AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Jeg liker flørten til min venninne, hun henger med ham ganske ofte, og av og til henger vi en hel gjeng av våre venner, der han er med. Men de har ikke vært i køyen ennå så vidt jeg vet. Mener hun alvor med ham eller fjaser hun bare litt rundt? Anonymkode: ddc8b...6b4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #2 Skrevet 18. mai 2021 1) Umulig for oss å vite. 2) Ikke din sak. La henne finne ut av det selv uten at folk rundt skal sette merkelapp på. (Hvorfor er du så oppsatt på å vite om det er seriøst?) Anonymkode: a53f4...ccc 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #3 Skrevet 18. mai 2021 Hvordan i alle dager skal vi vite det? Anonymkode: a7d36...737
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #4 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): 1) Umulig for oss å vite. 2) Ikke din sak. La henne finne ut av det selv uten at folk rundt skal sette merkelapp på. (Hvorfor er du så oppsatt på å vite om det er seriøst?) Anonymkode: a53f4...ccc Det er vel fordi hun liker ham, da, tenker jeg. Men uansett, TS: Om du verdsetter vennskapet ditt, hold deg unna. Særlig så lenge venninna di holder på/flørter med ham. Anonymkode: cef51...3ea 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå