Gå til innhold

Spre litt glede!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kort og godt - hva er bra i livet ditt akkurat i dag? Har det skjedd noe bra? Har du gjort noe bra, eller generelt sett - gode ting?

Her skinner sola i dag og jeg gleder meg til å endelig ha en frikveld :-D

Skrevet

Jeg våkna til et kyss fra kjæresten min.

Har vært på cafe med bestemor :)

Skrevet

Datteren min kom hjem fra skolen for en times tid siden. "HALLO, her er jeg!" Stort smil. Det nytter ikke å forbli lei seg når den solstrålen kommer inn gjennom døra!

Skrevet (endret)

*Dobbelt*

Endret av Emera
Skrevet

Jeg tror jeg har fått ny jobb, de ringte i dag. Får det bekreftet på onsdag!

Skrevet (endret)
Kort og godt - hva er bra i livet ditt akkurat i dag? Har det skjedd noe bra? Har du gjort noe bra, eller generelt sett - gode ting?

Her skinner sola i dag og jeg gleder meg til å endelig ha en frikveld :-D

Ah! Men det er jo LETT på dager som dette, Litjmæ! :tommelsmil:

Dagen startet på en av disse merkelige, litt duse, delige måtene som de gjør noen ganger :icon_smile:

Dagen har faktisk vært helt fantastisk når jeg tenker over det! Ikke så lett å plassere den på noen spesifikk måte, men den har bare vært svært bra på alle mulige måter :storfot: Nesten perfekt! Jeg tror morgendagen blir Minst like god :icon_smile:

Endret av Kafka
Skrevet

jeg skal til frisøren i morgen og har fri hele dagen :)

Synes det er nydelig å få ta litt vare på seg selv midt i hverdagens stress og jag!

Skrevet

Jeg var flink til å stå opp så tidlig som jeg burde, og har vært ganske produktiv i dag. I tillegg er været nydelig, så nå skal jeg ut på joggetur. :)

Skrevet
Jeg tror jeg har fått ny jobb, de ringte i dag. Får det bekreftet på onsdag!

Jeg fikk jobben! Tror det er det mest positive som har hendt i dag ;)

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg har hatt fri og har fått gjort mye i leiligheten jeg flyttet inn i i helgen som var. Snart er alt på plass, og jeg har fått så mye bedre plass!

Har fri helt til mandag jeg... :)

Skrevet

Jeg har vært i strålende og imøtekommende humør, mer enn vanlig, i hele dag!

(Til tross for at jeg sto opp kl 05...) :)

-viXen-

Skrevet

Det beste med torsdager er at de kommer før fredag :sjarmor:

:hoppe:

Skrevet

Idag har jeg fått lønnsøkningen jeg har ventet lenge på! GLAD nå. :-D

Skrevet

Jeg fikk 6 på en novelleanalyse og læreren vil bruke den som eksempel i senere undervisning :)

Skrevet (endret)
:) Er faktisk bare glad i dag...

Jeg kaster meg på denne og sier meg heeeelt enig med, Elodi her! :icon_smile:

Disse dagene kunne nesten ikke vært bedre! Litt kjølig høst luft, som gjør at det kjennes så utrolig friskt, og man føler seg bare så uendelig sunn i det man trekker pusten dypt, dypt og begynner å smile :icon_razz: Jeg simpelthen elsker det! :tommelsmil:

Dagens kompliment fikk jeg da noen sa til meg at, "Deg blir man bare så utrolig glad av å være rundt!"

:ler: Fantastisk flott sagt!

Endret av Kafka
Skrevet

I dag har jeg laget det som ble omtalt fineste bildet i klassen, min person må så klart bare skryte ;D Ikke det at jeg er enig, men så fint folk sier så fine ting!

også føler en seg populær når en får flest stemmer til å være elevrådrepresentat hoho nå blir det andre boller!

Skrevet

I dag så skinner solen fra skyfri himmel og jeg skal snart hjem vil verdens herligste mann og lille kattunge :hjerter_rundt:

Skrevet

Vi skal på besøk til bestemor - det blir kjempekoselig.

Og sola skinner på skyfri himmel idag :rosasmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...