Gjest Lins Skrevet 5. september 2005 #1 Skrevet 5. september 2005 Er det bare å gå å spørre etter foundation og dagkrem prøver i parfymerier? Pleier man å få det? Føler det er litt frekt å spørre.
BlackBerry Skrevet 5. september 2005 #2 Skrevet 5. september 2005 Du kan jo si at du vurderer å kjøpe en ting, men vil prøve å se hvordan det funker først. Jeg synes ikke det er frekt
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2005 #3 Skrevet 5. september 2005 Bare å spørre det! Jeg pleier å få prøver hvis jeg spør, ikke alltid jeg kjøper noe heller.
En som vet Skrevet 5. september 2005 #4 Skrevet 5. september 2005 Bare å spørre! Er jo en grunn til at de har prøver og da! Og hvis du finner ut at du liker f.eks. kremen, så tjener de jo på det! Så burde ikke være noe problem:)
Søtpotita Skrevet 5. september 2005 #5 Skrevet 5. september 2005 Eg får alltid prøvar dersom eg kjøper noko på parfymeriet på Exhibition i Bergen Ellers syns eg også at det er litt småfrekt å spørra om det, sjølv om det ikkje skal vera det. På Galleriet og Sundt er dei så sure at der tørr eg ikkje uansett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå