følt deg tryggere. Nettopp opplevd det samme, og han var en skikkelig tulling viste det seg. Mennesker som er gode for deg gjør deg tryggere, mer effektive og roligere. Ikke stressforelska. Dessverre.

Anonymkode: c6bb5...375

AnonymBruker
Skrevet

Åh! For en deilig forelskelse! ❤️

Anonymkode: b748a...0e4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...