AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #21 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Tror bare det er vanskelig å se sine enge rynker, vær trygg: de er der nok! Anonymkode: 7f581...55c Nei, det er genetisk. Bestemor røkte som en svamp som ung og var rynkefri til 70-års alder. Hennes mor igjen var kjent for flott hud, som alle trodde skyldtes at hun smurte seg inn i surmelk (som ansiktsmaske). Bestemor løste floka ved å gifte seg med 20 år yngre mann da hun ble enke. Anonymkode: 96aa2...d0b
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #22 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, det er genetisk. Bestemor røkte som en svamp som ung og var rynkefri til 70-års alder. Hennes mor igjen var kjent for flott hud, som alle trodde skyldtes at hun smurte seg inn i surmelk (som ansiktsmaske). Bestemor løste floka ved å gifte seg med 20 år yngre mann da hun ble enke. Anonymkode: 96aa2...d0b Mulig, men slutten av 40 åra skal det mye til at slanke kvinner ikke får rynker ved øynene hvis de ikke har proppet seg. Da er du i så fall et unikum, og kan vanskelig brukes som referanse. Anonymkode: 7f581...55c 2
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #23 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Mulig, men slutten av 40 åra skal det mye til at slanke kvinner ikke får rynker ved øynene hvis de ikke har proppet seg. Da er du i så fall et unikum, og kan vanskelig brukes som referanse. Anonymkode: 7f581...55c Vedkommende er kanskje ikke så slank? Anonymkode: a98ac...2cf
Era Vulgaris Skrevet 19. mai 2021 #24 Skrevet 19. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Den er vanskelig å beskrive. Men litt sånn sure, gnien, emosjonelt utilgjengelig. Sta, og satt i sine vaner og væremåte. Litt som faren min. Det er vanskelig å bli forelska når de ligner på min pappa. Anonymkode: 9858b...29c Tror neppe dette er liv laga. Du tar til takke, og det går aldri bra. 1
Hippogriff Skrevet 19. mai 2021 #25 Skrevet 19. mai 2021 Man vet jo best selv hvilket tiltrekningmønster man har. Selv blir jeg nærmest utelukkende tiltrukket av menn jeg kjenner ganske godt - hvilket vil si at det godt kan ta flere måneder før jeg plutselig en dag sperrer opp øynene og tenker «hey, hvorfor har jeg ikke sett DEG før?!» Ser ut til at folk her råder deg ut fra sine egne erfaringer, og det kan da umulig være rett. 3
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #26 Skrevet 19. mai 2021 Era Vulgaris skrev (4 timer siden): Tror neppe dette er liv laga. Du tar til takke, og det går aldri bra. Han jeg traff er ikke sånn. heldigvis. men mange som er på hans alder er det, av et jeg har møtt da. Anonymkode: 9858b...29c
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #27 Skrevet 20. mai 2021 Hippogriff skrev (18 timer siden): Ser ut til at folk her råder deg ut fra sine egne erfaringer, og det kan da umulig være rett. Det skal profesjonalitet til for å greie å gi råd basert på andres erfaringer. Dette er et forum for "folk flest". Anonymkode: 176ce...369
Hippogriff Skrevet 20. mai 2021 #28 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det skal profesjonalitet til for å greie å gi råd basert på andres erfaringer. Dette er et forum for "folk flest". Anonymkode: 176ce...369 Øh. Folk gir henne råd ut fra sine egne mønstre for tiltrekning. Kun hun selv kan kjenne sitt eget mønster. Der kan faktisk ikke profesjonelle heller. Her er det folk som sier at om det ikke er "noe" der etter noen få dater, så er det ikke liv laga. For meg da, som gjerne bruker månedsvis på å bli tiltrukket av en mann, så ville det rett og slett vært et drittdårlig råd. Det jeg sier er at hun bør basere seg på hvordan hennes eget mønster er, ikke på råd basert på andres, som kan være helt forskjellig fra hennes. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #29 Skrevet 20. mai 2021 Hippogriff skrev (18 timer siden): Man vet jo best selv hvilket tiltrekningmønster man har. Selv blir jeg nærmest utelukkende tiltrukket av menn jeg kjenner ganske godt - hvilket vil si at det godt kan ta flere måneder før jeg plutselig en dag sperrer opp øynene og tenker «hey, hvorfor har jeg ikke sett DEG før?!» Ser ut til at folk her råder deg ut fra sine egne erfaringer, og det kan da umulig være rett. Sånn funker jeg og! Men jeg visste jo ikke at jeg var sånn før jeg opplevde det med mitt nåværende forhold. Det tok lang tid, ca 6-7 mnd. Jeg var ikke tiltrukket i det hele tatt (pga overvekt + syntes ikke han var så pen), og sa ifra om at jeg bare ville være venner. Jeg hadde også kommet rett ut av et veldig langt forhold, så var ikke helt "der". Han ga aldri opp, så vi var mye sammen og ble godt kjent. En dag så våkna jeg og så han for den fantastiske personen han er, og jeg har elsket han av hele mitt hjerte siden. Og han overrasket stort for å si det sånn, for det er ikke mange ting jeg ikke liker med han snart to år etter vi ble sammen. Og når man liker en person så godt, så har faktisk utseendet mye mindre å si. Nå synes jeg at han er veldig kjekk og deilig. Anonymkode: c021c...e32 3
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #30 Skrevet 20. mai 2021 Selv om du ikke finner noen som oppfyller alle dine drømmer, bør du jo ha som et minimumskrav at du er tiltrukket av den andre mentalt og fysisk, uten at det handler om hva som allment er "en kjekk mann". Han må jo være fin for deg? Jeg tenker og at det er ingen som helst grunn til at du skal gå for eldre menn bare fordi noen menn på din alder mangler bakkekontakt og drømmer om 25 åringer. De aller fleste kvinner er som deg og blir ikke tiltrukket av menn som er en del eldre eller yngre enn dem. Jeg blir selv kontaktet av en del single menn på rundt 50 og noen enda eldre. Det blir for mye for meg som er en kvinne på 42 selv om det fins et og annet unntak jeg kanskje kunne vært med på rundt 50. Jeg er og mye mer åpen og vennlig innstilt mot menn som er ca like gammel som meg. De er MYE enklere for dem å overbevise meg, rett og slett. Anonymkode: 4749c...f41 1
Pingvinen Skrevet 20. mai 2021 #31 Skrevet 20. mai 2021 En partner trenger ikke være sånn som alle synes ser bra ut, men jeg må synes han er kjekk. Må være fysisk tiltrukket ellers er det uaktuelt
Pingvinen Skrevet 20. mai 2021 #32 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Vedkommende er kanskje ikke så slank? Anonymkode: a98ac...2cf Min mor var veldig slank. Hun var naturlig rynkefri til hun døde nærmere 70 år. Jeg er 50 og har ikke rynker, men er ikke slank. Familien på morssiden min får tydeligvis ikke rynker. Uavhengig av vekt
Pingvinen Skrevet 20. mai 2021 #33 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Mulig, men slutten av 40 åra skal det mye til at slanke kvinner ikke får rynker ved øynene hvis de ikke har proppet seg. Da er du i så fall et unikum, og kan vanskelig brukes som referanse. Anonymkode: 7f581...55c Min mor var rynkefri til hun døde og hun røkte og var veldig slank. Er genetisk i min familie på morssiden
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #34 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Og når man liker en person så godt, så har faktisk utseendet mye mindre å si. Jeg kjenner meg igjen i dette. Men det må jo være en viss tiltrekning for at jeg skulle ønske å kysse han feks. Anonymkode: 9858b...29c
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2021 #35 Skrevet 20. mai 2021 Pingvinen skrev (3 timer siden): Min mor var veldig slank. Hun var naturlig rynkefri til hun døde nærmere 70 år. Jeg er 50 og har ikke rynker, men er ikke slank. Familien på morssiden min får tydeligvis ikke rynker. Uavhengig av vekt Nei. Ingen slank person på nærmere 70, er rynkefri. 50 år uten rynker kan jeg derimot tro på for en overvektig person. Anonymkode: a98ac...2cf
Jr.Garcon Skrevet 20. mai 2021 #36 Skrevet 20. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 18.5.2021 den 16.50): Jeg er 50 og har det likedan. Helt forferdelig. Har ikke rynker selv, tror det er verre for menn kanskje? Og jeg synes menn ser så forferdelig gamle ut på min alder. Men synes egentlig det er flere rynkete menn som trener som tullinger på datingsidene enn jeg møter i virkeligheten. Mange flere kjekkaser IRL. Noen gifte selvsagt, men likevel. For meg er det uaktuelt med en type jeg ikke tenner på. De trenger ikke være pene, men jeg liker ikke alderdomstegn så godt. Anonymkode: 96aa2...d0b Jeg har sett mange flotte damer på 50, men har aldri noen gang sett en dame på 50 år som ikke har rynker (om man ser bort fra Botox tryner). Alderdomstegn kommer på alle. Det er bare mange som veldig lett ser de hos alle andre - på mannfolk/ på jevngamle venninner- men på seg selv, nei der ser de null og niks tegn på at man har blitt 53 år. Endret 20. mai 2021 av Jr.Garcon 1
Antiviruset Skrevet 20. mai 2021 #37 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 18.5.2021 den 16.50): eg er 50 og har det likedan. Helt forferdelig. Har ikke rynker selv, tror det er verre for menn kanskje? Og jeg synes menn ser så forferdelig gamle ut på min alder. Men synes egentlig det er flere rynkete menn som trener som tullinger på datingsidene enn jeg møter i virkeligheten. Mange flere kjekkaser IRL. Noen gifte selvsagt, men likevel. For meg er det uaktuelt med en type jeg ikke tenner på. De trenger ikke være pene, men jeg liker ikke alderdomstegn så godt. Når du er 50 kommer de på deg også, det er bare snakk om tid. Veldig kort tid. Tenker de allerede er der i større eller mindre grad, det er bare at man selv ikke legger så godt merke til det.
Pingvinen Skrevet 20. mai 2021 #38 Skrevet 20. mai 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Nei. Ingen slank person på nærmere 70, er rynkefri. 50 år uten rynker kan jeg derimot tro på for en overvektig person. Anonymkode: a98ac...2cf Min mor var det. Og veldig slank. Glatt hud. Min familie på morssiden er sånn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå