AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Venninnen min har en god venninne som virket grei, vi var samlet i går og jeg måtte gå hjem tidlig fordi jeg fikk så vondt i hodet og ble sliten. Denne venninnen snakket bare om seg selv og sitt, som regel uten at NOEN fikk komme til ordet. På det lengste tok jeg tiden og hun snakket 22 minutter sammenhengende hvor ingen andre sa noe eller sa noe og ikke ble hørt, og ble stille. Man måtte seriøst time det og skvise inn noe å si når hun trakk pusten. Hun spurte ikke noen andre om noe, var ikke interessert i å høre andres tanker eller opplevelser. Hun var bare stille når hun spiste og drakk..! Venninnen min er helt henrykt over henne og synes hun er så morsom, hun er jo det, men hun snakker så mye, avbryter og tar ikke til seg noe! Kan hun være usikker? Vi skal ha st hans aften sammen og... Anonymkode: 31d9a...b31
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #2 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Venninnen min har en god venninne som virket grei, vi var samlet i går og jeg måtte gå hjem tidlig fordi jeg fikk så vondt i hodet og ble sliten. Denne venninnen snakket bare om seg selv og sitt, som regel uten at NOEN fikk komme til ordet. På det lengste tok jeg tiden og hun snakket 22 minutter sammenhengende hvor ingen andre sa noe eller sa noe og ikke ble hørt, og ble stille. Man måtte seriøst time det og skvise inn noe å si når hun trakk pusten. Hun spurte ikke noen andre om noe, var ikke interessert i å høre andres tanker eller opplevelser. Hun var bare stille når hun spiste og drakk..! Venninnen min er helt henrykt over henne og synes hun er så morsom, hun er jo det, men hun snakker så mye, avbryter og tar ikke til seg noe! Kan hun være usikker? Vi skal ha st hans aften sammen og... Anonymkode: 31d9a...b31 Har du prøvd å snakke med henne om det og hørt hvorfor hun er slik? Det var ei som mente at jeg kun snakket om meg selv og da jeg prøvde å gi hun en forklaring så gadd hun ikke å høre etter og blokkerte meg. Prøvde å si at jeg sleit og hadde det vanskelig. Anonymkode: ade9b...e39
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #3 Skrevet 18. mai 2021 Hun høres usikker ut, ja. Anonymkode: 79aa8...010
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #4 Skrevet 18. mai 2021 Heter hun Silje ?😂 Anonymkode: a969b...807 2
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #5 Skrevet 18. mai 2021 Oi, 22 minutter med monolog og ingen andre som reagerer på det? Så slitsomt😅 Jeg orker ikke sånne folk, har ingenting for seg å ta det opp med dem dessverre, de færreste som er sånn klarer å endre seg. Jeg føler at normale folk merker det når de dominerer samtalen og så tar de grep. Så jeg bare faser dem ut og henger heller med folk jeg kan ha en likeverdig samtale med. Anonymkode: b1342...86f 1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #6 Skrevet 18. mai 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Oi, 22 minutter med monolog og ingen andre som reagerer på det? Så slitsomt😅 Jeg orker ikke sånne folk, har ingenting for seg å ta det opp med dem dessverre, de færreste som er sånn klarer å endre seg. Jeg føler at normale folk merker det når de dominerer samtalen og så tar de grep. Så jeg bare faser dem ut og henger heller med folk jeg kan ha en likeverdig samtale med. Anonymkode: b1342...86f AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Oi, 22 minutter med monolog og ingen andre som reagerer på det? Så slitsomt😅 Jeg orker ikke sånne folk, har ingenting for seg å ta det opp med dem dessverre, de færreste som er sånn klarer å endre seg. Jeg føler at normale folk merker det når de dominerer samtalen og så tar de grep. Så jeg bare faser dem ut og henger heller med folk jeg kan ha en likeverdig samtale med. Anonymkode: b1342...86f Det er ikke alle som merker slikt eller merker når de er stygge mot andre. Anonymkode: ade9b...e39
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #7 Skrevet 18. mai 2021 Nei jeg har ikke sagt noe fordi jeg traff henne først i går. Hun er god venninne av min venninne, sånn møttes vi.. Ja hun holdt vel monolog, folk prøvde å si noe, eller fikk sagt noe, så snakket hun bare videre.. tenkte kanskje hun var nervøs Anonymkode: 31d9a...b31
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå