AnonymBruker Skrevet 18. mai 2021 #1 Skrevet 18. mai 2021 Tenkte vi kunne ha en samletråd for erfaringer med produkt og tips. Prøvde Jane Iredale Dream Tint. Skjuler noe pigmentflkker (men ikke 100% om du har veldig mørke flekker). Luftig og lett som tørker raskt. Gir ikke sånn tydelig sminke-look heller. Fornøyd med den. Nå leter jeg etter en foundation for å skjule pigmentflekkene bedre. Noen som har tips og erfaringer? Jeg er ganske grønn på sminke generelt Så lurer jeg på generelt hvilke produkter dere sverger til. Hva dere har likt og gjerne fortell om ting dere har prøvd som var fælt også 😬 Anonymkode: 464da...220 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2021 #2 Skrevet 19. mai 2021 Vegansk er ikke = cruelty free, bare så du vet det med en gang Jeg fokuserer på cruelty free. Bruker merker som Dermalogica, Pixi, Burts bees, BareMinerals, Anastasia beverly hills, Caia... Urban Decay. Hva som passer deg best er vanskelig å si, det kommer jo også an på hudtypen din. Jeg har kombinert fet hud så hvis du har tørr er det ikke det samme som funker. Anonymkode: f5df0...30b
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #3 Skrevet 2. juni 2021 Sunforgettable Total Protection Face Shield SPF 50: Liker denne veldig godt. Tørker fint og man kan ha sminke over når den har tørket. Jevner hudfargen. Den er også drøy i bruk, så selv om den er dyr varer den 2 sommere for meg. Sunforgettable Total Protection Face Shield Glow SPF 50: Denne ble litt for voldsom for meg, litt for mye glow, kan man si. Kan bruke denne uten sminke, da den gir noe samme effekt som en CC krem. Gir en fin hudfarge, men jeg foretrekker en litt mer naturlig look, og dette ser ut som sminke. Face Theory Vitamin C Cleanser C1: Dette er den beste renseren jeg har prøvd! Huden føltes lett og luftig etter bruk, og jeg var ikke tørr eller irritert verken etterpå eller dagen etterpå slik jeg alltid bruker være når jeg prøver milde cleansere for sensitiv hud. Dermica Sensitiv Micellar rensevann: Huden min likte ikke denne så godt. Ble litt rød av den. Men skal sies at en uke eller sånn, så ble jeg ikke rød lenger. Men jeg var alltid litt tørr i huden om morningene, der bare en veldig fet fuktighetskrem hjalp. Glad jeg fant noe å bytte ut denne med som var mildere for huden On 5/19/2021 at 3:26 PM, AnonymBruker said: Vegansk er ikke = cruelty free, bare så du vet det med en gang Anonymkode: f5df0...30b Var derfor jeg skrev OG i tittelen. Ellers hadde jeg bare skrevet vegansk. Anonymkode: 464da...220
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #4 Skrevet 2. juni 2021 Liker Isadora jeg, parfyme fri og ikke testet på dyr, om det er vegan er jeg usikker på. Anonymkode: 14c21...819
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2021 #5 Skrevet 2. juni 2021 Bruker nesten bare makeupmekka, og er storfornøyd med det! Godt for både dyra og lommeboka. Anonymkode: ac088...075
Rebellaz Skrevet 5. juni 2021 #6 Skrevet 5. juni 2021 Elsker alt jeg har prøvd av kvd. Særlig foundation og øyenskyggene! Eyelineren og mascaraene blir fort tørre, men veldig gode når de er helt nye.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2021 #7 Skrevet 6. juni 2021 Idun sminke og cosmica hudpleie. Anonymkode: 14c21...819 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå