AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Jeg er lærer og skal bytte skole. Har jobbet på nåværende skole i mange år, men etter en kommunesammenslåing har ting blitt værre og værre. Det fysiske miljøet er elendig, ikke er ledelsen noe særlig osv. Mange små ting som gjør at jeg ønsker et nytt miljø. MEN, jeg vet jo at elevene mine kommer til å spørre hvorfor. De skal gå på den skolen i mange år til og jeg vil at det skal være positivt for dem. Jeg ønsker ikke å svartmale skolen, ledelsen eller noe av dette. Ikke flytter jeg og ikke er skolen noe nærmere heller. Hva i alle dager skal jeg si?? 😩 Anonymkode: 36375...383
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #2 Skrevet 18. mai 2021 At du ønsker nye utfordringer. Er da ingens anliggende hva du velger å gjøre med ditt eget liv? Anonymkode: 6f131...b29 4
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #3 Skrevet 18. mai 2021 Du skal si minst mulig. 🙂 Det kommer ingenting godt ut av å være ærlig om hvorfor du bytter jobb. Du kan si at du har fått tilbud om en ny jobb, og at det hørtes spennende ut og at du ville gi det et forsøk. Anonymkode: e4804...017 2
Millimani Skrevet 18. mai 2021 #4 Skrevet 18. mai 2021 Du trenger da ikke si noe annet enn at du har fått en ny jobb. De trenger ikke vite mer. Hvis de spør, så svarer du enkelt at du har jobbet på nåværende skole i mange år, og at du har lyst til å prøve hvordan det er å jobbe på en annen skole 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå