Gå til innhold

Spre litt glede!

Anbefalte innlegg

Gjest Spacegirl
Skrevet

I dag har jeg fått en ny nabo, og han er både singel og kjekk. Kan det bli bedre enn det? :sjarmor:

Skrevet

Jeg hadde en ufattelig bra tur på byen i natt, og er ikke fyllesjuk i dag, og har funnet meg en venn som har tvnorge, så jeg får sett so you think you can dance allikevel :) Også har jeg fri fra jobben idag.. :hoppe:

• 1 måned senere...
Gjest Litjmæ
Skrevet

I dag er det en nyyydelig høstdag med sol fra lyseblå himmel, gule, grønne og røde blad faller sakte ned fra trærne og roooper på meg :)

:hoppe:

Skrevet

De tilbød gratis internett på hotellrommet! :)

Skrevet

Det er bare 1 dag igjen til jeg endelig ser elsklingen min igjen. Og jeg føler meg ganske forberedt til eksamen i statistikk i morgen.

Skrevet

En liten kattunge som kommer opp i fanget mitt når jeg setter meg ved PC'n er alltid en hyggelig ting, og feier vekk alt som ikke er så hyggelig. han titter opp på meg det lille ansiktet sitt og mjauer et lite, tynt mjau. Jeg tror det betyr:Hei, kan du kose meg litt?

Skrevet

Mannen min sto opp med datteren vår da hun våknet klokken fem, og lot meg sove videre. Halv syv sto jeg opp til ferdig smurt frokost, kaffe og juice og tent lys på bordet. En hyggelig morgen som jeg setter stor pris på!

Skrevet

jeg er ferdig med eksamen :hoppe::hoppe: superdeilig. så nå kan jeg slappe av i hele dag :-D

Skrevet

Helg enkelt å greit!!! =)

+ det er ikke sååå lenge til jul å da kommer typen hjem for godt=) jippiiii....+ har vert fint vær i hele dag og grei skoledag, masse positivt jeg kom på jooo!

Skrevet

Fikk en teksmld i morges: Te og brownies? Kos med sånne venninner da.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...